Hvordan går det LISE?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. maj 2008

Tynen

Hvor er det bare godt at høre!!
Tænkte meget på det igår!

Igen er det skræmmende at der skal sådan nogle grimme oplevelse til, før man begynder at "værdsætte" det hele lidt mere!

Håber at det hele bliver ved med at gå godt med ham Mikkel!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2008

Lene76

det var da en dejlig nyhed at få..... håber han kan nå at vokse sig større før han kommer ud. Håber der går en del uger endnu.:)

hvaså med brylluppet er det stadigvæk aflyst el blir det bare stille og rolig for hun ska vel holde sig lidt i ro efter de sådan har pillet ved hende.

Håber på en en go dag idag, osse til alle jer andre dejlige tøser herinde.

Knus fra Lene

Anmeld

8. maj 2008

bette

puha sikke en omgang.. håber han bliver derinde til han er bagt færdig..
er lettet over at høre at han kunne blive derinde lidt længere.. ja hva så med brylluppet???

Anmeld

8. maj 2008

birgittemarie

Pyyyha!! Hvor er det bare urimeligt, at det skal være så svært for nogle at sætte liv i verden, når det går så let for nogle andre, som måske ikke skulle have haft så mange børn :$ (tænker på alle de triste historier, der florerer i medierne for tiden...)

Tusind krydsede fingre herfra og håber, der bliver bryllup alligevel snart og baby Mikkel bliver i maven og vokser sig stor og stærk helt til juli!

Knus fra Birgitte

Anmeld

8. maj 2008

BellaT

:D:D:D

Hej Lise. Super gode news.:)
Håber han bliver derinde lidt endnu og medicinen bliver ved at virke. Og hvis ikke så skal han nok klare den alligevel. 1200 g plejer ikke at være livstruende så længe han ikke fejler noget.

Tanker til Mikkel i maven(H)

Knus fra Helle...

Anmeld

8. maj 2008

Ny mor

Lise skriver:

BREAKING NEWS!!!!

Hun fik noget medicin igår der skulle gøre flowet bedre - og det har saftsuseme virket, og pludselig havde lægerne smilet, og han skal IKKE ud idag :D:D:D

Det betyder jo at hvis det bare går godt så kan han blive der til han er klar til verden udenfor... Så nu er vi glade og lettede... Puha, en emotionel rutchetur!

Nå, jeg tager derop alligevel - og jeg smutter nu!

Lise - lettet

Puhaaaaa, fedt, fedt, fedt :D :D :D

Anmeld

8. maj 2008

Loggidut

Lise skriver:

BREAKING NEWS!!!!

Hun fik noget medicin igår der skulle gøre flowet bedre - og det har saftsuseme virket, og pludselig havde lægerne smilet, og han skal IKKE ud idag :D:D:D

Det betyder jo at hvis det bare går godt så kan han blive der til han er klar til verden udenfor... Så nu er vi glade og lettede... Puha, en emotionel rutchetur!

Nå, jeg tager derop alligevel - og jeg smutter nu!

Lise - lettet

og så vræler loggi også....dahm.-...hvor er jeg bare glad for det lille lys i en ellers ret mørk tunnel...jeg håber så inderligt at han får det bedre..

Anmeld

8. maj 2008

Nadi

Nej hvor det lettet mit hjerte at høre den dejlige nyhed :) Super skønt at medicinen har virket!
Håber virkelig at at nu er okay, og at han bliver inde i de trygge omgivelser lige så længe som han skal.

-Nadia

Anmeld

8. maj 2008

Lise

Ååårh, hvor er i alle sammen søde!!! (L)

Nå, jeg er i Aalborg - har tilset de vordende forældre. De er meget trætte ovenpå et hektisk døgn, og min bror er utrolig ked af det. Det er hårdt at se ham sådan - han kan slet ikke slippe tanken om at det kunne have gået galt hvis de ikke havde købt den 3d scanning.

Brylluppet er aflyst...eller i hvert fald udsat. Min brors kæreste er fortsat indlagt, og det er ikke sikkert de slipper hende ud før hun har født. Men så bliver der da også holdt øje med at alting er som det skal være...

Jeg er meget positiv - det skal nok gå fint. Det SKAL det!

Anmeld

8. maj 2008

Tut

[citat][f][småt]Lise skriver:[/småt][/f] Ååårh, hvor er i alle sammen søde!!! (L) Nå, jeg er i Aalborg - har tilset de vordende forældre. De er meget trætte ovenpå et hektisk døgn, og min bror er utrolig ked af det. Det er hårdt at se ham sådan - han kan slet ikke slippe tanken om at det kunne have gået galt hvis de ikke havde købt den 3d scanning. Brylluppet er aflyst...eller i hvert fald udsat. Min brors kæreste er fortsat indlagt, og det er ikke sikkert de slipper hende ud før hun har født. Men så bliver der da også holdt øje med at alting er som det skal være... Jeg er meget positiv - det skal nok gå fint. Det SKAL det![/citat] Det er da gode nyheder - godt at høre, har tænkt så meget på dem hele dagen :D Den skal de nok klare, og så få en rask dreng om forhåbenligt 2 mdr.'s tid :D (H)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.