det har altid været mig....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2010

BOBS

lulle1985 skriver:

åhh ved slet ikke hvad jeg skal sige, er tom for ord.... syntes det er så flot af dig du kan få skrevet det ned med ord.

du får lige en fra mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2010

BOBS

Ansemusen skriver:

Hvor jeg dog bare kan genkende dele af det du beskriver! Ikke at kunne mere og at have brug for afklaring NU OG HER!!
Jeg sagde selv fra mht. studie for år tilbage, og fik det rigtig godt! Du skal tænke på dig selv og sige fra! Det er okay ikke at magte sit job og at sige stop og bede om hjælp! Det vigtigste her i livet er, at DU har det godt så du kan være noget for dig selv og din datter. Alt det andet skal nok løse sig og overskudet skal nok komme tilbage, hvis d får ro til at passe på dig selv

Rigtig flot skrevet - rører mig dybt

1000 tak det betyder virkelig noget at høre man ikke er den eneste selvom man tror dog...og jeg er flov og skammer mig og få et lille klap på skulderen og et lille los bagi når der siges at det skal du ikke...du er god nok som du er...betyder meget

Anmeld

22. januar 2010

otlitrom

Hvor bliver jeg ramt af dit indlæg.. Lige derind, hvor der stadig er et sår, der er ved at hele.

Sidste år var det mig der kastede håndklæddet i ringen. Og det var ikke særlig sjovt. Jeg var i praktik på sygehuset, men var direkte bange for at møde patienterne. Fik at vide til min midtvejsevaluering, at jeg nok ikke ville klare det, og skulle overveje om sygepleje var noget for mig.. Der knækkede filmen! Jeg brænder for mit studie og mit job.. Men jeg var syg selv. Jeg tog cyklen, gik ind til lægen, stillede mig i receptionen og sagde "hjælp, jeg kan ikke mere".. Jeg fik en tid med det samme. Der blev ringet til skolen, og jeg fik orlov..

Derefter gik der tre hurtige måneder. De gik virkelig hurtigt! Jeg lå i min seng, lå på sofaen, gik en tur, hørte musik og malede... Opvask og rengøring fik jeg hjælp til af familie. Jeg var alene.. Jeg havde brug for at være alene.. brug for at sove... Min kæreste var ved beredskabet, og kun hjemme hveranden weekend. Nogle gange kom han hjem om aftenen, for at sidde hos mig til jeg faldt i søvn.. For igen at tage halvanden times transport tilbage til kassernen... Ham priser jeg mig lykkelig for!

Det er et ubeskriveligt tomrum at være i, når man er deprimeret! Men der er en vej ud, selvom den nogle gange forsvinder, og man starter fra 0 igen!

Jeg synes det er smukt, at du fortæller din historie! Det havde jeg også brug for dengang, men havde ingen at gøre det til!

Netop idag har jeg bestået mit 4. sem. -Altså har jeg bestået det semester jeg måtte droppe, plus det næste.. Jeg er på vej videre! Og jeg er skide stolt af mig selv!

Du får et  stort fra én du rørte meget dybt..

Anmeld

22. januar 2010

FrkC

Jeg ved slet ik hva jeg ska sige !!!

Så vil bare sende dig et kæmpe kram !!

Anmeld

22. januar 2010

BOBS

kitty skriver:

Hvor bliver jeg ramt af dit indlæg.. Lige derind, hvor der stadig er et sår, der er ved at hele.

Sidste år var det mig der kastede håndklæddet i ringen. Og det var ikke særlig sjovt. Jeg var i praktik på sygehuset, men var direkte bange for at møde patienterne. Fik at vide til min midtvejsevaluering, at jeg nok ikke ville klare det, og skulle overveje om sygepleje var noget for mig.. Der knækkede filmen! Jeg brænder for mit studie og mit job.. Men jeg var syg selv. Jeg tog cyklen, gik ind til lægen, stillede mig i receptionen og sagde "hjælp, jeg kan ikke mere".. Jeg fik en tid med det samme. Der blev ringet til skolen, og jeg fik orlov..

Derefter gik der tre hurtige måneder. De gik virkelig hurtigt! Jeg lå i min seng, lå på sofaen, gik en tur, hørte musik og malede... Opvask og rengøring fik jeg hjælp til af familie. Jeg var alene.. Jeg havde brug for at være alene.. brug for at sove... Min kæreste var ved beredskabet, og kun hjemme hveranden weekend. Nogle gange kom han hjem om aftenen, for at sidde hos mig til jeg faldt i søvn.. For igen at tage halvanden times transport tilbage til kassernen... Ham priser jeg mig lykkelig for!

Det er et ubeskriveligt tomrum at være i, når man er deprimeret! Men der er en vej ud, selvom den nogle gange forsvinder, og man starter fra 0 igen!

Jeg synes det er smukt, at du fortæller din historie! Det havde jeg også brug for dengang, men havde ingen at gøre det til!

Netop idag har jeg bestået mit 4. sem. -Altså har jeg bestået det semester jeg måtte droppe, plus det næste.. Jeg er på vej videre! Og jeg er skide stolt af mig selv!

Du får et  stort fra én du rørte meget dybt..

tillykke kitty - ønsker dig så meget held og lykke - og du skal være stolt af dig selv!

Når du er færdig og kommer ud vil du virkelig have stor gavn af selv at have stået på den anden side...det forandrer hele den måde man ser patienterne/borgerne/klienterne på...(teorier er gode men når ikke hele vejen til det andet menneske altid)

...for vi er heldige...heldige at få lov til at få indblik i folks dybeste tanker og følelser...følge dem på livets første mellemste og sidste rejse.....og nu sidder jeg og tuder igen - for det har jeg altid værdsat....¨

jeg har nok altid været klar over med min baggrund at den ville komme tilbage som en boomerang, og det selv at få verdens dejligste lille trold forandrede mig i en grad, hvor jeg bliver nød til at erkende/bearbejde og lære at leve med de grusomme ting jeg har været ude for....svigt på svigt på svigt.....

og det sammen med at være i et system hvor ressourcerne bliver mindre, der forlanges mere og man ofte må prioritere mellem pest og kolera..det er for mig blevet en alt for stærk cocktail.

tusind tak for dit indlæg...det hjælper faktisk at høre andre beskrivelser...har jo længe gået inden jul og sagt til mig selv at nu måtte jeg tage mig sammen - købte vitaminpiller - fik lanzo for måske mavesår etc. etc.....indtil det nok gik op for mig at mavesmerterne, trætheden/energien der kørte op og ned slet ikke bundede i fysisk sygdom eller vinter.......

der er så meget behov for sygeplejersker og andre sundhedspersonaler derude, og er sikker på du nok er en rigtig god en af slagsen. Glæder mig til at høre mere fra dig

Anmeld

22. januar 2010

BOBS

Tandfeen i forklædning skriver:

Jeg ved slet ik hva jeg ska sige !!!

Så vil bare sende dig et kæmpe kram !!

tusind tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.