Inspireret af anden tråd om børneværelse.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2010

Koen.

Eva skriver:

Der er MASSER af plads...fire madrasser og ialt 360cm....så intet problem...og det er pisse hyggeligt....

Knus Eva

Lyder super hyggeligt

Kan huske at jeg også bare elskede at sove med min mor

Tanja 27 + 6

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2010

Honningblomst

tanjaj19 skriver:

Lyder super hyggeligt

Kan huske at jeg også bare elskede at sove med min mor

Tanja 27 + 6

ja, det er det også...og så er det nemt..jeg har aldrig haft problemer med børn der vågnede om natten, ikke kunne sove osv...når de alle puttes samtidig ligger de og snakker og den store holder den lille i hånden til de sover... og ved jo det bare er et spørgsmål om tid, så smutter Jeppe fra ydermadrassen og hopper på eget værelse...

Men ja, det er ren hygge...

Knus..

Anmeld

22. januar 2010

3drenge

Vi valgte allerede da jeg var gravid, at rydde kontoret, så nr. 3 dreng kunne få værelse derinde. Kan godt lide at have styr på alt sådan noget og synes også det er hyggeligt, at gå og indrette et babyværelset

Vi bruger Elias værelse meget, især fordi puslebordet står derinde, men han har også sovet derinde i sin seng fra han var 9 uger. Synes også det er dejligt, at have værelset klar fra starten, til alt tøj, legetøj og div. babyting, så det ikke skal være alle mulige andre steder. Nu hvor han er 16 uger, kan han rigtig godt lide at "lege" derinde, ligge på gulvet eller i sin sækkestol og kigge på alle farverne/ legetøjet

Så vi er rigtig glad for værelset og bruger det hele tiden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.