Føler mig sgu lidt som en lort! (DP-start idag!)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2008

ka li ja

Mebach skriver:

PS: bok bok.
;)

ok også bok bok herfra så!!!

aj aj aj tunen. jeg tudede sgu også da alexander skulle afleveres første gang.. og han var endda ikke ked af det. jeg savnede ham bare!!!
sådan er vi altså bare nogen der er.
håber hun( og du) har haft en go dag trods alt;)
myz

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2008

Loggidut

uf tynen...det er bare ikke sjovt...min gamle dpér sagde altid, vent lige uden for døren i fem minutter når du er gået, for så kan du høre at alt er godt igen...

og stå uden for døren i fem minutter inden du henter...for så kan du også høre at alt er godt.

det er sgu ikke nemt, men jeg tror på at en hurtig aflevering, uden for mange og lange scener, er det bedste, selv om det er svært...øv hvor jeg føler med dig.

Anmeld

7. maj 2008

Marco2

Hej Trine.

Hvordan var det så gået for musen idag?

Frygter selv den dag jeg skal aflevere, men der er hun jo nok teenager, før jeg får en plads, og så er det vel til at holde ud...:D

AG - at work

Anmeld

7. maj 2008

Grynt

Uhhh det er bare ikke let at skulle aflevere sin baby for første gang :'( Og man har LOV til at tude!!!! Jeg véd, at den dag jeg skal aflevere Freja for første gang tuder jeg også...også selvom det er barn nr 4 :'( Jeg tuder den første dag (læs uge) hvor ungerne er blevet afleveret i bh eller skole og jeg tuder når de skal på tur med vug/bh/skole. Så jeg ER tude prinsesse nr 1 ;) Faktisk for at det ikke skal være løgn kan jeg også godt tude på mit arbejde (er i vuggestue) når forældre aflevere deres børn for første gang eller når de har slået sig :$ :$ Men mit råd er, ring til dp og spørg hvordan hun har det :) Håber at indkøringen går over alle forventninger :)

Anmeld

7. maj 2008

Tynen

Ihh, tak for alle jeres søde svar! (L)

Troede helt seriøst ikke der var noget at skrive til det galde-indlæg jeg smed, så det var bare super dejligt!

Det var bare gået rigtig godt dernede!
Hun pev lidt under maden, men blev puttet ud og sove derefter og sov dælme da i 1½ time, selvom det var et helt fremmed sted og menneske der puttede hende!

Da jeg kom derned, var jeg lige ved at tude igen! (Christ! Mig der ALDRIG tudede over noget før jeg blev preg!!)

Hun sad der lige så sød ved bordet og legede!
Hun blev helt fjalet da hun så mig og da hun kom op til mig havde hun mere travlt med at kigge på alting end at kramme den stakkels mor! :S

Frygter kun en smule imorgen! Er bare træt og pinlig over mig selv! Jeg tuder fandme hele tiden! :)

Men hvad! Det stakkels, forsømte barn overlevede og vi fejrede dagen med en ordentlig shoppetur! :D

Men tusinde tak igen for alle jeres søde svar! Dejligt at vide at man ikke er (helt) nuts alligevel!:$

Anmeld

7. maj 2008

Siber

Kære Tynen,

Du er ikke en lort, du er bare en helt almindelig og fantastisk mor, som har føleleser ligesom alle andre.
Jeg stor tudede da jeg afleverede ALma første gang, og hun var så nem, og sagde ikke et kvæk.
Jeg tror det bliver værrer med Johanna, hun er noget mere mor syg, men det lille pus er undskyldt så mange gange hun har været syg!

Så søde rare tynen, det skal nok gå bedre i morgen og resten af ugen, men fæld du bare en tåre, det er ok! Men jeg vil bare lige sige, at det bliver ikke bedre med det tudereri efter man er blevet mor, og jo ældre man bliver :P

Mange knus og tanker fra Siber

ps dejligt at høre at det var gået godt!

Anmeld

7. maj 2008

Tynen

Tak! :)

Arh, havde regnet med at man voksede fra det tuderi!

Jeg kan seriøst slet ikke kende mig selv mere!
Jeg lavede ikke andet end at tude hele dagen igår - Det ramlede bare fuldstændig fordi hun skulle starte idag!

Jeg bliver en af de der pinlige mødre, der bliver beordret ned på bagerste række af Stella når hun skal opvise skolekomedie fordi jeg vil sidde bag et lommetørklæde og snøfte og hulke over hvor smukt det er! :))

Jeg var faktisk ret hård engang, men det er vist oevr nu!

Bliver det mon værre anden gang?!

Anmeld

7. maj 2008

Siber

Tynen skriver:

Tak! :)

Arh, havde regnet med at man voksede fra det tuderi!

Jeg kan seriøst slet ikke kende mig selv mere!
Jeg lavede ikke andet end at tude hele dagen igår - Det ramlede bare fuldstændig fordi hun skulle starte idag!

Jeg bliver en af de der pinlige mødre, der bliver beordret ned på bagerste række af Stella når hun skal opvise skolekomedie fordi jeg vil sidde bag et lommetørklæde og snøfte og hulke over hvor smukt det er! :))

Jeg var faktisk ret hård engang, men det er vist oevr nu!

Bliver det mon værre anden gang?!

yes yes det gør det, jeg tuder når jeg høre et orgel spille (ikke sjovt til abrnedåbben) jeg tuder når jeg ser Alma lave gym opvisning, så yes jeg ryger også ned på bagerste!

Anmeld

7. maj 2008

MrsMartens

Tynen skriver:

Nu sidder jeg her, ensom og forladt!
Der er alt for meget stilhed!!

Stella er lige blevet afleveret for første gang hos den sødeste DPér!
Det hele gik bare så fint - Lige indtil jeg skulle ud af døren!

Hun græd som pisket og rakte armene ud efter mig hele tiden!
Fandme om jeg så ikke også begyndte at tude!! Skyndte mig at gå før Stella så det, men UHH! Hvor sidder jeg her med en nagende dårlig samvittighed!!

Kæft, hvor er det hårdt bare at skulle lukke døren i hovedet på hende, mens man kan høre hende græde hjerteskærende inde på den anden side!

Ved godt at det stopper efter 5-10 min. men anyways..

Nå, lidt herfra! Tror ligefrem jeg vil gå i et time langt bad nu!
Der er laaang tid til jeg skal hente hende kl. 1130.

Forresten, Bacon - Du behøver ikke smide et indlæg hvor du skriver Bok-bok.
Ved godt jeg er en tude-hønemor :)

Sådan var det at afleverer Sarah i 2½ år, hvis jeg afleverede hende, var det John smilede tøsen bare og sagde "hej hej far!!"
Så jeg kender godt følelsen af at være den værste mor i verdenen!!!
Men glæd dig over at hun får nye udfordringer og at det helt sikkert er et glad barn der kommer ud af det!!
(H)(H)(H)(H)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.