weekendseng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. januar 2010

4kløver

Caroline86 skriver:

hmm... lyder ikke særligt fedt

Men jeg har nu også gået i en stor bue udenom deres vogne, for jeg synes netop ikke de virkede ret robuste... Godt jeg holdt mig væk så!

bare jeg gjorde det samme

men de havde en rød barnevogn med små mariehøns inde i og den faldt jeg bare for...  det skulle jeg ikke ha gjort

smider lige et foto med

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2010

mor_sabina

Caroline86 skriver:

Nogen der ved om man kan købe en ny madras til sådan en sammenklappelig peter plys weekendseng?

Vi har haft et lille katteuheld

Madrassen er både bund og madras, men bruges til at folde om selve sengen, når den er klappet sammen - og så fylder den nemlig ingenting.

Håber nogen ved hvad jeg taler om, og kan svare på mit spørgsmål.

Knus Caroline

Man kan købe en alm. klap-sammen-madras men den er selvfølgelig ikke så praktisk.

Anmeld

20. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
mor_sabina skriver:

Man kan købe en alm. klap-sammen-madras men den er selvfølgelig ikke så praktisk.

nej, det dur ikke.. er nemlig en bestemt madras som holder hele sengen sammen når den er klappet sammen...

Anmeld

20. januar 2010

Moderator

4kløver skriver:

bare jeg gjorde det samme

men de havde en rød barnevogn med små mariehøns inde i og den faldt jeg bare for...  det skulle jeg ikke ha gjort

smider lige et foto med

åhh ja, den så jeg godt! SÅÅÅ fin

Men ja, desværre ikke så stabil øv hvor træls for Jer

Anmeld

20. januar 2010

mor_sabina

Caroline86 skriver:

nej, det dur ikke.. er nemlig en bestemt madras som holder hele sengen sammen når den er klappet sammen...

Ja jeg har en selv, men har også en ekstra madras til, så han ligger bedre. Men jeg ved at den så ikke kan klappes helt sammen, men sengen kan da bruges. Men det bliver jo næsten lige så dyrt som en ny seng

Anmeld

20. januar 2010

Moderator

mor_sabina skriver:

Ja jeg har en selv, men har også en ekstra madras til, så han ligger bedre. Men jeg ved at den så ikke kan klappes helt sammen, men sengen kan da bruges. Men det bliver jo næsten lige så dyrt som en ny seng

ja...

Må lige i tænkeboks og finde ud af hvad jeg/vi gør... bliver jo nok mit ansvar at finde ud af Den slags kan farmand slet ikke overskue lige nu

Anmeld

20. januar 2010

mor_sabina

Caroline86 skriver:

ja...

Må lige i tænkeboks og finde ud af hvad jeg/vi gør... bliver jo nok mit ansvar at finde ud af Den slags kan farmand slet ikke overskue lige nu

Nej du må nok indstille dig på at der bliver en del flere arbejdsopgaver, som der KUN står dit navn på

Anmeld

20. januar 2010

Moderator

mor_sabina skriver:

Nej du må nok indstille dig på at der bliver en del flere arbejdsopgaver, som der KUN står dit navn på

lige præcis... men indtil nu har jeg egentlig nydt at jeg selv har kunnet styre det hele..

Så kan han jo heller ikke brokke sig hæhæ

Anmeld

20. januar 2010

mor_sabina

Caroline86 skriver:

lige præcis... men indtil nu har jeg egentlig nydt at jeg selv har kunnet styre det hele..

Så kan han jo heller ikke brokke sig hæhæ

Det er faktisk smart at man kan få lov til at bestemme, og samtidig bruge det som undskyldning for at hormonoverfalde manden fordi han ikke hjæler til

Jeg håber i finder på noget

Anmeld

20. januar 2010

Skouboe

Caroline86 skriver:

vi har MASSER af rodalon i skabene.. men det dur ikke på en madras - det er trængt for langt ned!

Normalt sværgrer jeg til rodalon når kattene har været i gang Specielt de perioder vi har killinger, der ikke altid rammer kattebakken

Jeg ville søbe den i en rodalon opløsning. Jeg har tidligere haft success med en sofahynde.

Hvis du har en balje eller lign den kan være i ville leg lade den ligge - evt natten over, og bagefter skylle den meget grundigt med bruseren, og derefter hænge den til tørre. Madrassen i en weekendseng er jo ret tynd.

Under alle omstændigheder er den jo allerede ødelagt, så det skader ikke at prøve - og det er jo nemt når du allerede har Rodalon i huset.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.