weekendseng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.067 visninger
29 svar
0 synes godt om
20. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Nogen der ved om man kan købe en ny madras til sådan en sammenklappelig peter plys weekendseng?

Vi har haft et lille katteuheld

Madrassen er både bund og madras, men bruges til at folde om selve sengen, når den er klappet sammen - og så fylder den nemlig ingenting.

Håber nogen ved hvad jeg taler om, og kan svare på mit spørgsmål.

Knus Caroline

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2010

LauraLW

... ved godt hvad du taler om, men ved faktisk ikke om man kan købe dem i løsvægt... tænke tænke.

Anmeld

20. januar 2010

TbCp

Jeg har kigget lidt rundt på nettet og kan ikke støde på nogle steder hvor man kan købe madrassen/bunden alene. 
Heldigvis er de senge jo ikke så dyre, men det er da drøn ærgeligt alligevel.

De steder jeg har kigget kan jeg finde en ekstra madras til den, men det var jo ikke lige det du søgte 

Anmeld

20. januar 2010

Moderator

TbCp skriver:

Jeg har kigget lidt rundt på nettet og kan ikke støde på nogle steder hvor man kan købe madrassen/bunden alene. 
Heldigvis er de senge jo ikke så dyre, men det er da drøn ærgeligt alligevel.

De steder jeg har kigget kan jeg finde en ekstra madras til den, men det var jo ikke lige det du søgte 

jeg har nemlig heller ikke kunnet finde det på nettet øv!

Vil lige forsøge at tale med et renseri, men som du siger er de jo ikke ret dyre, så det kan sikkert bedre svare sig at købe en ny

Men tak for at du forsøgte

Anmeld

20. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

hej søde sveske..

hmm har også været inde og kigge på nettet. og tror også desværre du må ud og invistere i en ny men som også skrevet før de er heldigvis ikke så dyre, men rigtig sure penge da..

ihh de katte der, min kat har også bare tisset på både mange a mine og mathias tæpper/ dynebetræk og malou tæpper og andre ting øvøv.. og det STINKER bare ..

hmm ja det var jo ikk til så meget hjælp

knhus

Anmeld

20. januar 2010

Rikke, Liam & Linus

Nogen der ved om man kan købe en ny madras til sådan en sammenklappelig peter plys weekendseng?

Vi har haft et lille katteuheld

Madrassen er både bund og madras, men bruges til at folde om selve sengen, når den er klappet sammen - og så fylder den nemlig ingenting.

Håber nogen ved hvad jeg taler om, og kan svare på mit spørgsmål.

Knus Caroline

Det er den fra jysk ikke?

Spurgte lige manden(som jo arbejder i jysk), man kan desværre ikke købe en ny madras ej heller bestille den hjem.

Er det fordi den lugter?? Så har jeg måske nogle gamle husmorråd du kan bruge.

Anmeld

20. januar 2010

Moderator

Liams troldemor skriver:

Det er den fra jysk ikke?

Spurgte lige manden(som jo arbejder i jysk), man kan desværre ikke købe en ny madras ej heller bestille den hjem.

Er det fordi den lugter?? Så har jeg måske nogle gamle husmorråd du kan bruge.

nej, den er købt i en butik der hedder babylagersalg i Randers...

Vil meget gerne høre dine husmorråd under alle omstændigheder, for det er desværre nok ikke sidste gang kattene "rammer ved siden af"..

Anmeld

20. januar 2010

Rikke, Liam & Linus

nej, den er købt i en butik der hedder babylagersalg i Randers...

Vil meget gerne høre dine husmorråd under alle omstændigheder, for det er desværre nok ikke sidste gang kattene "rammer ved siden af"..

Ok, du kan duppe områderne med en blanding af varmt vand og eddike.

Til at fjerne lugt kan du drysse lidt kalciumkarbonat på, lade det ligge i 24 timer og så støvsuge det væk.

Men ved urinpletter gælder det som oftest at man kan lægge det i blød i koldt vand(og evt. opvaskemiddel) og hvis det så ikke virker kan man prøve eddikeblandingen.

Anmeld

20. januar 2010

Moderator

Liams troldemor skriver:

Ok, du kan duppe områderne med en blanding af varmt vand og eddike.

Til at fjerne lugt kan du drysse lidt kalciumkarbonat på, lade det ligge i 24 timer og så støvsuge det væk.

Men ved urinpletter gælder det som oftest at man kan lægge det i blød i koldt vand(og evt. opvaskemiddel) og hvis det så ikke virker kan man prøve eddikeblandingen.

skulle det kunne fjerne de der forfærdelige skjolder der kommer?

Anmeld

20. januar 2010

Rikke, Liam & Linus

Caroline86 skriver:

skulle det kunne fjerne de der forfærdelige skjolder der kommer?

Du kan forsøge dig med lidt blegemiddel til skjolderne, hvis du tør og hvis de ikke er gået væk.

Så er det noget med at man kan komme en ammoniak blanding på pletterne hvis de skifter farver efter blegningen. Men det må du altså ikke lige holde mig på på.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.