Hold kæft jeg fik et chok

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2008

Tynen

ka li ja skriver:

og jg vil nok også sige, hellere dø, end at sidde i en kælder fyldt med edderkopper!!føj

Joiner lige her!
Fy for den lede hankat om jeg kunne få mig selv begivet direkte ned i fjendens hule!
Nej tak, du!

Trine - Der synes sirene-lyden er skræmmende!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2008

Helle30

Jeg havde jo også hørt, at sirenerne skulle afprøves i dag kl. 12. Så kørte jeg lige afsted i mandendas bil (minegen er på værksted - kan ikke bremse - det er irriterende) og pludselig var der en frygtelig larm. TGænkte straks, at det var noget med bilen, men kom bså i tanker om alarmprøven.
Jeg kan nu også huske onsdag kl. 12, men faktisk tror jeg. det er rigtig godt, at sirenen ikke afprøves oftere. Ellers bliver det hverdag, og man tænker ikke over, om det kunnr være alvor.

Anmeld

7. maj 2008

linemus

Jeg forbinder lyden med noget rart (selvom det faktisk er en ret grim lyd). Da jeg var barn, kunne vi ikke høre den i vores by, men når jeg så var på ferie en helt uge hos min farmor og farfar i Horsens, kunne den tydeligt høres hver onsdag, og det var bare så spændende, at det blev en helt begivenhed og fast tradition, at jeg kravlede op i vinduet og kiggede ud (på hvad?), når den lød. Så den minder mig om min rare farmor og farfar og hyggen og lugtene i deres hjem :)

Knus Line - bliver helt nostalgisk og savner dem helt...

Anmeld

7. maj 2008

ivfmarie

ka li ja skriver:

hahahahahaha jeg har slet ikke hørt noget!!!!

kan i ikke huske da det var hver onsdag kl 12??

Jeg blev engang lokket op i Skagen Vandtårn (hvor sirenen sad) af min luskede storebror - og vi stod 1 meter (!!!!) fra sirenen mens den lød - det var virkelig vildt. Skræmmende og spændende, sjovt og uhyggeligt. Og overraskende blæsende!?

Marie - der overvejer om ovenstående er grund til nedsat hørelse på det ene øre....?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.