Anmeldelse: "sex og syltetøj"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.727 visninger
39 svar
0 synes godt om
19. januar 2010

oo

virkelig anbefalsesværdigt!

det man gør er: man sender sin mand i bad (og evt studser hans overskæg), derefter trækker man ham med op under dynen og tænder lys og finder glidecremen frem og så ... ja så går man bare til den alt det bedste man har lært (og undlader at kigge på væggen hvor ens skygge står tydeligt frem! det kan være lettere traumatiserende at se sin røv på den måde).

Derefter laver man "klokken ti om aftenen pandekager" - det bedste er "midnatspandekager", meeeen når gemalen skal op klokken seks dagen efter, er de ikke altid så hensigtsmæssige: altså "klokken ti om aftenen pandekager" - med syltetøj og sukker og mælk til

her lidt billeder fra en meget romantisch aften i Alléskoven:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Æv... min mand er på arbejde og jeg har ikke fået sex i 2 uger pga kvalme...

Måske skulle man prøve komboen, når vi når til fridagene?

Anmeld

19. januar 2010

oo

Zafir skriver:

Æv... min mand er på arbejde og jeg har ikke fået sex i 2 uger pga kvalme...

Måske skulle man prøve komboen, når vi når til fridagene?

det virkede i hvert fald herhjemme! jeg spurgte "skal du ikke i bad så vi kan knalde?" og søren svarede "neeeeej, jeg giiiiider ikke" og så sagde jeg meget strategisk "jamen man kan ikke få pandekager hvis man ikke gir diller!" og så var manden allerede på vej under bruseren

Anmeld

19. januar 2010

Cris

Gider I virkeligt at stå og lave pandekager om aftenen???? hahahahaha Kan man ikke lave det samme med noget, som man kan have i køleskabet i forvejen? Eller måske med en chokoladebar? Jeg er så træt, at jeg tror ikke at jeg kan stå og glo på pandekager så "sent" om aftenen

Anmeld

19. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

Tjuhl skriver:

det virkede i hvert fald herhjemme! jeg spurgte "skal du ikke i bad så vi kan knalde?" og søren svarede "neeeeej, jeg giiiiider ikke" og så sagde jeg meget strategisk "jamen man kan ikke få pandekager hvis man ikke gir diller!" og så var manden allerede på vej under bruseren

åh ha, sidder og smiller over hele hoved heh. du er altså for sjov

men det er da en genial ide, heh.. altså nu siger manden mere end gerne ja til sex, hvis det skulle ske jeg "spurgte" hehe. men genial ide  hihi

Anmeld

20. januar 2010

mariamiss6

Jeg elsker jer

Og så undrer jeg mig over hvad en kombo er Zafir ( undlader at tage et billede af mit ansigt lige nu )

Anmeld

20. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

mariamiss6 skriver:

Jeg elsker jer

Og så undrer jeg mig over hvad en kombo er Zafir ( undlader at tage et billede af mit ansigt lige nu )

hihi håber det ok jeg blander mig

Tror zafir mener at hun tager komboen= Kombineret sex og pandekager.. hhe..

Anmeld

20. januar 2010

mariamiss6

Malou Vilma Nørgaard skriver:

hihi håber det ok jeg blander mig

Tror zafir mener at hun tager komboen= Kombineret sex og pandekager.. hhe..

Så altså sex med pandekager på? og syltetøj mellem lagene? Aj aj aj aj aj, så må man lige tænke på om ikke det bare giver den tid til rengøringen bagefter, og så kunne man jo lige så godt have brugt den tid på at stege pandekagerne efter sexeriet var overstået hehehe....

Men alt i alt, fed anmeldelse alligevel

Anmeld

20. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

mariamiss6 skriver:

Så altså sex med pandekager på? og syltetøj mellem lagene? Aj aj aj aj aj, så må man lige tænke på om ikke det bare giver den tid til rengøringen bagefter, og så kunne man jo lige så godt have brugt den tid på at stege pandekagerne efter sexeriet var overstået hehehe....

Men alt i alt, fed anmeldelse alligevel

hahh nej nej.. hihihi.. altså at hun gør det som tjuhl har skrevet.. at hun kombinere sex og pandekager.. hihi bare efter hianden ja det endet ville blive noget rod..

Anmeld

20. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hm... har ikke fået noget siden nytår... Der skal vist mere end pandekager til...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.