Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvis jeg var single, ville jeg da helt sikkert ikke have noget imod at møde sådan en ung lækker fyr! Så skidt med han er 6 år yngre. Nå, men jeg er jo ikke single, så jeg kigger bare.
Håber han du finder en sød pige til ham.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sikke en lækkermås
Jeg er da bare så klar :-) Og Simpsons er lige i øjet - og diskussioner om alverdens ting i verden - elsker det. Er selv folkeskolelærer, gravid med barn nr. 1 og mangler en at snakke med dit og hint om
Er han 'afsat'? hehe...
SoffiLine skriver: Han ser sgu sød ud, og en type jeg kunne falde for. Men er ikke så pjattet med at han ligefrem elsker kvinder Så held og lykke til ham
Han ser sgu sød ud, og en type jeg kunne falde for.
Men er ikke så pjattet med at han ligefrem elsker kvinder Så held og lykke til ham
hæ hæ
Lisbeth85 skriver: Jeg er da bare så klar :-) Og Simpsons er lige i øjet - og diskussioner om alverdens ting i verden - elsker det. Er selv folkeskolelærer, gravid med barn nr. 1 og mangler en at snakke med dit og hint om Er han 'afsat'? hehe...
ikke af hvad jeg ved af
Hvor er savle smiley'en henne? Den mangler jeg helt bestemt lige nu
hov han er forresten 22 år, ikke 21
Sikke en steg! Men jeg tror min kommende husbond vil blive ked af, at jeg begyndet at date - og ja, med mine 30 år er jeg jo nok også aaalt for gammel
Held og lykke til ham med at finde en sød kæreste!
Diana... skriver: Hold da op hvis man dog bare kunne have 2 mænd
Hold da op hvis man dog bare kunne have 2 mænd
gabriellasmor skriver: hov han er forresten 22 år, ikke 21
Perfekt Hehe... bor selv i Århus lidt endnu, men er på vej til Herning. Flytter i løbet af måneden, og vil bo her fast i Herning derefter... sååå bliver måske lidt et problem... men har da overvejet at flytte tæt på Århus igen senere... ellers må han smutte til Herning
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128