Åh ja...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. januar 2010

heaven

Mebach skriver:

Tillykke, du er så den eneste. Det må da være fantastisk!

Tak???

Og undskyld jeg giver min mening til kende da, eller rettere undskyld den ikke lige er den samme som din. Men mest undskyld jeg overhovedet ytrede mig.......

men kunne da så godt tænke mig at vide mette - hvad er det du vil... skal der være gruppepoliceformand (eks dig) som man skal søge tilladelse hos før man kigger og evt svare her?? eller hvordan tænker du dette problem kan løses??

Jannie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2010

Rasmine

heaven skriver:

Tak???

Og undskyld jeg giver min mening til kende da, eller rettere undskyld den ikke lige er den samme som din. Men mest undskyld jeg overhovedet ytrede mig.......

men kunne da så godt tænke mig at vide mette - hvad er det du vil... skal der være gruppepoliceformand (eks dig) som man skal søge tilladelse hos før man kigger og evt svare her?? eller hvordan tænker du dette problem kan løses??

Jannie

Ha' en dejlig weekend, Jannie!

Anmeld

23. januar 2010

heaven

Mebach skriver:

Ha' en dejlig weekend, Jannie!

hehe, tak og rigtig rigtig mange gange i lige måde

Jannie

Anmeld

23. januar 2010

..

Vil bare give dig ret Mette - det er ski.. belastende at alle mulige svarer herinde. Er heller ikke ret meget på øffen mere, syntes det er så ligegyldigt efterhånden

Kunne vi mon ikke få fjernet den der irriterende nye forside

Anmeld

23. januar 2010

Siber

er egentlig på vej i seng, så dette bliver ikke langt!

Men jeg er helt enig Mædde!

jeg holder mig for det meste også fra øffen, det er sku for langt ude!

Knus og godnat de damer

Siber

Anmeld

24. januar 2010

Rasmine

Siber skriver:

er egentlig på vej i seng, så dette bliver ikke langt!

Men jeg er helt enig Mædde!

jeg holder mig for det meste også fra øffen, det er sku for langt ude!

Knus og godnat de damer

Siber

Siber, det er jo som sådan ikke kun Øffen... Som du siger kan man jo bare holde sig derfra.

Det mest irriterende er at fok "udefra" skriver i juli.

Nogen synes det ikke er irriterende, flertallet synes dog det er træls.

-Det har været diskuteret en del gange før, og jeg VED vi aldrig når til enighed. Derfor er det nemlig skønt at have FB, så vi kan have vores mest private snakke dér...

Anmeld

24. januar 2010

Helle30

Jeg har nok sovet i timen, for jeg har ikke bemærket, at allemulige svarer herinde. Det burde de så faktisk holde op med. Holder lige øje med det.

Bortset fra det, så synes jeg altså, at øffen er SÅ underholdende lige pt. Alt det racismemudder, der bliver kastet rundt. Dét kan jeg altså godt sidde og klukke lidt over.

Og nu ved jeg godt, de allesammen kan læse med, hvis de vil. Det er helt ok med mig.

- Helle - overtræt i 3.

Anmeld

24. januar 2010

Helle30

potens

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.