nej nej nej, sagde din vejleder det? så står man virkelig ved et crossroad skilt hva?
jeg bestod min sidste eksamen for 5. semester igår, så jeg har næsten fjorten dages ren ferie inden 6. semester starter, så jeg sidder lige nu og godter mig over at jeg har været på baby.dk uafbrudt i en time (og ingen planer om at hoppe af) med rigtig god samvittighed
hvad skriver du opgave i?
Gerontologi (ældresygepleje) : Jeg skal skrive en pædagogisk plejeplan for en ældre dame med osteoporose og depression. Noget om hendes livskvalitet, egenmsorg, syn på sundhed/sygdom, og suicidale tanker... på 6 sider!! Det er jo fuldstændig umuligt at gøre det på 6 sider! kunne måske gøre det på 12.. Men jeg skal aflevere fredag kl 10.. og så går der en måned, inden jeg får svar. I'm stuck!! Vejleder var syg igår, så det foregik over tlf. Og hun lød ikke begejstret.. "du arbejder meget cirkulært.. men måske er det din måde.." 
Jeg må virkelig tage mig sammen idag, og har 4 sider.. men det skal der jo ændres godt og grundigt på, åbenbart.. Men det er jo MIN opgave, så jeg bestemmer jo selv i sidste ende..
Tillykke med at du bestod dine!! Skønt, ikk? Det må være dejligt! Når denne opgave er afleveret er jeg færdig med 4. sem, og har en uges ferie. (jeg var i praktik i julen) det glæder jeg mig til.. Så vi smutter i sommerhus, langt væk, så det er rigtig ferie. (men uden internet.. no baby.dk..
)
Anmeld