Tynen, om du så er hønemor eller hvad du er, så er du en god mor!
Det er bare så godt for de små at komme ud blandt andre børn og blive stimuleret.. giv mig ret i at du tilsidst havde svært ved at stimulere Stella max.. så det her er bare næste skridt..
Jeg har jo været møllen igennem engang før med Ea, og jeg kan sige så meget at hvis du er tryg og glad ved DPmor så er hun også.
Jeg afleverede engang Ea hos en gæsteDP som jeg bare ikke var tryg ved og lynhurtigt reagerede Ea også, hun græd når jeg skulle aflevere hende og det havde jeg aldrig oplevet... jeg græd også da jeg kom ud i bilen og havde allermest lyst til at gå ind og hente hende.. da det samme skete dagen efter og jeg ku se hun ikke havde haft det godt der, tog jeg hende hjem resten af ugen og jeg VILLE aldrig have den gæsteDP igen.
Jeg oplevede faktisk at Emil var ked af det igår da jeg afleverede ham, men det var fordi hele morgenen havde været så stresset og jeg måtte lade ham sidde alene ude i bilen 8( (slemme mor) men jeg gik ind med Ea i BH.
At han græd da jeg afleverede ham til Jane(dpmor) gik bare lige i hjertet.. men jeg ved han er glad for at være der og det bare var en reaktion på en dum morgen. SÅ trine du er ikke den eneste hønemor.. vil faktisk tro vi alle er det på det punkt..
Som de andre siger, så nyd de par timer du har... det har Stella det også bedst med.. ta op og træn og få en masse energi til hun kommer hjem.. så har i bare meget mere kvalitid sammen..
hold da op det blev langt.. sorry.. bare lidt medfølelse.. (H)(L)
Anmeld