Loggidut skriver:
hmmm, Bacon, en lille hemmelighed (som hele verden så får lov at få med) Jeg magtede det heller ikke for en tid, lukkede ned, blev Sloggi for sig selv, savnede jer, tog en tyrker som var kold, og så mig selv i øjnene...
for jeg havde den der følelse...hvem er de og hvad vil de...ikke jer altså, men øfferne (må jeg kalde dem det), efter min tyrker, er de ikke så meget under huden på mig mere, jeg kender dem ikke, og mange af dem kender ikke mig. Ergo forholder jeg mig ikke til dem!
det her er ikke en opfordring til at du skrider i en tid, blot en "jeg forstår" kommentar.
Jeg tog mig så bare den "kunstpause" som jeg kunne mærke boblede i mig...og fik hold på famileilivet...og forhåbentlig kan jeg overkomme at være med igen...
men tiden var slem...jeg manglede jer...virkelig!
og jeg var virkelig bange for at komme ind igen, og ikke være en del af mange mange ting som var sket i vores gruppe...men jeg havde et behov...
du lyder lidt derhen ad...ved ikke hvordan du vil tackle det, men ved bare hvordan jeg kom gennem det.
Og ja, jeg ved godt hele verden læser med. Og hver dag irriterer jeg mig over at jeg ofte sidder og overvejer at lave et ano indlæg! Men i sidste ende ender det med at jeg slet ikke laver noget indlæg.
ALLE og enhver læser med, og flere og flere "ikke-juli'er" svarer på indlæg (ikke Stump), og det irriterer mig grænseløst. Jeg har det sådan: Vil man have svar fra andre end juli, smider man vel indlægget på øffen. Vi andre går da heller ikke ind i andre mødregrupper og svarer på indlæg???
Ved godt en del er ligeglade, det er jeg så bare ikke. Jeg synes det er enormt forstyrrende og belastende at NOGEN hele tiden blander sig i vores/mit lille univers, hvor vi/jeg førhen bare havde en masse sjov, og hvor mange krængede deres hjerte ud, hvis de havde brug for det. Ingen gør det mere, ikke på samme måde, da de jo godt ved alle glor!
Og nu får jeg nok slag for at være så ligefrem og "www er jo også et offentligt sted" bla bla bla... I don't care!
-Jeg savner juli, og jeg savner den intimitet der engang var!!!!