Scor min lillebror..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. november 2010

kamillapetersen91

flot lillebror du har  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2010

BinaMor

BinaMor skriver:

han er 21 år.. hedder Robin..

arbejder pt nogle småjobs indtil han skal tilbage i militæret eller ind på politiskolen.

han elsker at motionere, gå i byen, opleve nye ting og være sammen med dem han holder af.

lige kopi fra fb:

Yndlingsmusik:
har nok verdens bredeste musiksmag. alt fra klassisk til heavy..
Yndlings-tv-serier:
Friends, scrubs og Oz
Yndlingsfilm:
Saving private Ryan
Yndlingsbøger:
Fear and loathing in las vegas

han er meget kærlig og elsker at hygge om familiens børn. tager dem tit på weekend med stor fornøjelse.

så elsker han damer. i alle aldre (stort set) men fortrækker de mere modne kvinder som man kan få nogle gode diskussioner (osv) med. gerne ældre end ham selv.

derfor er børn slet ingen hindring (men det er sikkert han vil have flere selv så..)

Brormand har bedt mig om at lukke ned for profilen men det kan jeg ikke finde ud af men ihvertfal så blir der lukket ned for ham nu.

Anmeld

8. marts 2011

Babyskruk

For satan da han ligner en or'nlig fræk bandit

Anmeld

8. marts 2011

Bare mig..

BinaMor skriver:

Brormand har bedt mig om at lukke ned for profilen men det kan jeg ikke finde ud af men ihvertfal så blir der lukket ned for ham nu.

Øv, nu hvor man lige er blevet single hihi

Anmeld

16. marts 2011

Darling<3

BinaMor skriver:

Fik du ham afsat?? Ellers har jeg en veninder der mangler en sød kæreste..

Anmeld

22. marts 2011

kiwifrugten

Øv altså :-( Havde ellers gerne givet ham en chance :-D

Anmeld

23. marts 2011

mizzblondie

BinaMor skriver:

arbejder pt nogle småjobs indtil han skal tilbage i militæret eller ind på politiskolen.

han elsker at motionere, gå i byen, opleve nye ting og være sammen med dem han holder af.

lige kopi fra fb:

Yndlingsmusik:
Yndlings-tv-serier:
Friends, scrubs og Oz
Yndlingsfilm:
Saving private Ryan
Yndlingsbøger:

han er meget kærlig og elsker at hygge om familiens børn. tager dem tit på weekend med stor fornøjelse.

så elsker han damer. i alle aldre (stort set) men fortrækker de mere modne kvinder som man kan få nogle gode diskussioner (osv) med. gerne ældre end ham selv.

derfor er børn slet ingen hindring (men det er sikkert han vil have flere selv så..)

haha har skrevet med ham før ej hvor sjovt

Anmeld

7. april 2011

Pullemulle

BinaMor skriver:

Det var en skam, jeg tror ellers lige han ville være noget for min søster Har han fundet sig en sød pige?

Anmeld

7. april 2011

aya-zia

BinaMor skriver:

hehe

ja det fatter jeg heller ik han vil. men det er fuldstændig selvvalgt. han har været singel i et år nu. nøjes pt med dame venner han sir selv han ikke har mødt den rette endnu. han sagde han godt kan lide de mere seriøse og lidt ældre kvinder og de er vist lidt mere sværer at få fat i når man selv kun er 21..

altså en 21årig kan da godt få ældre kvinder... min "kæreste2 er da kun 21... (weekend kæreste hehe han bor i norge)

Anmeld

7. april 2011

L83

BinaMor skriver:

lige kopi fra fb:

Yndlingsmusik:
Yndlings-tv-serier:
Friends, scrubs og Oz
Yndlingsfilm:
Saving private Ryan
Yndlingsbøger:

han ser sku cute ud bare lidt for ung

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.