Hvordan går det LISE?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.001 visninger
20 svar
0 synes godt om
8. maj 2008

Tut

Hej Lise,

Hvordan går det med din brors baby?

Knus

Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2008

Lise

Hej Mette,

Tak for tanken. Jeg har ikke talt med nogen her til morgen, men er ret overbevist om at jeg bliver faster idag. De mente sent igår aftes at de ville tage ham ved ks idag. Det lille pus vejer blot 1200 gram, så det er ikke så sjovt... Hold kæft hvor bliver man pludselig (meget mere) taknemmelig for den lille prut der kravler rundt og råber på gulvet...der er intet der er givet på forhånd... Min bror er helt ødelagt - det er fandme så synd for ham.

Jeg tager toget her kl 10:50 sammen med Simon, og så kommer Christian imorgen aften som det hele tiden har været planlagt (vi skulle jo til bryllup lørdag). Og så må vi ellers bare vente og se hvad der sker idag og de følgende dage...

Anmeld

8. maj 2008

ka li ja

ajajajajaj
hvad er der sket?
overlever det bette pus??
ja undskyld jeg blander mig.....

Anmeld

8. maj 2008

Tut

Hej Lise,

Ih, jeg krydser alle fingre, og ønker det aller bedste med lille manden.

Og ja, man bliver så taknemlig for den unge man har. De får sgu lige lidt ekstra møsser, nu hvor man læser hvad andre skal igennem for deres børn.

Anyway, jeg håber virkelig det bedste for den lille familie.

Knus Mette

Anmeld

8. maj 2008

Tut

ka li ja skriver:

ajajajajaj
hvad er der sket?
overlever det bette pus??
ja undskyld jeg blander mig.....

Hej Kalaha

Du kan læse det hele under "lidt for spændende" længere nede på siden.

Knus

Anmeld

8. maj 2008

Ny mor

Lise skriver:

Hej Mette,

Tak for tanken. Jeg har ikke talt med nogen her til morgen, men er ret overbevist om at jeg bliver faster idag. De mente sent igår aftes at de ville tage ham ved ks idag. Det lille pus vejer blot 1200 gram, så det er ikke så sjovt... Hold kæft hvor bliver man pludselig (meget mere) taknemmelig for den lille prut der kravler rundt og råber på gulvet...der er intet der er givet på forhånd... Min bror er helt ødelagt - det er fandme så synd for ham.

Jeg tager toget her kl 10:50 sammen med Simon, og så kommer Christian imorgen aften som det hele tiden har været planlagt (vi skulle jo til bryllup lørdag). Og så må vi ellers bare vente og se hvad der sker idag og de følgende dage...

Ja, det sætter virkelig livet i perspektiv - alt Marius brok bliver lige pludselig livsbekræftende etc., etc.!!!! Mange tanker og gode energier til fødslen i dag!!!!
knus Birgitte (på vej til stranden med begge unger)

Anmeld

8. maj 2008

Lise

BREAKING NEWS!!!!

Hun fik noget medicin igår der skulle gøre flowet bedre - og det har saftsuseme virket, og pludselig havde lægerne smilet, og han skal IKKE ud idag :D:D:D

Det betyder jo at hvis det bare går godt så kan han blive der til han er klar til verden udenfor... Så nu er vi glade og lettede... Puha, en emotionel rutchetur!

Nå, jeg tager derop alligevel - og jeg smutter nu!

Lise - lettet

Anmeld

8. maj 2008

ka li ja

puuuhhhhaaaaa
håber alt går som det skal. send gode vibes herfra

Anmeld

8. maj 2008

Tut

Ih hvor er jeg glad for at høre det.

Dejligt med gode nyheder :D

God tur

Anmeld

8. maj 2008

Rasmine

Dejligt at høre.
GODT lægerne er så dygtige nu om stunder, til at håndtere små for tidligt fødte, hvis det er.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.