Samling på tropperne til baby.dk møde :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2010

frk Jensen

Findusinde skriver:

Hmmm, jeg tror det blir bilen... Kan også høre på min bedre halvdel at jeg bare kan tage bilen.. Så det tror jeg nok det blir, så må jeg sætte min lid til at min GPS føre mig det rigtige sted hen.. Ellers skal jeg ha et panik nummer som jeg kan ringe til.. Hvis jeg pludselig ser Randers Regnskov..

YEARH....

Jeg kan smide mit nr i en pb, hvis du vil??? Så er hjælpen ikke langt væk.. En GPS er uundværlig.. I LÅÅÅÅÅVE MY GARMIN.. Pure Love

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2010

Findusinde

BetinaMørk skriver:

YEARH....

Jeg kan smide mit nr i en pb, hvis du vil??? Så er hjælpen ikke langt væk.. En GPS er uundværlig.. I LÅÅÅÅÅVE MY GARMIN.. Pure Love

Hit med panik nummeret!

Anmeld

18. januar 2010

SpunkenJo

Man kan IKKE blive væk i Hobre... Der er lissom een stor vej der går igennem det hele, bare husk at dreje fra nede i rundkørslen i hullet. (ikke den med stendyngen i midten, men den anden "store")

Man kan tilgengæld se havnen/cafekaj fra rundkørslen med stendyngen i midten....

Og lokke mig til Hobro... narj ikke lige. Og overnatning, takker for tilbuddet, men de gamle bor der sgu endnu, så det er ik et problem

Men lyder som sagt hyggeligt med babymøde i Hobronx. Det må blive en anden gang jeg kommer med

Anmeld

18. januar 2010

Maddox

BetinaMørk skriver:

Hej piger igen..

Så er datoen lagt fast, det bliver den 7 februar.. Det vil blive til noget brunch enten på cafe kaj eller hos Mor_sabina. Det finder vi lige ud af.

Dem der har tilmeldt sig nu er

Betina med Marcus på 15 mdr.
Karina med Maiken på 4 år.
Sabina med Philip på 9 mdr.
LotteGabriella med Daniella på 18 mdr.

vil i lige skrive jer på alle i herlige baby.dk tøser.

Tine har snakket om en lille Happening, det glæder vi os til.

Knus Betina

Ejjj, hvor lyder det bare hyggeligt...

Kan bassen og jeg måske nå at melde os til også? (Anja og Silas på 10 mdr.)

Vi kender heller ikke nogen af dem som kommer, men vil da rigtig gerne komme til det

Anmeld

18. januar 2010

Ayasmor

Solajma skriver:

Vi kender heller ikke nogen af dem som kommer, men vil da rigtig gerne komme til det

self kan i det.. glæder mig til at møde jer

Anmeld

18. januar 2010

frk Jensen

SpunkenJo skriver:

Man kan IKKE blive væk i Hobre... Der er lissom een stor vej der går igennem det hele, bare husk at dreje fra nede i rundkørslen i hullet. (ikke den med stendyngen i midten, men den anden "store")

Man kan tilgengæld se havnen/cafekaj fra rundkørslen med stendyngen i midten....

Og lokke mig til Hobro... narj ikke lige. Og overnatning, takker for tilbuddet, men de gamle bor der sgu endnu, så det er ik et problem

Men lyder som sagt hyggeligt med babymøde i Hobronx. Det må blive en anden gang jeg kommer med

Hehe ja hobro, THE BIG HUL!!!

Du må lige give lyd fra dig næste gang du skal til bette byen igen, så arrangere vi noget igen... NO PROBLEM

Anmeld

18. januar 2010

mor_sabina

SpunkenJo skriver:

En af fordelene ved hobro er jo faktisk at man kan gå til alt, og når man har trænede lægmuskler er det jo ingen sag vel jo

Jeg synes nu også dig og carlen skulle se og komme forbi hobronx igen snart, vi skal jo snart måles igen

Har du egentlig de billeder?

Anmeld

18. januar 2010

mor_sabina

Solajma skriver:

Ihh ja det kunne være alletiders. Hvor er i fra?

Anmeld

18. januar 2010

frk Jensen

Betina med Marcus på 15 mdr.
Karina med Maiken på 4 år.
Sabina med Phillip på 9 mdr.
LotteGabriella med Daniella på 18 mdr.
Annemette med Laura på 4,5 mdr.
Sara med Aya på 13 mdr.
Susanne med Emil på 17mdr (18mdr til den tid
Henriette med Kristopher på 10 måneder
Carina med Noah på 6 mdr.
Maybritt med Oliver på 5 mdr.
Anja og Silas på 10 mdr

IHHH jeg glæder mig til at se jer alle sammen... Det blir SÅ hyggeligt..

Og self kan du nå at tilmelde dig anja...

Knus Betina

Anmeld

18. januar 2010

Maddox

mor_sabina skriver:

Ihh ja det kunne være alletiders. Hvor er i fra?

Ihhh ja, nu glæder jeg mig også helt

Vi er fra Als (mellem Hadsund og Øster Hurup)

Men har selv boet i Hobro et par år (lige bagved, hvor café Kaj ligger nu faktisk ) Da jeg gik på Handelsskole..

Og så har jeg arbejdet 2 år i Matas Hobro, fra 2006-2008

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.