hjælp mig piger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Klock skriver:

Det ved jeg ikke jeg googlede bare pålægskagemand... og fik mange billeder frem... Prøv at se her.

De er fede dem med ansigt på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2010

charlottekri

Klock skriver:

der er en opskrift her.

Håber den kan bruges.

tusind tak, det var lige sådan en jeg skulle bruge

kan ikke forstå at der ikke er flere der har hørt om en sådan... troede faktisk det var ganske almindeligt...

vi fik lavet nogle til vores bryllup som skrub af mad, og det var en stor succes

Anmeld

21. januar 2010

DK

Jeg har fået en pålægskagekone til min storesøsters fødselsdag. Hun bor på Fyn, og alle de andre kendte det, så tror altså det er noget fynsk noget.

Jeg anede ikke hvad det var heller!

Anmeld

22. januar 2010

BK

DK skriver:

Jeg har fået en pålægskagekone til min storesøsters fødselsdag. Hun bor på Fyn, og alle de andre kendte det, så tror altså det er noget fynsk noget.

Jeg anede ikke hvad det var heller!

Niksen for jeg er Sønderjyde og jeg har aldrig været på Fyn... Tilgengæld mener jeg faktisk man kan bestille dem i vores Kvickly... Man har i hvert fald kunne...

Anmeld

22. januar 2010

Mor24

Jeg kommer fra nordjylland og her kender man altså godt til det og vi elsker det heroppe. Men kender så ikke lige nogen der selv har lavet en, de er altid blevet bestilt udefra (supermarkedet/bager)

Anmeld

22. februar 2010

lotte32

Jeg bor i en lille landsby nær viborg, og vi har ofte fået pålægskagemand til fødselsdage i familien, kender dog ikke nogle der selv laver dem. Vi bestiller dem færdige ved den lokale købmand, i bilka, føtex eller ved en slagter

Smager super mums

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.