Vel overstået MD og jeg venter .....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. januar 2010

Nanna1985

Tillykke med 2 de to prinsesser i mavsen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
lillemunk skriver:

Ringede og snakkede med JM i dag. Hun siger det sammen som lægen der scannede mig.
Så det må jeg jo stole på.

Nå det var rigtig dejligt at høre

Anmeld

20. januar 2010

dorthemus

Stort TILLYKKE med de små piger i maven X2

Sikket mange piger der kommer over foråret og sommeren...sidste år var det mest drenge, synes jeg....eller måske lægger jeg selv mere mærke til det eftersom jeg også selv venter én

Knus Dorthe

Anmeld

21. januar 2010

DK

Tillykke med pigerne!

Hvor bliver det dejligt for dem, tænk alle dem der kan hjælpe med at glatte hår og låne sko og kjoler ud!!!

Anmeld

21. januar 2010

lillemunk

DK skriver:

Tillykke med pigerne!

Hvor bliver det dejligt for dem, tænk alle dem der kan hjælpe med at glatte hår og låne sko og kjoler ud!!!

Smiler Ja der bliver nok at se til med 4 tøser.
pink, rødt, guld, sølv, glimmer, hårspænder og ikke mindst kjoler

Der er noget mere pynt i at ha piger....
Mine store piger har jo efter hånden deres helt egen mening om hvordan deres tøj skal se ud..... hende på 7 er stadigvæk til pynt og hårspænder Mens den store på 9½ er blevet en mindre punk prinsesse hvor der stadigvæk må være pynt men ellers skal det være smart og så helst sort

Anmeld

21. januar 2010

lillemunk

dorthemus skriver:

Stort TILLYKKE med de små piger i maven X2

Sikket mange piger der kommer over foråret og sommeren...sidste år var det mest drenge, synes jeg....eller måske lægger jeg selv mere mærke til det eftersom jeg også selv venter én

Knus Dorthe

Tak skal du ha søde.... men tror nu ikke rigtigt på det selv endnu.... da jeg ikke så kønnet, hun sluttede bare af med at sige det er nok piger jeg har ikke set noget der indikere drenge... ??????
Så jeg vil lige bede om at se det, her næste gang jeg skal til scanning

Hmmm se jeg syntes jo at der ventes flest drenge..... men det kan være du har ret.

Anmeld

21. januar 2010

dorthemus

lillemunk skriver:

Tak skal du ha søde.... men tror nu ikke rigtigt på det selv endnu.... da jeg ikke så kønnet, hun sluttede bare af med at sige det er nok piger jeg har ikke set noget der indikere drenge... ??????
Så jeg vil lige bede om at se det, her næste gang jeg skal til scanning

Hmmm se jeg syntes jo at der ventes flest drenge..... men det kan være du har ret.

Sådan havde jeg det også selv efter min MD..derfor fik jeg en kønsscanning tre dage senere..og så var der ingen tvivl længere 

Knus Dorthe

Anmeld

21. januar 2010

lillemunk

dorthemus skriver:

Sådan havde jeg det også selv efter min MD..derfor fik jeg en kønsscanning tre dage senere..og så var der ingen tvivl længere 

Knus Dorthe

hmmmm ville jeg også gerne, men bliver scannet hver 14 dag, så jeg må væbne mig med tålmodighed... hernede koster det 800 kr og det syntes jeg ikke rigtigt jeg har råd til. Det kan man få meget andet for til dem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.