Anmeldelse: "sex og syltetøj"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. januar 2010

oo

Cris skriver:

Gider I virkeligt at stå og lave pandekager om aftenen???? hahahahaha Kan man ikke lave det samme med noget, som man kan have i køleskabet i forvejen? Eller måske med en chokoladebar? Jeg er så træt, at jeg tror ikke at jeg kan stå og glo på pandekager så "sent" om aftenen

glæderne ved at være barnløse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2010

oo

TbCp skriver:

Den overskrift gav mig nogle HEEEELT andre billeder i hovedet

Men mmmm pandekager de kan bruges i mange situationer! Og så sidder manden der med bollehår og guffer i sig  

HAHAHAHAAAA! sådan ER Sørens hår!...uhyggeligt men sandt

Anmeld

20. januar 2010

oo

lisbeth2910 skriver:

Er totalt færdig af grin..........

Der var dog 2 ting der lige slog mig:

Jeg ville da være totalt overbevist om at i/du drak øko mælk

Og hold kæft hvor din mand ligner min mands kammerat Anders på en prik

jaaa, men nej ingen økologi herhjemme

nej hvor underligt, jeg har altid altid haft anders'er i mit liv (enten som kærester eller bedste venner) indtil jeg fik Søren - og så ligner han en Anders

Anmeld

20. januar 2010

MM1987

Midnats pandekager er fantastiske...

Har ikke fået min nuværende kæreste med på den, han er A-menneske

Men har gjort det med en tidligere "lover"....

Men hvor ser det hyggeligt ud - tror jeg vil prøve med kl 22 pandekager...og ser om det virker...

Anmeld

20. januar 2010

Corn

Nu snakker du om ikke at se sin røv. Her brugte jeg ellers min lidet flatterende appelsinhuds-mås til at opfordre min husbond til en gang frugtsalat.

Jeg kom med "appelsin" han med "banan"....

Total barnlig sammenligning, men vi var begge godt tilfredse med resultatet...

Anmeld

20. januar 2010

oo

Macaab skriver:

Nu snakker du om ikke at se sin røv. Her brugte jeg ellers min lidet flatterende appelsinhuds-mås til at opfordre min husbond til en gang frugtsalat.

Jeg kom med "appelsin" han med "banan"....

Total barnlig sammenligning, men vi var begge godt tilfredse med resultatet...

HAHAHAHAAA hvor er det godt!

Anmeld

20. januar 2010

otlitrom

Hvor er I herlige!!

Jeg tænkte først: Hmmm, var det en bog/film der kunne være noget for os..? Så tænkte jeg.. kategorien er "OEF", så det er nok hverken bog eller film..

Det skal simpelthen prøves!  Vi skal i sommerhus i weekenden, så det må da være der, jeg trækker sådan et kort op ad ærmet.. Selvom vi har været rimelig kanin-agtige, siden manden var bortrejst i 5 uger! Men hvem kan ikke lige klemme en pandekage ned, på alle tider af døgnet?

Baby.dk har opskrifter på alt.. Og er verdens bedste overspringshandling, når man sidder fast, midt i opgaveskrivningen, og vejleder siger "herfra kan det enten gå, eller gå helt galt..." Der røg selvtilliden.. baby.dk it is!!!

Anmeld

20. januar 2010

oo

kitty skriver:

Hvor er I herlige!!

Jeg tænkte først: Hmmm, var det en bog/film der kunne være noget for os..? Så tænkte jeg.. kategorien er "OEF", så det er nok hverken bog eller film..

Det skal simpelthen prøves!  Vi skal i sommerhus i weekenden, så det må da være der, jeg trækker sådan et kort op ad ærmet.. Selvom vi har været rimelig kanin-agtige, siden manden var bortrejst i 5 uger! Men hvem kan ikke lige klemme en pandekage ned, på alle tider af døgnet?

Baby.dk har opskrifter på alt.. Og er verdens bedste overspringshandling, når man sidder fast, midt i opgaveskrivningen, og vejleder siger "herfra kan det enten gå, eller gå helt galt..." Der røg selvtilliden.. baby.dk it is!!!

nej nej nej, sagde din vejleder det? så står man virkelig ved et crossroad skilt hva?

jeg bestod min sidste eksamen for 5. semester igår, så jeg har næsten fjorten dages ren ferie inden 6. semester starter, så jeg sidder lige nu og godter mig over at jeg har været på baby.dk uafbrudt i en time (og ingen planer om at hoppe af) med rigtig god samvittighed

hvad skriver du opgave i?

Anmeld

20. januar 2010

otlitrom

nej nej nej, sagde din vejleder det? så står man virkelig ved et crossroad skilt hva?

jeg bestod min sidste eksamen for 5. semester igår, så jeg har næsten fjorten dages ren ferie inden 6. semester starter, så jeg sidder lige nu og godter mig over at jeg har været på baby.dk uafbrudt i en time (og ingen planer om at hoppe af) med rigtig god samvittighed

hvad skriver du opgave i?

Gerontologi (ældresygepleje) : Jeg skal skrive en pædagogisk plejeplan for en ældre dame med osteoporose og depression. Noget om hendes livskvalitet, egenmsorg, syn på sundhed/sygdom, og suicidale tanker... på 6 sider!! Det er jo fuldstændig umuligt at gøre det på 6 sider! kunne måske gøre det på 12.. Men jeg skal aflevere fredag kl 10..  og så går der en måned, inden jeg får svar. I'm stuck!! Vejleder var syg igår, så det foregik over tlf. Og hun lød ikke begejstret.. "du arbejder meget cirkulært.. men måske er det din måde.."

Jeg må virkelig tage mig sammen idag, og har 4 sider.. men det skal der jo ændres godt og grundigt på, åbenbart.. Men det er jo MIN opgave, så jeg bestemmer jo selv i sidste ende..

Tillykke med at du bestod dine!! Skønt, ikk? Det må være dejligt! Når denne opgave er afleveret er jeg færdig med 4. sem, og har en uges ferie. (jeg var i praktik i julen) det glæder jeg mig til.. Så vi smutter i sommerhus, langt væk, så det er rigtig ferie. (men uden internet.. no baby.dk.. )

Anmeld

20. januar 2010

oo

kitty skriver:

Gerontologi (ældresygepleje) : Jeg skal skrive en pædagogisk plejeplan for en ældre dame med osteoporose og depression. Noget om hendes livskvalitet, egenmsorg, syn på sundhed/sygdom, og suicidale tanker... på 6 sider!! Det er jo fuldstændig umuligt at gøre det på 6 sider! kunne måske gøre det på 12.. Men jeg skal aflevere fredag kl 10..  og så går der en måned, inden jeg får svar. I'm stuck!! Vejleder var syg igår, så det foregik over tlf. Og hun lød ikke begejstret.. "du arbejder meget cirkulært.. men måske er det din måde.."

Jeg må virkelig tage mig sammen idag, og har 4 sider.. men det skal der jo ændres godt og grundigt på, åbenbart.. Men det er jo MIN opgave, så jeg bestemmer jo selv i sidste ende..

Tillykke med at du bestod dine!! Skønt, ikk? Det må være dejligt! Når denne opgave er afleveret er jeg færdig med 4. sem, og har en uges ferie. (jeg var i praktik i julen) det glæder jeg mig til.. Så vi smutter i sommerhus, langt væk, så det er rigtig ferie. (men uden internet.. no baby.dk.. )

puha...held og lykke og god skrivevind og alt det dersens!

jeg aner intet om det du skal skrive om, så jeg kan ikke engang sige noget klogt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.