Samling på tropperne til baby.dk møde :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2010

Vingummien

BetinaMørk skriver:

Betina med Marcus på 15 mdr.
Karina med Maiken på 4 år.
Sabina med Phillip på 9 mdr.
LotteGabriella med Daniella på 18 mdr.
Annemette med Laura på 4,5 mdr.
Sara med Aya på 13 mdr.
Susanne med Emil på 17mdr (18mdr til den tid
Henriette med Kristopher på 10 måneder
Carina med Noah på 6 mdr.
Maybritt med Oliver på 5 mdr.

Så er der reserveret borde på Cafe kaj.. Vi mødes kl ti og så er der Brunch. ( MEGA LÆKKER ) Prisen er 119 kr pr kurvert, for børn under 12 er det halv pris.

De har to højstole dernede.. Jeg har en handysitt jeg kan tage med til marcus. Så ved jeg ikke lige hvem der har brug for højstol, ellers kan de vel sidde på skøddet af os mens vi spiser.

Knus

Har vist også en handy sitt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2010

frk Jensen

Super godt at i kan tage handysitts med... Top Dollar Nice..

Ja pas på Lotte hun bider en smule, men det er kun kærligt ment

Knus Betina

Anmeld

18. januar 2010

Findusinde

Da jeg er super dårlig til at kører i byer jeg ikke kender, og jeg kender overhovedet ikke til Hobro... Har jeg besluttet at vi tager toget.. Er der andre der kommer nordfra??

Knus Annemette og Laura som glæder sig til at møde jer!

Anmeld

18. januar 2010

LotteGabriella

Findusinde skriver:

Da jeg er super dårlig til at kører i byer jeg ikke kender, og jeg kender overhovedet ikke til Hobro... Har jeg besluttet at vi tager toget.. Er der andre der kommer nordfra??

ikke helt så nordligt, kommer fra Mors men tager bilen

Anmeld

18. januar 2010

frk Jensen

Findusinde skriver:

Hep Hey...

du har ikke en gps du kan køre efter?
Ellers så er det bare at finde havnen i Hobro (siger den indfødte Hobrogenser)

Det er fra ved Hobro nord, ind mod hobro igennem to lyskryds og lige over den første rundkørsel og den næste rundkørsel skal du bare ud af tredje vej.. Så er det lige omkring hjørnet og lige ud.. Så køre du næsten ind i Cafe Kaj..

Knus

Anmeld

18. januar 2010

mor_sabina

Findusinde skriver:

Hvor er det nu du er fra?

Anmeld

18. januar 2010

Ayasmor

Findusinde skriver:

Jeg kommer med tog sydfra (randers).. så vi kan da følges fra banegården af.. Jeg er iøvrigt gammel hobrogenser, så er da ret godt kendt i byen..

Knus

Anmeld

18. januar 2010

mor_sabina

Ayasmor skriver:

Jeg kommer med tog sydfra (randers).. så vi kan da følges fra banegården af.. Jeg er iøvrigt gammel hobrogenser, så er da ret godt kendt i byen..

Knus

Mod ikke dit gamle spejderkompas kan vise vejen til havnen, ellers må du følge solen

Anmeld

18. januar 2010

Findusinde

BetinaMørk skriver:

Hep Hey...

du har ikke en gps du kan køre efter?
Ellers så er det bare at finde havnen i Hobro (siger den indfødte Hobrogenser)

Det er fra ved Hobro nord, ind mod hobro igennem to lyskryds og lige over den første rundkørsel og den næste rundkørsel skal du bare ud af tredje vej.. Så er det lige omkring hjørnet og lige ud.. Så køre du næsten ind i Cafe Kaj..

Knus

Hmmm, siger du til en der er født og opvokset på vestkysten.. Ej, jeg tror bare jeg tager toget, ellers kommer jeg sikkert til at tåge rundt i Hobro.. Er der lagt fra stationen til cafeen? Er der ikke en der vil være en sveske og hente mig dernede??

Anmeld

18. januar 2010

Findusinde

Ayasmor! Det lyder super!! Sabina, jeg har slået rødder i nærheden af Brønderslev i en lille flække der hedder Hallund..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.