He he, jeg har gemt ALT der er uden pletter eller gået i stykker. (okay først havde jeg også gemt det med pletter og i stykker, men det ER blevet sorteret fra nu) Derfor har jeg 3 KÆMPE kufferter, en vugge og en lille seng FYLDT af pigetøj str. 56-2,5 år. Jeg får det sikkert aldrig brugt, men jeg kan bare ikke smide det ud af sentimentale årsager. Men undskyldningen er naturligvis at det skal bruges til nr. 2, hvis det bliver en pige til. Jeg tror dog ikke jeg vil få brugt særligt meget af det. Det er jo 6 år siden nu at Kirstine blev født, og det er skisme ikke så moderne mere, og der går jo mindst 1 år mere før en evt. mulig lillesøster kommer til verden. Tænk at selv baby-mode udvikler sig så hurtigt. Men jeg skal da helt klart have det pakket ud og kigget på. Jeg tænker at body'er og natdragter stadig kan bruges. Hvis det er en dreng smider jeg det bare i en vask med blå farve. Men bluser og bukser og den slags tror jeg at jeg køber nyt. Så lillesøster ikke ligner en der er vokset op i Frelsens hærs genbrugsbutik! Det er derudover mest fra H&M, og aner ikke om det er mørnet op i løbet af de sidste par år!
Efter hun blev de 2,5 og kom i børnehave har jeg ikke gemt mere tøj. Hun sled tøjet op, og det der ikke havde pletter eller huller, det fik min niece. Jeg har gemt enkelte sko og jakker. Men det er det. Og kun af sentimentale årsager
!
Anmeld