Blødning efter MA?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. januar 2010

LISBETH:-)

Blyb skriver:

Hej

Jeg skal bare høre om I ikke - Jer der har fået Medicinsk Abort i stikpille form, ikke skal vente 3 mdr. med at forsøge igen? Har lægerne ikke sagt noget om det?

Jeg har også fået en medicinsk abort, men jeg fik en sprøjte og lægerne anbefaler her, at vi venter ca. 3 mdr. med at forsøge igen, for at være sikker på stoffet er helt ude af kroppen, så det nye foster ikke får nogen form for skader..

Synes kun jeg læser om folk herinde, der har fået medicinsk abort i pilleform...?

-og pøj pøj til alle med brojekt baby 2010

Jeg har fået medicinsk abort i pille form og beskeden var at jeg skulle springe en mens. over og så kunne vi prøve igen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2010

Lon1976

Blyb skriver:

Hej

Jeg skal bare høre om I ikke - Jer der har fået Medicinsk Abort i stikpille form, ikke skal vente 3 mdr. med at forsøge igen? Har lægerne ikke sagt noget om det?

Jeg har også fået en medicinsk abort, men jeg fik en sprøjte og lægerne anbefaler her, at vi venter ca. 3 mdr. med at forsøge igen, for at være sikker på stoffet er helt ude af kroppen, så det nye foster ikke får nogen form for skader..

Synes kun jeg læser om folk herinde, der har fået medicinsk abort i pilleform...?

Hej

Jeg spurgte netop igår om det, hvornår vi kunne prøve igen, fordi jeg også havde om de 3 mdr., men vi skulle bare vente til der havde været en enkel menstration. OG blev vi gravide inden, så var det bare det, men hun anbefalede, at der lige skulle være en normal menstration først. Det var jo ikke så tosset!

Til gengæld så målte de ikke mit hcg-tal, som jeg kan se andre får gjort. Er det hos ens egen læge, man gør det - ved I noget om det??

Anmeld

25. januar 2010

Blyb

Lon1976 skriver:

Hej

Jeg spurgte netop igår om det, hvornår vi kunne prøve igen, fordi jeg også havde om de 3 mdr., men vi skulle bare vente til der havde været en enkel menstration. OG blev vi gravide inden, så var det bare det, men hun anbefalede, at der lige skulle være en normal menstration først. Det var jo ikke så tosset!

Til gengæld så målte de ikke mit hcg-tal, som jeg kan se andre får gjort. Er det hos ens egen læge, man gør det - ved I noget om det??

Hej!

Tak for Jeres svar.

Jeg fik de første par gange målt hcg hos lægen, men da lægen fandt ud af jeg havde haft en missed abortion sendte hun mig straks videre til Hvidovre Der har de nu fulgt mig i lidt over en måned med blodprøver hver uge. Ja mine tal har desværre været meget længe om at falde..

Håber ikke der går så længe med Jer andre

Knus

Anmeld

26. januar 2010

LinLin

Blyb skriver:

Hej

Nej det skal man ikke!

Lægen sagde de anbefalede at man ventede til man havde haft mens een gang - spurgte hvorfor og svaret var at så var det nemmere at regne termin ud! (det er jeg sådan set ret ligeglad med!!!)

Linda - der er blevet gravid igen efter inkomplet SA uden at have fået mens...

Anmeld

26. januar 2010

Lon1976

Mor til David skriver:

Nej det skal man ikke!

Lægen sagde de anbefalede at man ventede til man havde haft mens een gang - spurgte hvorfor og svaret var at så var det nemmere at regne termin ud! (det er jeg sådan set ret ligeglad med!!!)

Linda - der er blevet gravid igen efter inkomplet SA uden at have fået mens...

Ja det er så dejligt, at du allerede er blevet gravid.

Hvor langt er du egentlig henne nu?

Lonnie - som håber snart at blive gravid, men der er ingen ægløsning at se/mærke endnu.

Anmeld

26. januar 2010

LinLin

Lon1976 skriver:

Ja det er så dejligt, at du allerede er blevet gravid.

Hvor langt er du egentlig henne nu?

Lonnie - som håber snart at blive gravid, men der er ingen ægløsning at se/mærke endnu.

7+1 (tror vi nok - kan jo ikke være sikker!)

Anmeld

26. januar 2010

LinLin

Lon1976 skriver:

Hej

Jeg fik heller ikke målt hcg på noget tidspunkt! Det hele var kommet ud af sig selv/med stikpillen viste "tjek-scanningen"...

Anmeld

26. januar 2010

Lon1976

Mor til David skriver:

Nu kan det godt være at jeg spørger åndssvagt, men man har altså ægløsning mellem en spontan abort og den første menstration?

Anmeld

26. januar 2010

LinLin

Lon1976 skriver:

Nu kan det godt være at jeg spørger åndssvagt, men man har altså ægløsning mellem en spontan abort og den første menstration?

Ja det har man vel i teorien...

Men tror faktisk ikke jeg har haft - i så fald skulle den være kommet mens jeg stadig havde den første i maven (den var død  3-4 uger før jeg begyndte at bløde/aborterede og det aner jeg ikke om kan ske!!!) Havde en blødning, som min læge mener jeg kan regne som mens, 3 dage efter jeg var stoppet med at bløde... Meget indviklet og glæder mig rigtigt meget til scanning, så jeg kan få ro i sjælen + en mere sikker terminsdato!

Anmeld

26. januar 2010

Blyb

Mor til David skriver:

Fantastisk..dejligt det kan lade sig gøre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.