Dansker i England skriver:
Jeg sad og kiggede på diverse billeder af børneværelser og de er rigtig fine, men hvad jeg ikke forstår er, at I i det hele taget har børneværelser til jeres babyer. Jeg har et værelse, min datter skal have, når hun bliver gammel nok til at sove der selv - men så længe hun sover i soveværelset, er det ikke stillet an til hende. Hun kan jo hverken sove eller lege derinde alene lige nu. Jeg vil meget gerne høre jeres kommentarer til dette.
Jeg tænker meget det samme som dig, synes faktisk folk gå rhelt helt amok inden baby kommer:0)
Men hver sin smag:0)
Da jeg fik min datter boede jeg i en to værelses, havde pulsebord og vugge i soverværeslet o et legetæppe i stuen. Senere flyttede vi i en større lejlighed, hvor hun fik eget værelse, fra hun var 5 mdr sov hun på det, og det må siges at være det, hun brugte ALDRIG værelset.
Nu er vi flyttet hun er snart 6 og har stadig sit eget værelse, som ALDRIG bliver brugt, jo til at sove i og lege på, når hun har veninder på besøg, ellers leger hun i stuen, hun vil jo være hvor vi er:0)
Nu venter vi et barn mere, og når det kommer til verdenen får han ikke eget værelse. Min kærestes søn har "sit eget" værelse her hos os også ( han hver 2. weekend) Men han bruger det også kukn til at sove på. Så når den nye kommer til verdenen, ja så har vi puslebord på badeværelset, vugge i soveværelset og legetæppe i stuen, og når han skal sove i egen seng, kommer hans seng om på min bonussøns værelse, for af erfaring kan vi lige så gdt spare pladsen, for der går i hvert tilfælde 3-5 år, før den ny kommer til at have interesse for værelse, og så må vi jo finde ud af noget til den tid:0)
Christina
Anmeld