Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
BinaMor skriver: han er 21 år.. hedder Robin.. arbejder pt nogle småjobs indtil han skal tilbage i militæret eller ind på politiskolen. han elsker at motionere, gå i byen, opleve nye ting og være sammen med dem han holder af. lige kopi fra fb: Yndlingsmusik: har nok verdens bredeste musiksmag. alt fra klassisk til heavy.. Yndlings-tv-serier: Friends, scrubs og Oz Yndlingsfilm: Saving private Ryan Yndlingsbøger: Fear and loathing in las vegas han er meget kærlig og elsker at hygge om familiens børn. tager dem tit på weekend med stor fornøjelse. så elsker han damer. i alle aldre (stort set) men fortrækker de mere modne kvinder som man kan få nogle gode diskussioner (osv) med. gerne ældre end ham selv. derfor er børn slet ingen hindring (men det er sikkert han vil have flere selv så..)
han er 21 år.. hedder Robin..
arbejder pt nogle småjobs indtil han skal tilbage i militæret eller ind på politiskolen.
han elsker at motionere, gå i byen, opleve nye ting og være sammen med dem han holder af.
lige kopi fra fb:
han er meget kærlig og elsker at hygge om familiens børn. tager dem tit på weekend med stor fornøjelse.
så elsker han damer. i alle aldre (stort set) men fortrækker de mere modne kvinder som man kan få nogle gode diskussioner (osv) med. gerne ældre end ham selv.
derfor er børn slet ingen hindring (men det er sikkert han vil have flere selv så..)
ja, hvis man dog bare måtte have to mænd hæhæ.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
BinaMor skriver: han er 21 år.. hedder Robin.. arbejder pt nogle småjobs indtil han skal tilbage i militæret eller ind på politiskolen. han elsker at motionere, gå i byen, opleve nye ting og være sammen med dem han holder af. lige kopi fra fb: Yndlingsmusik: har nok verdens bredeste musiksmag. alt fra klassisk til heavy..Yndlings-tv-serier: Friends, scrubs og OzYndlingsfilm: Saving private RyanYndlingsbøger: Fear and loathing in las vegas han er meget kærlig og elsker at hygge om familiens børn. tager dem tit på weekend med stor fornøjelse. så elsker han damer. i alle aldre (stort set) men fortrækker de mere modne kvinder som man kan få nogle gode diskussioner (osv) med. gerne ældre end ham selv. derfor er børn slet ingen hindring (men det er sikkert han vil have flere selv så..)
Yndlingsmusik: har nok verdens bredeste musiksmag. alt fra klassisk til heavy..Yndlings-tv-serier: Friends, scrubs og OzYndlingsfilm: Saving private RyanYndlingsbøger: Fear and loathing in las vegas
..
Får onde øjne fra kæresten, så jeg tror ikke jeg må... Men han er sku da for lækker... Holda op... Hvordan dælen kan sådan en flot fyr gå ledig?
Milla-Victoria's mor skriver: Hahahaha..... Hvor er det super frisk at han er med på den Jeg er lidt af en ulykkes fugl, så jeg må hellere lade være med at melde mig på banen!! Men synes da at han skulle kigge forbi hobro om 14 dages tid hahahahah Du skal nok få ham afsat hurtigt Knus Pernille
Hahahaha..... Hvor er det super frisk at han er med på den
Jeg er lidt af en ulykkes fugl, så jeg må hellere lade være med at melde mig på banen!! Men synes da at han skulle kigge forbi hobro om 14 dages tid hahahahah
Du skal nok få ham afsat hurtigt
Knus Pernille
Så kan du godt lige sige hej til mig (:
Han må sku gerne komme hjem til mig og lege håndværker for mig.. Mangler sku en hot mand
HAPS! Han ser satme skøn ud!
wow du siger bare til jeg er frisk
Sikke en hottie Pigerne må da rende ham i måsen hele tiden.. hihi
han er da en flot fyr
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128