mayapigen skriver:
Tak det var en super god forklarring. Bliver man på sygehuset længer en alm. fødende gør?
Jeg har en blandet følelse af forklaringerne... Det lyder hårdt, på den måde, at man ikke får sit barn af se før efter 2 timer.
Det er nok den værste... Men også at arene er følelsesløse bagefter! Det må også være vemmeligt ikke at lægges under en operation...
nu der står en fin forklaring vil jeg ikke også skrive den...men blot sige at jeg så mit barn med det samme, og nåede at ligge lidt med hende mens min mand sad ved siden af mens de begyndte at lappe mig sammen, og de kom stort set op til mig på opvågningen med det samme, så det kan jo være meget forskelligt hvordan det foregår.
jeg er ikke følelsesløs omkring mit ar som er et år gammelt, selve arret måske som er rigtig pænt men ikke der ud over....
jeg var forholdsvis hurtigt på benene igen......det er mobilisering til smertetæsklen, og vi reagerer jo meget forskelligt på forskellige smerter sååå....og man må gerne løfte sit barn det synes jeg var super dejligt....kan nikke genkendende til følelsen af at føle mig lidt snydt over ikke at føde vaginalt (og man skal prøve den følelse før man ved hvad det vil sige) Men jeg var selvfølgelig bare ovenud lykkelig for at hun var/er der, og hun var rask og fin, så forsvinder det andet hurtigt i glemselens tåger....for nogle. Det er så svært at generalisere på det område , fordi vi heldigvis er så forskellige - spændende
Jeg havde f.eks. gener i kortere tid end et familiemedlem der fødte vaginalt...tja det er bare så forskelligt.
held og lykke
Anmeld