hjælp mig piger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2010

jillkolsbjerg

Zafir skriver:

Ja... landgangssbrød, var også min første tanke... hehe... Men nu forbyder min hverdags-ocd mig at spise madder som jeg ikke selv har smurt, eller skilt ad og bygget igen, hehe, så det er ikke lige min ynglingsmad, med mindre jeg selv har bygget maden

Men den kunne sikkert være fint - bortset fra at jeg jo altid vil stemme for KAGE hehe

En brugersviger-mand går man aldrig fejl af

Griner nej det er rigtig......æææælsker brunsviger...med snolder;-)

Men for tiden er jeg vist ALT spisende......hehe jo mere jo bedre;-)

knus jill

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2010

TbCp

Zafir skriver:

Jojo der dukkede skam en masse op.... og ca 1 md. efter skulle vi til fødselsdag hos min mor og sørme om ikke der blev serveret pålægs-(kage)-mand

Tror bare ikke det er særlig fynsk ... for jeg spiser utrolig meget mad så jeg burde da være stødt på det før 

Anmeld

21. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
jillkolsbjerg skriver:

Griner nej det er rigtig......æææælsker brunsviger...med snolder;-)

Men for tiden er jeg vist ALT spisende......hehe jo mere jo bedre;-)

knus jill

Jeg må sige at jeg desværre IKKE er altspisende lige i øjeblikket...

Men jeg NØD rigtig meget mit knækbrød med smør og banan hertil morgen og kan så kun drømme om brunsvigermænd LOL

Anmeld

21. januar 2010

Moderator

TbCp skriver:

Jojo der dukkede skam en masse op.... og ca 1 md. efter skulle vi til fødselsdag hos min mor og sørme om ikke der blev serveret pålægs-(kage)-mand

Tror bare ikke det er særlig fynsk ... for jeg spiser utrolig meget mad så jeg burde da være stødt på det før 

Ja, hvis det er fynsk, så kan jeg ikke vide det. Jeg har vidst ikke spist på fyn flere gange end der kan tælles på 2 hænder hehe...

Anmeld

21. januar 2010

jillkolsbjerg

TbCp skriver:

Google er din ven...smiler....;-) og kender det der med at spise meget...hehe....og hele tiden;-).....men det ser ikke ud til Freya tager det til sig den bette skid......;-)

knus jill

Anmeld

21. januar 2010

BK

Zafir skriver:

Skete der noget på google?

sådan en her hun tænker på...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

21. januar 2010

Moderator

Klock skriver:

HAHA hvor sjovt. Det ser liiiiidt rodet ud, men det er skægt. Det må virkelig da være en egns-ret, for jeg tror da næppe alle i Danmark har set sådan en fætter før

Anmeld

21. januar 2010

BK

charlottekri skriver:

hej tøser

jeg skal bruge en opskrift på en bund til en pålægskagemand - altså en slags franskbrødsbund.

jeg skal bage den i aften, så håber på en hurtig respons

på forhånd tak

mvh charlotte

der er en opskrift her.

Håber den kan bruges.

Anmeld

21. januar 2010

jillkolsbjerg

Klock skriver:

godt jeg ikke bliver lækkersulten nu...hehe ;-)

Anmeld

21. januar 2010

BK

Zafir skriver:

HAHA hvor sjovt. Det ser liiiiidt rodet ud, men det er skægt. Det må virkelig da være en egns-ret, for jeg tror da næppe alle i Danmark har set sådan en fætter før

Det ved jeg ikke jeg googlede bare pålægskagemand... og fik mange billeder frem... Prøv at se her.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.