Scor min lillebror..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. september 2011

Anette&Sophia

BinaMor skriver:

han er 21 år.. hedder Robin..

arbejder pt nogle småjobs indtil han skal tilbage i militæret eller ind på politiskolen.

han elsker at motionere, gå i byen, opleve nye ting og være sammen med dem han holder af.

lige kopi fra fb:

Yndlingsmusik:
har nok verdens bredeste musiksmag. alt fra klassisk til heavy..
Yndlings-tv-serier:
Friends, scrubs og Oz
Yndlingsfilm:
Saving private Ryan
Yndlingsbøger:
Fear and loathing in las vegas

han er meget kærlig og elsker at hygge om familiens børn. tager dem tit på weekend med stor fornøjelse.

så elsker han damer. i alle aldre (stort set) men fortrækker de mere modne kvinder som man kan få nogle gode diskussioner (osv) med. gerne ældre end ham selv.

derfor er børn slet ingen hindring (men det er sikkert han vil have flere selv så..)

ja, hvis man dog bare måtte have to mænd  hæhæ.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2012

Tina&Laura

BinaMor skriver:

arbejder pt nogle småjobs indtil han skal tilbage i militæret eller ind på politiskolen.

han elsker at motionere, gå i byen, opleve nye ting og være sammen med dem han holder af.

lige kopi fra fb:

Yndlingsmusik: har nok verdens bredeste musiksmag. alt fra klassisk til heavy..Yndlings-tv-serier: Friends, scrubs og OzYndlingsfilm: Saving private RyanYndlingsbøger: Fear and loathing in las vegas

han er meget kærlig og elsker at hygge om familiens børn. tager dem tit på weekend med stor fornøjelse.

så elsker han damer. i alle aldre (stort set) men fortrækker de mere modne kvinder som man kan få nogle gode diskussioner (osv) med. gerne ældre end ham selv.

derfor er børn slet ingen hindring (men det er sikkert han vil have flere selv så..)

..

Anmeld

15. februar 2012

Muhmi

Får onde øjne fra kæresten, så jeg tror ikke jeg må...  Men han er sku da for lækker... Holda op...   Hvordan dælen kan sådan en flot fyr gå ledig?

Anmeld

15. februar 2012

Sabina92

Milla-Victoria's mor skriver:

Hahahaha..... Hvor er det super frisk at han er med på den  

Jeg er lidt af en ulykkes fugl, så jeg må hellere lade være med at melde mig på banen!! Men synes da at han skulle kigge forbi hobro om 14 dages tid  hahahahah

Du skal nok få ham afsat hurtigt

Knus Pernille

Så kan du godt lige sige hej til mig (:

Anmeld

21. februar 2012

smask

BinaMor skriver:

lige kopi fra fb:

Yndlingsmusik: har nok verdens bredeste musiksmag. alt fra klassisk til heavy..Yndlings-tv-serier: Friends, scrubs og OzYndlingsfilm: Saving private RyanYndlingsbøger: Fear and loathing in las vegas

Han må sku gerne komme hjem til mig og lege håndværker for mig..  Mangler sku en hot mand

Anmeld

27. juni 2012

Doffie

HAPS! Han ser satme skøn ud! 

Anmeld

23. september 2012

Louisepigen

wow du siger bare til jeg er frisk

Anmeld

24. september 2012

MIWULA

Sikke en hottie Pigerne må da rende ham i måsen hele tiden.. hihi

Anmeld

16. oktober 2012

frkanonym

han er da en flot fyr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.