Mor til David skriver:
Ja det har man vel i teorien...
Men tror faktisk ikke jeg har haft - i så fald skulle den være kommet mens jeg stadig havde den første i maven (den var død 3-4 uger før jeg begyndte at bløde/aborterede og det aner jeg ikke om kan ske!!!) Havde en blødning, som min læge mener jeg kan regne som mens, 3 dage efter jeg var stoppet med at bløde... Meget indviklet og glæder mig rigtigt meget til scanning, så jeg kan få ro i sjælen + en mere sikker terminsdato!
Altså egentlig er det jo fuldstændigt ligegyldigt i dit tilfælde i det du glædeligt er gravid igen. Men jeg spurgte netop ind til dette under alt min blodprøven halløj og lægen fortalte, så længe man har hcg i kroppen, kan man ikke blive gravid igen. Man skal først ind i sin normale cyklus. Jeg troede nemlig også i mit forløb, at jeg havde fået mens, men det viste sig det stadig var blødning fra aborten eftersom mine tal endnu ikke var i 0. -Det er en større videnskab.. 
Dine tal er jo så heldigvis faldet med lynets hast og har fået din ægløsning, før første mens.. Giver det mening?

Anmeld