P-piller efter fødsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.631 visninger
14 svar
0 synes godt om
19. januar 2010

Halbschön

Ja ved ikke lige om det er indlægget hører til, men kunne ikke lige finde en mere passende kategori - eller må Zafir jo lige hjælpe

Altså, jeg kan huske fra dengang jeg startede på p-piller for 6 år siden, at jeg skulle tage den første pille, den første dag i min mens for, at de skulle virke helt optimalt.

Til min 8ugers undersøgelse efter fødslen d. 14/12-09 fik jeg ny recept på p-piller og købte dem med det samme, så jeg havde dem hjemme. Jeg fik min første mens efter fødsel d. 26/11, og efter min gamle cyklus skulle jeg så have mens igen omkring juleaften. Så jeg burde jo så starte på mine p-piller der. Men jeg har endnu ikke fået min mens, og er derfor stadig ikke startet på p-piller. (Jeg kan ikke være gravid)!!!!

Nu er mit spørgsmål så - kan jeg godt starte på p-piller alligevel, selvom jeg ikke har fået min mens endnu, og vil de så stadig have den virkning de gerne skulle ha?

Håber I kan hjælpe I kloge kvinder

Knus fra Renée, der er ved at være træt af gummi-junglen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2010

Halbschön

Slet ingen????

Anmeld

19. januar 2010

Mira0911

Jeg tror der vil gå rigtig kluder i det, hvis du starter på dem, og ikke har haft dit mens...

Anmeld

19. januar 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg ville ikke starte på dem før, at du har fået din mens igen

Anmeld

19. januar 2010

Halbschön

MoarJ skriver:

Jeg tror der vil gå rigtig kluder i det, hvis du starter på dem, og ikke har haft dit mens...

Ja, det vil der nok.. Har nemlig kun haft min første mens efter fødsel, men den næste er sq aldrig dukket op

Synes bare jeg havde hørt om nogen der startede på p-piller med det samme efter 8 ugers tjek, uden mens først...

Anmeld

19. januar 2010

Halbschön

MoarHvidovre skriver:

Jeg ville ikke starte på dem før, at du har fået din mens igen

Nej, jeg må nok hellere lade tålmodigheden råde over mig Stopper på fuldtidsamning nu her, så kan det være 2.mens snart kommer..

Anmeld

19. januar 2010

EliasMinDejligeSøn<3

ved ikk det er det samme men jeg stater på spiral imorgen! og har også kun haft en mens efter fødsel og min løge sage at det ikk gjorde noget og få en spiral nu! selv oom min mens ikk hade vært der

Anmeld

19. januar 2010

engel24

Renée88 skriver:

Ja ved ikke lige om det er indlægget hører til, men kunne ikke lige finde en mere passende kategori - eller må Zafir jo lige hjælpe

Altså, jeg kan huske fra dengang jeg startede på p-piller for 6 år siden, at jeg skulle tage den første pille, den første dag i min mens for, at de skulle virke helt optimalt.

Til min 8ugers undersøgelse efter fødslen d. 14/12-09 fik jeg ny recept på p-piller og købte dem med det samme, så jeg havde dem hjemme. Jeg fik min første mens efter fødsel d. 26/11, og efter min gamle cyklus skulle jeg så have mens igen omkring juleaften. Så jeg burde jo så starte på mine p-piller der. Men jeg har endnu ikke fået min mens, og er derfor stadig ikke startet på p-piller. (Jeg kan ikke være gravid)!!!!

Nu er mit spørgsmål så - kan jeg godt starte på p-piller alligevel, selvom jeg ikke har fået min mens endnu, og vil de så stadig have den virkning de gerne skulle ha?

Håber I kan hjælpe I kloge kvinder

Knus fra Renée, der er ved at være træt af gummi-junglen

Jeg har det på samme måde venter også bare på at min menses kommer ..

Anmeld

19. januar 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Renée88 skriver:

Nej, jeg må nok hellere lade tålmodigheden råde over mig Stopper på fuldtidsamning nu her, så kan det være 2.mens snart kommer..

Ja, det tror jeg, at du må

Det er meget forskelligt, hvor lang tid der går fra person til person, hvornår at man begynder, at bløde igen. Jeg stoppede med, at amme, da min datter var 3 mdr. og jeg mener, at der gik 2-3 mdr. før, at jeg begyndte, at bløde igen  Jeg har en veninde som ammer sin datter fuldt ud og hun er begyndt, at bløde allerede

Anmeld

19. januar 2010

Halbschön

Christina -mor til elias! skriver:

ved ikk det er det samme men jeg stater på spiral imorgen! og har også kun haft en mens efter fødsel og min løge sage at det ikk gjorde noget og få en spiral nu! selv oom min mens ikk hade vært der

Tror ikke at det er det samme faktisk, kender nemlig en, som også lige har fået spiral, og det var heller ikke afhængigt af hendes mens, at hun fik den

Men aner det virkelig ikke, skal hvert fald bare være sikker på at jeg er beskyttet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.