Varighed fødsel? Din mors terminsdato - og din sammenlignet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.743 visninger
26 svar
0 synes godt om
20. januar 2010

baby2010

Hvor lang tid tog din fødsel? Altså fra første gang du mærkede noget var i "gærde" og til du havde dit barn hos dig? 

Hvornår fødte du i relation til terminsdato - i forhold til din mor? Min mor fødte 9 dage før termin, så man har jo lov at håbe 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2010

Corn

Første fødsel gik vandet ved midnat, som første tegn, og havde baby i armene ved 6-7 tiden om morgenen

Anden gang vågnede jeg med veer ved 1-2 tiden og havde baby i armene ved 6-7 tiden

Jeg har født 36+0 og 38+6 og min mor gik over tid, 14 dage med begge hendes unger...

Anmeld

20. januar 2010

Sees

fra første tegn (vandet gik) til jeg havde Emil i armene gik der 5 timer. Og jeg fødte 19 dage før tid.

Min mor blev første gang sat igang, en måned før tid.
Anden gang gik hun 5 dage over tid.
Og med mig fødte hun 10 dage før tid - Hun havde termin juleaften, så jeg skulle have været sådan et lille julebarn.

Anmeld

20. januar 2010

oo

nu bruger jeg lige min søster som eksempel, da jeg jo ikke har været i situationen selv, men med hende gik min mor en måned over tid (ja, hun var gravid med hende i ti måneder ligesom elefanterner, hvilket har været en stor joke altid ) og alle min mors fødsler to meget lang tid. jeg kan huske hun havde veer i en to dage derhjemme inden hun kom på fødegangen med min lillebror, men hvis jeg skal holde mig til min søster, så tog den vist 25 timer plus minus.

min søster derimod fødte 5 dage før termin og hendes fødsel tog 7 timer fra første ve til Carla var ude.

min mor har forsøgt at beregne vores fødsler ud fra hvem vi ligner i familien, og har været så venlig at informere mig om, at eftersom jeg ligner hende bygningsmæssigt så kan jeg godt forvente helvedesfødsler

Anmeld

20. januar 2010

Lise

Fra vandet - til min store overraskelse - gik, gik der 8 timer før jeg fødte. Men jeg tænkte flere gange i halvandet døgn op dertil, at jeg måske havde veer. Men ikke mere end at jeg gav min kæreste lov til at drikke øl den aften, hvor mit vand efterfølgende gik 22.59, og heller ikke mere end at jeg skrev en sms til en veninde kl 22.58 at jeg ikke regnede med at der ville ske noget indenfor den næste uges tid.

Jeg fødte 11 dage før termin. Min mor gik 14 dage over og blev sat igang med min storebror, og jeg kom til verden ved planlagt kejsersnit en uge før termin.

Anmeld

20. januar 2010

baby2010

Macaab skriver:

Første fødsel gik vandet ved midnat, som første tegn, og havde baby i armene ved 6-7 tiden om morgenen

Anden gang vågnede jeg med veer ved 1-2 tiden og havde baby i armene ved 6-7 tiden

Jeg har født 36+0 og 38+6 og min mor gik over tid, 14 dage med begge hendes unger...

Ih hvor skønt for dig, at det gik så hurtigt 

Anmeld

20. januar 2010

Mimic

nu bruger jeg lige min søster som eksempel, da jeg jo ikke har været i situationen selv, men med hende gik min mor en måned over tid (ja, hun var gravid med hende i ti måneder ligesom elefanterner, hvilket har været en stor joke altid ) og alle min mors fødsler to meget lang tid. jeg kan huske hun havde veer i en to dage derhjemme inden hun kom på fødegangen med min lillebror, men hvis jeg skal holde mig til min søster, så tog den vist 25 timer plus minus.

min søster derimod fødte 5 dage før termin og hendes fødsel tog 7 timer fra første ve til Carla var ude.

min mor har forsøgt at beregne vores fødsler ud fra hvem vi ligner i familien, og har været så venlig at informere mig om, at eftersom jeg ligner hende bygningsmæssigt så kan jeg godt forvente helvedesfødsler

elefanter går drægtige i 22 måneder (ikke for at hakke)

Mit vand gik kl 3 om natten, første ve kom kl. 7.00 og jeg fødte vores datter kl 11.18 så fra vandet gik til hun var født gik der 8 timer og 18 min

jeg fødte 15 dage før termin og min mor gik 16 dage over tid med mig

Anmeld

20. januar 2010

baby2010

MetteLetten skriver:

fra første tegn (vandet gik) til jeg havde Emil i armene gik der 5 timer. Og jeg fødte 19 dage før tid.

Min mor blev første gang sat igang, en måned før tid.
Anden gang gik hun 5 dage over tid.
Og med mig fødte hun 10 dage før tid - Hun havde termin juleaften, så jeg skulle have været sådan et lille julebarn.

Nåhr hvor hyggeligt - et lille julebarn! Men det gad du åbenbart ikke, haha - det er jo også sjovere at få gaver 2 dage 

Anmeld

20. januar 2010

baby2010

Tjuhl skriver:

Du godeste! Elefantgraviditet  Godt man ikke får lov til at gå så meget over i dag!!!

for at du føder som din søster, når det bliver din tur - og ikke din mor! 

Anmeld

20. januar 2010

Sees

baby2010 skriver:

Nåhr hvor hyggeligt - et lille julebarn! Men det gad du åbenbart ikke, haha - det er jo også sjovere at få gaver 2 dage 

Ja, det er da meget sjovere at have sin dag, for sig selv.
Men synes nu godt jeg kunne have ventet til Januar udsalget - Så havde der været en chance for at jeg fik større gaver i fødselsdagsgave

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.