KatrineR skriver:
Efter en lang telefonsamtale med min mor idag gik det op for mig at jeg har opgivet at min fødsel går igang af sig selv, og vil derfor høre jer hvilken form for igangsættelse i har fået, eller foretrækker.. ?
Jeg har hele tiden sagt at jeg vil føde i vand, og at jeg ikke vil have smertestillende, men jeg ved ikke om jeg kan få det som jeg vil nu hvor den "naturlige fødsel" ikke mere er et "alternativ". . .
Altså først vil jeg lige sige at jeg synes det er vildt synd for dig at du skal gå der og opgive.
Jeg blev sat igang, godt nok på min termins dag, men alligevel. Jeg fik en stikpille lagt op fik så afvide at jeg skulle se om der måske kom nogle småveer og så ellers bare lave det jeg plejede, hvis jeg så ikke havde fået veer samme dag skulle jeg komme igen dagen efter og have lagt 2 op. Nå men ca 2 timer efter at jeg havde fået pillerne lagt op gik mit vand så, lige midt i et stor center og jeg havde ingenting med ( DUMT ).
Jeg synes det var rigtig rart at det gik som det gjorde for jeg har hørt at hvis jm prikker vandet så gør veerne mere ondt på kortere tid.
Jeg vil så lige huske at have et bar ekstra bukser og nogle trusser med hvis du skal have stikpillerne og så ellers bare nyde tiden til babykommer..
Anmeld