Hurtig hjælp - Feber?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. januar 2010

Pige2009

MetteLetten skriver:

Hejsa alle..

Ja, vi var ved vagtlæge igår, og havde en rigtig god læge, der gav sig tid til at tjekke Emil for alt muligt.
Det var heldigvis "bare" influenza - Men han sagde at jeg skulle være OBS, for der er RIGTIG mange lungebetændelser for tiden, og de har de samme symptomer som alm. influenza. Så hvis han stadig var syg om 4 dage, skulle jeg gå til egen læge.

Emil ligger stadig og vakler mellem 39,5 og 40 i feber, og han er rigtig slatten og ligger bare og ligger.

Håber I alle får en forsat dejlig weekend

(Lige et billede af Emil, der har lagt i denne stilling og kigget op i luften de sidste 4-5 timer )

Nååå, det lille myr

Rigtig god bedring med ham. Håber han snart kommer til hægterne igen, og er klar med gaflen

K.h. Linda

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2010

BOBS

nåh lille mand god bedring

Anmeld

23. januar 2010

Hellemor

Det lille pus.. Håber da snart han bliver frisk igen.

Anmeld

24. januar 2010

saxa

MetteLetten skriver:

Nu kan det godt være at jeg spørg dumt, men hvad er 3dags feberen ?
Det har jeg ikke hørt om før ?

Hovsa - har først set du havde spurgt om 3 dages feberen idag, men kan se de andre har svaret.. Kan læse han har influenza - hvordan går det med den lille trold??

Anmeld

24. januar 2010

LotteGabriella

BOBS skriver:

hej mette...den rysten lyder lidt som evt. små feberkramper??? jeg ved godt det måske er pjattet....men jeg havde ringet til vagtlæge hvis det var mig....det kan godt være 3 dages feber...men det kan også være så meget andet.....men altså du kan jo bedst selv mærke hvordan og hvorledes.

mvh og god bedring

helt enig Jeg havde helt klart ringet med det samme, heller en gang for meget end en gang for lidt

God bedring med ham

Anmeld

24. januar 2010

Sees

saxi skriver:

Hovsa - har først set du havde spurgt om 3 dages feberen idag, men kan se de andre har svaret.. Kan læse han har influenza - hvordan går det med den lille trold??

Falck kom en tur forbi i nat - Emil fik feberkramper .. Jeg var slet ikke i tvivl om at det var det og hold da op hvor skal jeg eller han ALDRIG opleve det igen. Det var simpelthen SÅ forfærdeligt.

Men han har siden i fredags haft høj feber. Den ligger og vakler mellem 39,6 og 40,1 - Det gør mig rigtig urolig at den slet ikke falder, men jeg må jo stole på hvad vagtlægen sagde i fredags.

Anmeld

24. januar 2010

saxa

MetteLetten skriver:

Falck kom en tur forbi i nat - Emil fik feberkramper .. Jeg var slet ikke i tvivl om at det var det og hold da op hvor skal jeg eller han ALDRIG opleve det igen. Det var simpelthen SÅ forfærdeligt.

Men han har siden i fredags haft høj feber. Den ligger og vakler mellem 39,6 og 40,1 - Det gør mig rigtig urolig at den slet ikke falder, men jeg må jo stole på hvad vagtlægen sagde i fredags.

Ej det var da slet ikke særlig sjovt.. Har 7-9-13 aldrig selv oplevet feberkramper - og ville også totalt panikke hvis det var mit barn..

Tror du ikke du skal et smut forbi din egen læge i morgen?? Bare for at være på den sikre side..

Min datter havde for en måneds tid siden også influenza i 4 dage, hvor hendes feber vekslede imellem 38 og 40 - det er SLET ikke sjovt når vores små pus er syge..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.