der tog en ekstra tjans
der klapper kollegaen på skulderen og roser og støtter
der kan klare flere vagter samtidig med at have gang i alt mulig andet
der kom stærk ud på den anden side af en barndom med store svigt
som alle de andre synes er så dygtig
som andre misunder fordi jeg kunne tusind ting på en gang
som var den gode pige
som ikke sagde fra
som er morsom og stærk udadtil....
Nu er det mig:
der græder græder græder
der ind imellem rent faktisk tænker at verden ville være et bedre sted uden mig
det pludselig gik op for idag at jeg ikke kan magte mit job p.t.
Og ved i hvad piger...det var en erkendelse der sparkede mig lige i ansigtet efter en rigtig shitty day, og der stod jeg midt i kulden og tårene silede ned ad kinderne...det gør de også nu...for jeg kan for f..... bare ikke mere jeg har prøvet nu....kan ikke..kan være der for min superskønne unge
og alt skulle ellers gå så godt, for det gør det...eller det går meget bedre...men jeg blev brugt helt op på halvvejen...helt op!
og begyndte til psykolog før jul, og i sidste uge siger hun...hvis du har brug for en akuttid nu der går lidt længere imellem, så ringer su bare....Ikke mig tænkte jeg jeg skal nok klare den ...jeg er jo på vej - der er lys for enden - efter for første gang i livet at måtte kapitulere......men idag var bare 
og jeg er træt af at erkende at der ikke er en løsning nu og her, at ting tager tid, at sige nej jeg har det stadig skidt eller nej det kan jeg ikke hjælpe dig med......eller undgå de hårde ord på job og privat...idag gik op for mig at hver dag bliver lang...at jeg ikke kan være sygeplejerske nu, og ja det er et stort nederlag....
Men til gengæld kan jeg være mor...at se hende får mig altid til at glemme alt andet skidt og kanel. Hun er bare lyspunktet....
må sidde her åbne mig for fremmede mennesker, fordi det gør det hele lidt nemmere..må bare tro på mig og forsikre mig...om at løsningen lige nu er ikke at finde på noget andet at lave/gøre op med andre ting..men bare at være
ikke ynk-men bare hvorfor..?
kh og tak hvis du læste så langt......