Føler mig sgu lidt som en lort! (DP-start idag!)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

769 visninger
18 svar
0 synes godt om
7. maj 2008

Tynen

Nu sidder jeg her, ensom og forladt!
Der er alt for meget stilhed!!

Stella er lige blevet afleveret for første gang hos den sødeste DPér!
Det hele gik bare så fint - Lige indtil jeg skulle ud af døren!

Hun græd som pisket og rakte armene ud efter mig hele tiden!
Fandme om jeg så ikke også begyndte at tude!! Skyndte mig at gå før Stella så det, men UHH! Hvor sidder jeg her med en nagende dårlig samvittighed!!

Kæft, hvor er det hårdt bare at skulle lukke døren i hovedet på hende, mens man kan høre hende græde hjerteskærende inde på den anden side!

Ved godt at det stopper efter 5-10 min. men anyways..

Nå, lidt herfra! Tror ligefrem jeg vil gå i et time langt bad nu!
Der er laaang tid til jeg skal hente hende kl. 1130.

Forresten, Bacon - Du behøver ikke smide et indlæg hvor du skriver Bok-bok.
Ved godt jeg er en tude-hønemor :)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2008

Lene76

Trine trine trine.... du er jo helt normal :D el sådan næsten hehe alle der ska aflevere deres lille mus for 1 gang får da en reaktion hvis de små kommer med en.... men hvis du har det skidt så ring ned til dp så kan du jo osse høre at hun hygger sig el om hun stadigvæk er ked. :)

Og så husk at gør noget for dig selv i den alenetid du nu får.... som fx en langt bad.;)

Ha en go dag.

Knus fra Lene

Anmeld

7. maj 2008

Plysbjørnen

Puha det er ikke sjovt når de små pus græder sådan, jeg frygter også lidt når Laura skal til at starte i dagpleje om en måned... Hun er morbajse med stort M, hvis folk hun ikke kender snakker til hende skriger hun som en stukken gris, og det gør hun også når hun kender folk bare lidt, bl.a. hendes onkel og tante kan ikke komme til hende...
Er bange for at jeg kommer til at vræle om kap med Laura når vi skal til og i gang...

Betina1978 - Laura 010807 - Rejen 17+1

Anmeld

7. maj 2008

Susan1978

Tynen, om du så er hønemor eller hvad du er, så er du en god mor!

Det er bare så godt for de små at komme ud blandt andre børn og blive stimuleret.. giv mig ret i at du tilsidst havde svært ved at stimulere Stella max.. så det her er bare næste skridt..

Jeg har jo været møllen igennem engang før med Ea, og jeg kan sige så meget at hvis du er tryg og glad ved DPmor så er hun også.

Jeg afleverede engang Ea hos en gæsteDP som jeg bare ikke var tryg ved og lynhurtigt reagerede Ea også, hun græd når jeg skulle aflevere hende og det havde jeg aldrig oplevet... jeg græd også da jeg kom ud i bilen og havde allermest lyst til at gå ind og hente hende.. da det samme skete dagen efter og jeg ku se hun ikke havde haft det godt der, tog jeg hende hjem resten af ugen og jeg VILLE aldrig have den gæsteDP igen.

Jeg oplevede faktisk at Emil var ked af det igår da jeg afleverede ham, men det var fordi hele morgenen havde været så stresset og jeg måtte lade ham sidde alene ude i bilen 8( (slemme mor) men jeg gik ind med Ea i BH.

At han græd da jeg afleverede ham til Jane(dpmor) gik bare lige i hjertet.. men jeg ved han er glad for at være der og det bare var en reaktion på en dum morgen. SÅ trine du er ikke den eneste hønemor.. vil faktisk tro vi alle er det på det punkt..

Som de andre siger, så nyd de par timer du har... det har Stella det også bedst med.. ta op og træn og få en masse energi til hun kommer hjem.. så har i bare meget mere kvalitid sammen..

hold da op det blev langt.. sorry.. bare lidt medfølelse.. (H)(L)

Anmeld

7. maj 2008

bette

åhh tror jeg kommer til at sidde med helt samme følelse når det bliver vores tur..
tror bestemt ikke det er spor sjovt de første gange..

håber det snart bliver bedre.. og ja hvis du går helt ned kan du jo altid ringe og høre hvordan det går.. :D

Anmeld

7. maj 2008

Lise

Trine, jeg kender det alt for godt at ungen græder og rækker ud efter en mens man bare skal være en lort og gå ud af døren. Det er ikke sjovt - og man HAR lyst til at gå ind og sige "jeg mente det ikke - kom med mor hjem igen". Men det er dejligt når man så henter barnet senere på dagen og får af vide at han har haft sådan en god dag, spist godt, sovet godt, grinet og leget. Simon har flere gange været ked når jeg har afleveret ham - men det er blevet mindre og mindre, og idag (lidt over en måned fra start) grinede han til mig mens jeg gik, og så vendte han hovedet væk og var optaget af noget mere spændende (hrmf!) inden jeg nåede at lukke døren..

Det bliver bedre, og du kommer til at nyde dine "fritimer" :)

Anmeld

7. maj 2008

Anja

Åhh, føler med dig :-o

Jeg ser bestemt ikke frem til den dag jeg skal aflevere Elias. Han skal først starte til august - og har endda sagt til pladsanvisningen at vi godt kan vente til september, hvis det betyder, at vi kan få den dp vi ønsker ....

Anmeld

7. maj 2008

Rasmine

Tynen.
Man SKAL sgu da tude første gang man afleverer, det gjorde jeg da også.
Ring derhen og spørg hvordan det går.
Hvis hun stadig græder, så hent hende.
Og så prøv igen i morgen!

Kan sgu godt forstå det gør ondt indeni!
(Jeg har altså også et hjerte, selvom du måske ikke tror det)

Anmeld

7. maj 2008

Rasmine

PS: bok bok.
;)

Anmeld

7. maj 2008

Lise

HVer dag i en hel uge ringede jeg til middag for at høre om han var glad, havde fået noget at spise, sovet formiddagslur og om han nu sov eftermiddagslur. Det skal man bare gøre...man får det godt når man får af vide at alt er ok... Og hvis det ikke er så må man jo hente..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.