weekendseng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Liams troldemor skriver:

Du kan forsøge dig med lidt blegemiddel til skjolderne, hvis du tør og hvis de ikke er gået væk.

Så er det noget med at man kan komme en ammoniak blanding på pletterne hvis de skifter farver efter blegningen. Men det må du altså ikke lige holde mig på på.

tror jeg ikke jeg tør, når det er mørkt stof

Må nok bare forsøge at tale med et renseri og ellers købe en ny weekendseng

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2010

Rikke, Liam & Linus

Caroline86 skriver:

Ja, men det er da ærgeligt.

Anmeld

20. januar 2010

Moderator

Liams troldemor skriver:

Ja, men det er da ærgeligt.

helt vildt

Men.. that's life!

Anmeld

20. januar 2010

Skouboe

Rodalon...

Vidundermidlet til alle katteejere. Det tager lugt og det meste af pletterne...

Kan købes i større supermarkeder - står sammen med rengøringsmidlerne. Husk at købe indendørsversionen.

Anmeld

20. januar 2010

4kløver

Caroline86 skriver:

kan ikke giv dig et råd.. men købt ikke hos babylagersalg de tager røven på dig.. jeg har prøvet at købe hos dem i ringe og vil ikke råde folk til det.. lang historie

Anmeld

20. januar 2010

Moderator

4kløver skriver:

kan ikke giv dig et råd.. men købt ikke hos babylagersalg de tager røven på dig.. jeg har prøvet at købe hos dem i ringe og vil ikke råde folk til det.. lang historie

okay!?

Jeg har ellers ikke oplevet noget problem. Den første weekendseng vi købte derinde var i stykker (klik systemet var knækket i den ene side) og jeg gik derind uden bon, uden indpakning og fik den straks byttet til en ny

Anmeld

20. januar 2010

Moderator

Skouboe skriver:

Rodalon...

Vidundermidlet til alle katteejere. Det tager lugt og det meste af pletterne...

Kan købes i større supermarkeder - står sammen med rengøringsmidlerne. Husk at købe indendørsversionen.

vi har MASSER af rodalon i skabene.. men det dur ikke på en madras - det er trængt for langt ned!

Normalt sværgrer jeg til rodalon når kattene har været i gang Specielt de perioder vi har killinger, der ikke altid rammer kattebakken

Anmeld

20. januar 2010

Pige2009

4kløver skriver:

Jeg vil gerne høre... Overvejer nemlig at tage derned

Anmeld

20. januar 2010

4kløver

Caroline86 skriver:

okay!?

Jeg har ellers ikke oplevet noget problem. Den første weekendseng vi købte derinde var i stykker (klik systemet var knækket i den ene side) og jeg gik derind uden bon, uden indpakning og fik den straks byttet til en ny

Min var en barnevogn  købe en der viste sig efter første tur med den at den var i stykker..  vi tog så der ned med den og kunne så vente op til en månede vis ikke mere  på en ny og det kunne vi da ikke med en ny født så vi købte en anden slags som udstilling model der er så fluenet + rengslag med som viser sig at det passer til en klapvogn(også til den anden) og så opdager vi at liften og stelet er skæv

Når men jeg prøver så at ligge besker til dem og maile til dem ingen til ting sker der. først nu for ca14 til 3uger siden får manden fat i dem og de lover at sende noget nyt og et nyt stel.. og vi venter stadig.. så det bliver små ture med barnevogn vis det nu skulle gå galt...

Anmeld

20. januar 2010

Moderator

4kløver skriver:

Min var en barnevogn  købe en der viste sig efter første tur med den at den var i stykker..  vi tog så der ned med den og kunne så vente op til en månede vis ikke mere  på en ny og det kunne vi da ikke med en ny født så vi købte en anden slags som udstilling model der er så fluenet + rengslag med som viser sig at det passer til en klapvogn(også til den anden) og så opdager vi at liften og stelet er skæv

Når men jeg prøver så at ligge besker til dem og maile til dem ingen til ting sker der. først nu for ca14 til 3uger siden får manden fat i dem og de lover at sende noget nyt og et nyt stel.. og vi venter stadig.. så det bliver små ture med barnevogn vis det nu skulle gå galt...

hmm... lyder ikke særligt fedt

Men jeg har nu også gået i en stor bue udenom deres vogne, for jeg synes netop ikke de virkede ret robuste... Godt jeg holdt mig væk så!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.