Samling på tropperne til baby.dk møde :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2010

frk Jensen

Findusinde skriver:

Hmmm, siger du til en der er født og opvokset på vestkysten.. Ej, jeg tror bare jeg tager toget, ellers kommer jeg sikkert til at tåge rundt i Hobro.. Er der lagt fra stationen til cafeen? Er der ikke en der vil være en sveske og hente mig dernede??

hmm...tror du fare mere vild i hobro på gåben end i bil..

Jeg kan sagtens guide dig derned hvis du ringer når du er kørt fra motorvejen..
Der er nemli et stykke fra cafeen til banegården( hobro aka bakke byen)

Ellers kan du vist sagtens følges med sara, hun lander også med toget.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2010

Findusinde

BetinaMørk skriver:

hmm...tror du fare mere vild i hobro på gåben end i bil..

Jeg kan sagtens guide dig derned hvis du ringer når du er kørt fra motorvejen..
Der er nemli et stykke fra cafeen til banegården( hobro aka bakke byen)

Ellers kan du vist sagtens følges med sara, hun lander også med toget.

Hmm, har lige krakket det.. Fra stationen er der 1.3 km... Men er det blevet bestemt om vi skal "kun" skal være på cafen eller skal vi andre steder hen? Og hvad med parkering hvis vi skal anden steds?

Anmeld

18. januar 2010

frk Jensen

Findusinde skriver:

Hmm, har lige krakket det.. Fra stationen er der 1.3 km... Men er det blevet bestemt om vi skal "kun" skal være på cafen eller skal vi andre steder hen? Og hvad med parkering hvis vi skal anden steds?

Jamen om vi skal videre eller kun hygge på cafeen det ved vi ikke helt endnu. Har en date med min medstifter onsdag, så får vi lige styr på detaljerne. Men der er rig mulighed for parkering på cafe kaj og også hos enten mig eller sabina.

Anmeld

18. januar 2010

Findusinde

BetinaMørk skriver:

Jamen om vi skal videre eller kun hygge på cafeen det ved vi ikke helt endnu. Har en date med min medstifter onsdag, så får vi lige styr på detaljerne. Men der er rig mulighed for parkering på cafe kaj og også hos enten mig eller sabina.

Bummelum, så vurdere jeg lige onsdag om det er med dytteren eller futteren..

Anmeld

18. januar 2010

frk Jensen

Findusinde skriver:

Bummelum, så vurdere jeg lige onsdag om det er med dytteren eller futteren..

super... Vi skal nok lige give en melding.

Anmeld

18. januar 2010

SpunkenJo

Som indfødt hogrogenser, kan det IKKE anbefales, at planlægge gåtur fra futteren til havnen. Det tager PÆÆÆNT lang tid.

Men kommer man alligevel med futteren, hopper man ud, i den første og bedste bus, og spørger pænt om buschaufføren kører til rutebilstationen. For derfra er det kun en lille slingretur på knap 3 minutter, og man kan stortset SE CafeKaj derfra.....

bare et lille tip!!!

Og har man tænkt sig at tage dytbilen, er der MAAANGE steder at parkere i nærheden af CafeKaj.

go fornøjelse
- Der er lidt langt fra KBH til Hobronx, selvom det lyder tæskehygge. 

Anmeld

18. januar 2010

frk Jensen

SpunkenJo skriver:

Som indfødt hogrogenser, kan det IKKE anbefales, at planlægge gåtur fra futteren til havnen. Det tager PÆÆÆNT lang tid.

Men kommer man alligevel med futteren, hopper man ud, i den første og bedste bus, og spørger pænt om buschaufføren kører til rutebilstationen. For derfra er det kun en lille slingretur på knap 3 minutter, og man kan stortset SE CafeKaj derfra.....

bare et lille tip!!!

Og har man tænkt sig at tage dytbilen, er der MAAANGE steder at parkere i nærheden af CafeKaj.

go fornøjelse

Det gør det nemli...

Det her er en SKOD by at GÅ rundt i...

Sikker på at vi ikke kan lokke dig herover? Du kan skam godt overnatte her...

Anmeld

18. januar 2010

Findusinde

SpunkenJo skriver:

bare et lille tip!!!

go fornøjelse

Hmmm, jeg tror det blir bilen... Kan også høre på min bedre halvdel at jeg bare kan tage bilen.. Så det tror jeg nok det blir, så må jeg sætte min lid til at min GPS føre mig det rigtige sted hen.. Ellers skal jeg ha et panik nummer som jeg kan ringe til.. Hvis jeg pludselig ser Randers Regnskov..

Anmeld

18. januar 2010

Ayasmor

Findusinde skriver:

Hmmm, jeg tror det blir bilen... Kan også høre på min bedre halvdel at jeg bare kan tage bilen.. Så det tror jeg nok det blir, så må jeg sætte min lid til at min GPS føre mig det rigtige sted hen.. Ellers skal jeg ha et panik nummer som jeg kan ringe til.. Hvis jeg pludselig ser Randers Regnskov..

hobro er et stort hul, og havnen ligger i bunden.. så hvis du først begynder at kører op af bakke, efter at være kørt ned af bakke... jah så er du kørt for langt.. hihi.. ej det skulle været ret nemt at finde. når først du er kørt ind i hobro fra nordfrakørslen, så skal du næsten kun ligeud

Anmeld

18. januar 2010

frk Jensen

Findusinde skriver:

YEARH....

Jeg kan smide mit nr i en pb, hvis du vil??? Så er hjælpen ikke langt væk.. En GPS er uundværlig.. I LÅÅÅÅÅVE MY GARMIN.. Pure Love

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.