Gemmer i tøjet fra barn nr.1, til barn nr 2?? (afstemning)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. januar 2010

Pige2009

Jeg har stemt ja, men savner også en både-og kategori. Vil gemme det meste af Lauras tøj, men hvis jeg skulle have nr. 2 på et tidspunkt, ville jeg også have den skulle have lidt nyt.

Laura har haft en lille trøje, som jeg også havde på, da jeg var lille, ligesom hun ligger i samme vugge, som jeg selv lå i. At det kan lade sig gøre er i min optik fantastisk. Jeg elsker alt med historie bag

K.h. Linda med Laura på nu 12 uger i en str. 68

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2010

DK

He he, jeg har gemt ALT der er uden pletter eller gået i stykker. (okay først havde jeg også gemt det med pletter og i stykker, men det ER blevet sorteret fra nu) Derfor har jeg 3 KÆMPE kufferter, en vugge og en lille seng FYLDT af pigetøj str. 56-2,5 år. Jeg får det sikkert aldrig brugt, men jeg kan bare ikke smide det ud af sentimentale årsager. Men undskyldningen er naturligvis at det skal bruges til nr. 2, hvis det bliver en pige til. Jeg tror dog ikke jeg vil få brugt særligt meget af det. Det er jo 6 år siden nu at Kirstine blev født, og det er skisme ikke så moderne mere, og der går jo mindst 1 år mere før en evt. mulig lillesøster kommer til verden. Tænk at selv baby-mode udvikler sig så hurtigt. Men jeg skal da helt klart have det pakket ud og kigget på. Jeg tænker at body'er og natdragter stadig kan bruges. Hvis det er en dreng smider jeg det bare i en vask med blå farve. Men bluser og bukser og den slags tror jeg at jeg køber nyt. Så lillesøster ikke ligner en der er vokset op i Frelsens hærs genbrugsbutik! Det er derudover mest fra H&M, og aner ikke om det er mørnet op i løbet af de sidste par år!

Efter hun blev de 2,5 og kom i børnehave har jeg ikke gemt mere tøj. Hun sled tøjet op, og det der ikke havde pletter eller huller, det fik min niece. Jeg har gemt enkelte sko og jakker. Men det er det. Og kun af sentimentale årsager!

Anmeld

21. januar 2010

Lullaby

Jeg har stemt blankt af den grund at jeg både gemmer og køber nyt

Anmeld

21. januar 2010

Valle81

Hejsa

Jeg har gemt alt det der var pænt og værd at gemme fra min datter  tilfælde af jeg skulle få en pige mere. Nu er jeg gravid igen, men denne gang er det en dreng, så nu har jeg solgt alt Asta's tøj og for de penge købt byt til Anton:0)

Det er 6 år siden jeg fik min datter, og ville ikke gemme det længere, selvom vi nok skal have en merre og det kan blive en pige, men så tror jeg jeg synes tøjet er blevet "for gammelt", så kommer der en pige merre, så bliver drengetøjet solgt og købt pigetøj for de penge:0)

Christina

Anmeld

21. januar 2010

4xGreve

Jeg har stemt ja... altså vi er ikke engang sikker på om vi skal have flere børn men har valgt at gennem det vi var glade for eller det som er super pænt i tilfælde af at vi nu alligevel vil have et mere og ellers ryger resten til venner, familie og bekendte og det som de ikke vil ha ryger til genbrug...

Da vi fik Daniella kom frank´s mor også med tøj fra dengang Frank var baby og der valgte vi at soter i det og valgte at gemme noget af det og det er egentligt maget sjovt at have tøj som han brugte som baby...

Baby er jo fuldstændig ligeglad med om det er nyt eller brugt bare det er behagligt og man behøver jo ikke at sige enten eller du kan jo stadig gå ud og købe lidt til nummert 2 selvom du har gemt det du bedst kan lide fra nummer 1, det skal der jo også være plads til uanset hvad...

Anmeld

21. januar 2010

lotte32

Det er nu mest legtøj jeg har gemt, men har da også lidt tøj har bla gemt en fin lille dragt med tilhørende jakke som de to store havde på da de for længelænge siden kom hjem fra hospitalet, og som den lille ny self også skal ha på hjem  når jeg så engang er færdig med at få børn, er planen at sættet skal indrammes sammen med billeder af børnene hvor de har det på

Anmeld

21. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Idun gik/går stort set kun i brugt tøj, så det kommer lillebror/søster også til. Jeg syntes det er en ligegyldig udgift, for at være ærlig. Jeg syntes der er så mange andre gode ting (oplevelser osv) at bruge penge på

Så alt der kan bruges igen, bliver brugt igen.

Anmeld

21. januar 2010

BetonSlotsPrinsesserne

Jeg har gemt alt det tøj der ikke er blever forvasket, og der hul i. Det eneste vigtige for mig, er at baby har et nyt sæt tøj på hjem fra sygehuset, så må det andet tøj ellers gerne være noget jeg brugte fra min nummer 1. Bare, som før sagt, det stadig er pænt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.