Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Stort tillykke med dine 2 piger
Men hold da op der kommer trængsel om spejlet når de alle sammen når teenage alderen
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvor dejligt - stort tillykke med de små piger i mavsen
Knus og kram
FrkLarsen skriver: Tillykke med dine 2 piger, og endelig fik du svaret du ventede på
Tillykke med dine 2 piger, og endelig fik du svaret du ventede på
Rosa skriver: Hvor dejligt - stort tillykke med de små piger i mavsen Knus og kram
tanjaj19 skriver: Tillykke med pigerne og godt at tingene var som de skulle være
Tillykke med pigerne og godt at tingene var som de skulle være
densorteenke skriver: Stort tillykke med dine 2 piger Men hold da op der kommer trængsel om spejlet når de alle sammen når teenage alderen
Riksen skriver: Tillykke med dine piger. Dejligt at alt ser fint ud
Tillykke med dine piger. Dejligt at alt ser fint ud
lululupo skriver: Wuhu 2 piger fantastisk...... TILLYKKE
Wuhu 2 piger fantastisk...... TILLYKKE
KaMa skriver: Sikke en Femø-Lejre der bliver nede hos dig. :-) Hvor er det bare hyggeligt, kan kun sige en ting: Girlpower !Hvor langt er du præcis henne i dag?Knus fra mig, som stadig er i chok over, at jeg gemmer på to små pomfritter :-)
Sikke en Femø-Lejre der bliver nede hos dig. :-) Hvor er det bare hyggeligt, kan kun sige en ting: Girlpower !Hvor langt er du præcis henne i dag?Knus fra mig, som stadig er i chok over, at jeg gemmer på to små pomfritter :-)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128