Anmeldelse: "sex og syltetøj"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. januar 2010

otlitrom

Tjuhl skriver:

puha...held og lykke og god skrivevind og alt det dersens!

jeg aner intet om det du skal skrive om, så jeg kan ikke engang sige noget klogt

Nej, det er også helt ok! Men det var rart for mig at skrive, for det lød lidt kligt, og gav lidt af selvtilliden tilbage jeg tror jeg kigger på det kl 11... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2010

lillemunk

I guder hvor jeg griner over jeres skønne indlæg og jeres måde at skrive det på.
TAK I SKØNNE QVINDER .... Tak for en super skøn tråd

Jeg sidder her og tænker ..... hvad fanden er det sex i snakker om..... ????

Anmeld

24. september 2010

mariamiss6

Ooooog her var trådensom nogle af os lige mindedes tidligere

Tråden som opstod et par timer efter baby Juhls første rejse mod at komme til verden

Anmeld

24. september 2010

otlitrom

Ooooog her var trådensom nogle af os lige mindedes tidligere

Tråden som opstod et par timer efter baby Juhls første rejse mod at komme til verden

Præcis Maria!!! Jeg tænkte det også før idag. Vil hun have baby Jyhl ud må hun prøve med pandekager i stedet for Den gyldne måge.. Det var jo dét der lokkede den derind!

Så to sjæle, een tanke.. Og nu har jeg lyst til pandekager!!

Anmeld

24. september 2010

mariamiss6

kitty skriver:

Præcis Maria!!! Jeg tænkte det også før idag. Vil hun have baby Jyhl ud må hun prøve med pandekager i stedet for Den gyldne måge.. Det var jo dét der lokkede den derind!

Så to sjæle, een tanke.. Og nu har jeg lyst til pandekager!!

Jeg har tit tænkt på denne tråd når jeg tænkte på det at Tjuhl var gravid Kan stadig mærke den der mavefornemmelse det var helt vildt

Anmeld

24. september 2010

oo

mariamiss6 skriver:

Jeg har tit tænkt på denne tråd når jeg tænkte på det at Tjuhl var gravid Kan stadig mærke den der mavefornemmelse det var helt vildt

jeg har samlet alle de her indlæg - der var også en med en snebold jeg kastede på huset som blev til et hjerte, og nytårsaften vågnede Søren og havde drømt om en positiv test - i en dagbog til baby Juhl

Anmeld

24. september 2010

Kats

Tjuhl skriver:

virkelig anbefalsesværdigt!

det man gør er: man sender sin mand i bad (og evt studser hans overskæg), derefter trækker man ham med op under dynen og tænder lys og finder glidecremen frem og så ... ja så går man bare til den alt det bedste man har lært (og undlader at kigge på væggen hvor ens skygge står tydeligt frem! det kan være lettere traumatiserende at se sin røv på den måde).

Derefter laver man "klokken ti om aftenen pandekager" - det bedste er "midnatspandekager", meeeen når gemalen skal op klokken seks dagen efter, er de ikke altid så hensigtsmæssige: altså "klokken ti om aftenen pandekager" - med syltetøj og sukker og mælk til

her lidt billeder fra en meget romantisch aften i Alléskoven:

HA HA HA skønt...

Anmeld

24. september 2010

mariamiss6

Tjuhl skriver:

jeg har samlet alle de her indlæg - der var også en med en snebold jeg kastede på huset som blev til et hjerte, og nytårsaften vågnede Søren og havde drømt om en positiv test - i en dagbog til baby Juhl

Hehe god idé altså

Anmeld

24. september 2010

klmf

aaaaaaaaaaj, nu vil jeg jo have pandekager!!! Men har allerede ondt i maven fordi der var tilbud på pringles i bilka i dag

Trine, da du skrev denne tråd, sad jeg midt i ammehelvedet og baby.dk var langt væk i min bevdsthed. Men hvor er jeg glad for jeg lige nåede at få denne her med også, den er GENIAL den opskift!!!

Anmeld

24. september 2010

Sara_S

Hehehe.. 

Tak til den der har genoplivet denne tråd... det er godt nok en vigtig milepæl og guldværd for os, som ikke har kunnet følge med i Baby Julhs historie fra starten... TAK TAK! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.