Hold kæft jeg fik et chok

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

705 visninger
13 svar
0 synes godt om
7. maj 2008

Lise

Da sirenen dér gik igang kl 12... glemmer det altid - men har af en eller anden grund altid syntes den var lidt hyggelig :S

Ville nok ikke synes det var hyggeligt hvis kl ikke var 12 den første onsdag i maj...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2008

Rasmine

Det samme her... At tænke sig, at sådan noget var hverdag i 40'erne... Gulp.

Anmeld

7. maj 2008

ka li ja

hahahahahaha jeg har slet ikke hørt noget!!!!

kan i ikke huske da det var hver onsdag kl 12??

Anmeld

7. maj 2008

Mikkelmusen

jeg ku heller ikke høre noget...

Anmeld

7. maj 2008

bette

fyha føj jeg kan virkelig ikke lide det.. er ved at pisse i bukserne af skræk.. hader det.. gjorde jeg også som lille.. hvorimod min mand lige fortalte at han synes det var sjovt.. (?)
mikkel sover til middag.. men vågnede underligt nok slet ikke af det..
det lyder ellers ekstrem højt her.. vi bor tæt på sygehuset hvor der står en af dem.. ad altså:-o

Anmeld

7. maj 2008

Lise

ka li ja skriver:

kan i ikke huske da det var hver onsdag kl 12??

Jo, jeg blev altid så glad når jeg hørte det :) Jeg forbinder bare den lyd så meget med at være glad og gå hjem fra skole (havde nok fri kl 11:30 om onsdagen).

Men igen - jeg levede jo ikke med at den sirene betød noget farligt, jeg har bare altid syntes den var lidt sjov... tsk tsk... naive pigebarn!

Anmeld

7. maj 2008

Loggidut

jeg tænker tit på om folk vil tage det alvorligt...altså hvis en dag den gik i gang...hmmmm....og hvor fanden skulle man lige løbe hen...min kælder er fuld af edderkopper...så jeg ved sgu ikke rigtig...hmmmm

Anmeld

7. maj 2008

Lise

Loggidut skriver:

min kælder er fuld af edderkopper...så jeg ved sgu ikke rigtig...hmmmm

Har du en kælder Logs? Hvordan faen kommer man ned i den - så hut jeg visker så er der kun trapper til en førstesal i dit hjem. Jeg er tydeligvis ikke blevet vist ordentlig rundt!

Jeg ville rende over til genboen og invitere mig selv på en kop kaffe i deres dejlige kælder...

- og i øvrigt; hellere dø end at sidde i en kælder fyldt med edderkopper - det er da klart ;)

Anmeld

7. maj 2008

Loggidut

ha ha lise...bare fordi man ikke kan se det, betyder det ikke at det ikke er der...

ude i baggangen, der lige foran bagdøren var en lem i gulvet...

og dernede sidder alt vores vand og sådan noget...den er ikke stor, en man kan dog være dernede.

under hele stueetagen er der så også krybekælder, men ikke på vildkår om jeg ville kravle derind...det lod jeg min far om da han levede...og nu må vi hyre en udefra, hvis vi skal have noget lavet derinde...for det er fandme for klamt...og mich er heller ikke glad for edderbasser...lol...

Anmeld

7. maj 2008

ka li ja

iiihh ja jeg tror også vi havde tidligt fri om onsdagen for jeg kan også huske at sirenen betød at man snart skulle hjem hihi.
nej i mit hovede var det ikke en skræmme lyd. bare afsindig højt!
øv jeg ikke lige hørte den, det må vel betyde at den der er i nærheden af os(hvis der da er en hih)virker nok ikke... uhhhmm bare den gør hvis vi nu kommer i krig.

og jg vil nok også sige, hellere dø, end at sidde i en kælder fyldt med edderkopper!!føj

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.