Varighed fødsel? Din mors terminsdato - og din sammenlignet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. januar 2010

oo

Linda skriver:

elefanter går drægtige i 22 måneder (ikke for at hakke)

Mit vand gik kl 3 om natten, første ve kom kl. 7.00 og jeg fødte vores datter kl 11.18 så fra vandet gik til hun var født gik der 8 timer og 18 min

jeg fødte 15 dage før termin og min mor gik 16 dage over tid med mig

jaaa det er sandt! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2010

baby2010

Lise skriver:

Fra vandet - til min store overraskelse - gik, gik der 8 timer før jeg fødte. Men jeg tænkte flere gange i halvandet døgn op dertil, at jeg måske havde veer. Men ikke mere end at jeg gav min kæreste lov til at drikke øl den aften, hvor mit vand efterfølgende gik 22.59, og heller ikke mere end at jeg skrev en sms til en veninde kl 22.58 at jeg ikke regnede med at der ville ske noget indenfor den næste uges tid.

Jeg fødte 11 dage før termin. Min mor gik 14 dage over og blev sat igang med min storebror, og jeg kom til verden ved planlagt kejsersnit en uge før termin.

Det var da en dejlig overraskelse  Så du venter dig igen med 2. barn nu? Bliver spændende at se hvordan det bliver så 

Anmeld

20. januar 2010

Lise

baby2010 skriver:

Det var da en dejlig overraskelse  Så du venter dig igen med 2. barn nu? Bliver spændende at se hvordan det bliver så 

Jeg forventer naturligvis at det går på nøjagtig samme måde, bare på den halve tid. Så jeg bliver slemt skuffet når jeg vågner op gravid d. 1. marts, hvor der er 10 dage til termin

Anmeld

20. januar 2010

baby2010

MetteLetten skriver:

Ja, det er da meget sjovere at have sin dag, for sig selv.
Men synes nu godt jeg kunne have ventet til Januar udsalget - Så havde der været en chance for at jeg fik større gaver i fødselsdagsgave

Haha ja, god pointe! Men der er altid en eller anden lille ulempe ved fødselsdage... Næsten...

Min ligger d. 16. maj - her er alle altid i eksamensstress, så når jeg har holdt min fødselsdag kommer de fleste i 1 timer og skrider igen  Håber det går lidt over nu her hvor de fleste er færdige med studierne 

Anmeld

20. januar 2010

Munder

Fra første ve til min datter blev født gik der 48 timer og 12 minutter.....

Veerne startede 40+4 og jeg fødte 40+6.

Min mor fødte min storesøster 10 dage over tid og mig 2 dage før, så her er der ingen sammenfald.

Anmeld

20. januar 2010

baby2010

Dorte W. skriver:

Fra første ve til min datter blev født gik der 48 timer og 12 minutter.....

Veerne startede 40+4 og jeg fødte 40+6.

Min mor fødte min storesøster 10 dage over tid og mig 2 dage før, så her er der ingen sammenfald.

DET var lang tid! Men der kom jo en utrolig yndig lille pige ud af det, så du synes garanteret det var det hele værd 

Anmeld

20. januar 2010

Munder

baby2010 skriver:

DET var lang tid! Men der kom jo en utrolig yndig lille pige ud af det, så du synes garanteret det var det hele værd 

100 % men jeg gør det altså ikke igen (der var mange komplikationer, så jeg må ikke føde normalt en anden gang)

Anmeld

20. januar 2010

LotteGabriella

baby2010 skriver:

Hvor lang tid tog din fødsel? Altså fra første gang du mærkede noget var i "gærde" og til du havde dit barn hos dig? 

Hvornår fødte du i relation til terminsdato - i forhold til din mor? Min mor fødte 9 dage før termin, så man har jo lov at håbe 

Der gik 43 timer fra vandet gik til Daniella lå hos mig 

Jeg fødte præcis 7 dage før termin...min mor fødte 8 dage før termin ved akut kejsersnit (hun har et for smalt bækkenparti og kunne ikke selv føde) med mig og med min lillebror fødte hun ved planlagt kejsersnit

Anmeld

20. januar 2010

Tdittmann

1.gang fødte jeg 10 dage før termin og fra første ve til Amalie var hos mig gik der 7 timer

2.gang fødte jeg 1 dag over termin og fra første ve og til Camilla var hos mig gik der 3½ time.

Her  3. gang håber jeg på en kombination af de 2 første fødsler.

Min mor fødte mig 1 uge før termin og jeg blev født i løbet af 3 timer så det gik også stærkt. ( Jeg er 2.barn hjemme)

Så her hos os passer det meget godt med hvordan min mors fødsler har været

Anmeld

20. januar 2010

Halbschön

baby2010 skriver:

Hvor lang tid tog din fødsel? Altså fra første gang du mærkede noget var i "gærde" og til du havde dit barn hos dig? 

Hvornår fødte du i relation til terminsdato - i forhold til din mor? Min mor fødte 9 dage før termin, så man har jo lov at håbe 

Jeg blev sat igang jeg var 14dage over tid, og det første jeg mærkede til fødsel, var da de tog vandet og knap 12 timer senere var han ude

Min mor: Ved mig fødte hun 1 dag før og det tog 8 timer fra første ve til jeg var ude.
Ved mine brødre:
1.bror: AKS 14 dage før
2.bror: PKS 14 dage før
3.bror AKS 5-6 uger før

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.