Blødning efter MA?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18.494 visninger
24 svar
0 synes godt om
18. januar 2010

Lon1976

Hej

Nu er det 5. døgn efter Medicinsk Abort snart gået og jeg bløder selvfølgelig stadig.

Det er bare ikke helt forstår, er at jeg stadig ind i mellem får nogle vilde jag i underlivet og herefter kommer der store/seje klumper ud (undskyld, det lyder klamt, men ved ikke hvordan jeg ellers skal forklare det)

Er der andre som har prøvet noget lignende og hvor længe stod det på???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2010

LinLin

Lon1976 skriver:

Hej

Nu er det 5. døgn efter Medicinsk Abort snart gået og jeg bløder selvfølgelig stadig.

Det er bare ikke helt forstår, er at jeg stadig ind i mellem får nogle vilde jag i underlivet og herefter kommer der store/seje klumper ud (undskyld, det lyder klamt, men ved ikke hvordan jeg ellers skal forklare det)

Jeg havde en SA hvor jeg skulle lægge stikpiller op for at få det hele ud. Fik sådan nogle ve-agtige kramper  og det der kom ud var som du beskriver... 2-3 dage

Anmeld

18. januar 2010

Lon1976

Mor til David skriver:

Jeg havde en SA hvor jeg skulle lægge stikpiller op for at få det hele ud. Fik sådan nogle ve-agtige kramper  og det der kom ud var som du beskriver... 2-3 dage

Det var også stikpiller jeg tog.

Tak for svaret - Jeg skal heldigvis til kontrol på onsdag, så må jeg hører om det er normalt.

Anmeld

18. januar 2010

LISBETH:-)

Lon1976 skriver:

Hej

Jeg blødte i 8 dage efter jeg fik en medicinsk abort, men det viste sig at det hele alligevel ikke var kommet ud så jeg fik en udskrabning.

Jeg ville kontakte lægen, eller skal du ikke til tjek? Det skulle jeg 1 uge efter jeg havde taget pillerne, det var her de opdagede at det hele ikke var kommet ud :-(

MA står forresten for Missed Abort og ikke for Medicinsk Abort

Missed abort er når det ikke kan komme ud uden hjælp

Håber snart det er overstået så du kan komme videre. Har selv prøvet det 3 gange så ved hvordan det er, og at man bare gerne vil have det overstået

Anmeld

19. januar 2010

Lon1976

lisbeth2910 skriver:

Jeg blødte i 8 dage efter jeg fik en medicinsk abort, men det viste sig at det hele alligevel ikke var kommet ud så jeg fik en udskrabning.

Jeg ville kontakte lægen, eller skal du ikke til tjek? Det skulle jeg 1 uge efter jeg havde taget pillerne, det var her de opdagede at det hele ikke var kommet ud :-(

MA står forresten for Missed Abort og ikke for Medicinsk Abort

Missed abort er når det ikke kan komme ud uden hjælp

Håber snart det er overstået så du kan komme videre. Har selv prøvet det 3 gange så ved hvordan det er, og at man bare gerne vil have det overstået

Tak for dit svar.

Og sikken en omgang du/I har været igennem. Håber denne fødsel går nemmere for dig.

Jo jeg skal til kontrol i morgen og  nu for at alt ser fint ud igen, så vi kan komme videre.

Anmeld

19. januar 2010

Lon1976 skriver:

Tak for dit svar.

Og sikken en omgang du/I har været igennem. Håber denne fødsel går nemmere for dig.

Jo jeg skal til kontrol i morgen og  nu for at alt ser fint ud igen, så vi kan komme videre.

for at alt er som det skal være!!! Eller...... det er det jo ikke, men du ved forhåbentligt hvad jeg mener

Håber du bliver hurtig gravid igen  

Lisbeth

Anmeld

20. januar 2010

Lon1976

lisbeth2910 skriver:

for at alt er som det skal være!!! Eller...... det er det jo ikke, men du ved forhåbentligt hvad jeg mener

Håber du bliver hurtig gravid igen  

Lisbeth

Opdatering - Det gik heldigvis fint til kontrollen idag, alt ser fint og flot ud.

Jubii - så menstration, come on, så vi kan kan komme igang  igen.

Anmeld

20. januar 2010

Lon1976 skriver:

Opdatering - Det gik heldigvis fint til kontrollen idag, alt ser fint og flot ud.

Jubii - så menstration, come on, så vi kan kan komme igang  igen.

Nej hvor dejligt  og rigtig godt!!!!

Tillykke med det!!!!

Op på hesten igen, så skal det nok komme

Lisbeth

Anmeld

20. januar 2010

Blyb

Hej

Jeg skal bare høre om I ikke - Jer der har fået Medicinsk Abort i stikpille form, ikke skal vente 3 mdr. med at forsøge igen? Har lægerne ikke sagt noget om det?

Jeg har også fået en medicinsk abort, men jeg fik en sprøjte og lægerne anbefaler her, at vi venter ca. 3 mdr. med at forsøge igen, for at være sikker på stoffet er helt ude af kroppen, så det nye foster ikke får nogen form for skader..

Synes kun jeg læser om folk herinde, der har fået medicinsk abort i pilleform...?

-og pøj pøj til alle med brojekt baby 2010

Anmeld

20. januar 2010

Low

Da jeg var 16 år, der fik jeg en abort(hvor jeg lå i koma) og der blødte jeg MEGET lidt. Jeg skiftede bind 2 gange på en dag og så blødte jeg ellers ikke mere og jeg havde ikke ondt overhoved

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.