Har ikke lige tid til at skrive det helt vildt lange indlæg, men har brygget på et indlæg omkring det i 100 år.
Den der "hovsa - hvor f*** kommer du fra?" Hvis jeg vil ha' svar fra andre end juli-tøserne havde jeg smidt mit indlæg andetsteds.
Fx. mit indlæg om Lalandia... Hvem er det der lige pludselig svarer der? Hvorfor har hun, med et barn på 5 år, juli-gruppen som forside og skriver herinde? Altså det er da pænt af hende at give sit besyv med omkring det... men for at være helt ærlig, så bliver jeg mere træt af at en "fremmed" blander sig end at jeg tager imod hjælpen med svaret på mit spørgsmål.
Ja, det kan godt være det er småligt. Men hvis jeg sidder på en café med en veninde og snakker om noget, så vil jeg da også synes det er underligt at personerne ved et andet bord skulle begynde at blande sig i samtalen.
Juli-gruppen er for os tøser (+stumpen) og ikke andre. Og jeg synes virkelig at det er en dødirriterende feature det ude på forsiden med "Det snakker vi om" - for det er jo den der er årsagen til at vi har alle disse "fremmede" inde på "vores" side. Hvis ikke den var der, skulle udefrakommende jo gøre en ekstra indsats og "ville" komme herind. Nu får de klasket alt hvad vi snakker om herinde ud på forsiden, så snart de logger på. Og det synes jeg er dødærgerligt. Jeg er i den grad begyndt kun at svare på indlæg og ikke oprette. Lærte lektien på den hårde måde da, jeg "desværre" delte mine frustrationer med Jer omkring min abort. Jeg følte at jeg ville dele det med JER, for jeg kender Jer og har kendt jer siden vi var en terminsgruppe....
Har bestemt ikke lyst til at hele baby.dk skal læse med...
Og det får jo noget af "fællesskabet" til at smuldre, når man nu ikke deler det med os men med ALLE.
Måske derfor vi nu begynder at se flere ano-indlæg end vi har set tidligere?
Nå, nu kom mine frustrationer ud, og det blev langt alligevel....
AG - har haft alenenat med kæresten da Emsen og Marco er hos farmor...
Anmeld