Vel overstået MD og jeg venter .....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. januar 2010

lillemunk

Malene84 skriver:

tillykke søde, hvor er det bare dejligt at du endelig fik svar

Ja det tog sin tid... og jeg tror ikke rigtigt på det selv... vil lige bede hende næste gang om at lade mig se det.... så jeg kan gå SHOP AMOK ... så jeg venter lige 14 dage mere med at købe noget.....
Men tænk hvis jeg skal ha 2 dejlige piger mere med brunt krøllet hår og store brune øjne .........suk kan slet ikke vente til de kommer til verden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2010

lillemunk

CKN skriver:

Tillykke med endnu to prinsesser søde.

Takker søde Hvordan går det med dig og projekt baby ???

Anmeld

20. januar 2010

lillemunk

Zafir skriver:

Fantastisk Tillykke.

Hvad gør de så ved den der navlestreng, hvis den skaber problemer? Hvad gør man så?

Hun sagde at det ikke var sikkert det gav problemer..... så vi måtte se tiden an.
men det køre da noget rundt inde i mit lille hoved....ILT ILT ILT ???????
Ja i min verden lyder det jo bare ikke så godt... men skal jo heller ikke male fanden på væggen endnu.
Men vil spørger meget mere indtil det næste gang jeg skal til scanning om 14 dage.

Anmeld

20. januar 2010

lillemunk

Sesse89 skriver:

Tillykke

Tak.

Anmeld

20. januar 2010

lillemunk

lulle1985 skriver:

ihh hvor var det dejligt og høre og du endelig fandt ud af hvad der gemmer sig i mavsen tillykke 4 piger er da ikke værst

Nej 4 piger.... Det er da ren girl power .

Anmeld

20. januar 2010

Vial

lillemunk skriver:

Smiler og godmorgen til dig .....
Jeg er i 20 + 1 i dag. Så der er kun 16 uger igen ca til jeg skal se mine små prinsesser ..... jeg er utålmodig.

Chok ja søde jeg forstår dig så udmærket ... det tager et par dage og vende sig til tanken.... hmm måske mere end et par dage... men jo flere gange man ser dem på skærmen jo mere virkeligt bliver det

Ja. Det tror jeg du har ret i. Alle bekymringer blev en smule mindre, da jeg her til morgen konstaterede en lille insisterende bule bag kjolen :-)

Anmeld

20. januar 2010

lillemunk

KaMa skriver:

Ja. Det tror jeg du har ret i. Alle bekymringer blev en smule mindre, da jeg her til morgen konstaterede en lille insisterende bule bag kjolen :-)

En lille bule .... Smiler hvor dejligt... min bule er efter hånden noget stor.... men det er en dejlig en... bare vent til de begynder at give spark fra sig... Det er en skøn oplevelse med en men endnu mere intens med 2 små i maven

Anmeld

20. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
lillemunk skriver:

Hun sagde at det ikke var sikkert det gav problemer..... så vi måtte se tiden an.
men det køre da noget rundt inde i mit lille hoved....ILT ILT ILT ???????
Ja i min verden lyder det jo bare ikke så godt... men skal jo heller ikke male fanden på væggen endnu.
Men vil spørger meget mere indtil det næste gang jeg skal til scanning om 14 dage.

Næææ..: Jeg tænker da også lidt på det. Men man må jo tro på dem

Anmeld

20. januar 2010

lillemunk

Zafir skriver:

Næææ..: Jeg tænker da også lidt på det. Men man må jo tro på dem

Ringede og snakkede med JM i dag. Hun siger det sammen som lægen der scannede mig.
Så det må jeg jo stole på.

Anmeld

20. januar 2010

Koen.

lillemunk skriver:

Ja det var dejligt... man er jo en smule nervøs

Ja det er man.. ALTID!! Det er jo vores små guldklumper der ligger i maven

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.