Mia Maia skriver:
Det gør den også, den sidste uge op til er forfærdelig...
Kunne se i var i behandling??...hvilken slags??
Jeg er helt sikker på en combi, da vi bor i lejlighed og uden altan, så den skal ikke bruges til at sove ude I, så den skal bare være smart og handy...
Herhjemme er det mig der står for alt til den kommende baby og så har han købt bilen, så vi har lige som delt det op efter interesse område og ja pris, for hans er ca. 10 gange dyrere, hi-hi...
Vi
det er vores tur, så vi uden at være alt for pinlige kan kigge på barnevogne...
øhhh.. jaaa.. det er alm inserminition, med manden eget..
første forsøg..
jamen vi bor oz i lejlighed.. men vi regner med at flytte i noget større og gerne med noget gård miljø, så vil helst ha barnet kan sove ude så vist som muligt.. eller på en altan hvis det er det der er.. men har bare fundet en vogn jeg synes er meget fed.
vi har ik bil på nuværende tidspunkt, så ang pladsen der har vi ik tænkt så meget over..
jeg tør ik at købe noget før jeg ved med sikkerhed at jeg er gravid, og endgang helle rik før jeg ved at alt er okay.. bliver så skuffet hvis jeg ik er og så at se tinmgene man har købt og set til barnet ..neej det er bare et extra slag.. hehe
alle mine veninder siger nej til combi og fortryder deres.. men det er lidt svært især når jeg ik ved hvordan og hvorledes med bolig.. på stånede fod..
lige nu burde jeg købe det minste af alt .. så småt bor vi.. heh og på 4 sal.. uden altan.. i KBH..
men har kigget på alt, tror nok oz det er mig der kommer til at bestemme stillen og tingene tror manden er glad hvis jeg er glad.. hehe så har da luret en masse ting ud.. tremmesenge, puslebord, væg pynt.. jaja .. hehe.. alt efter hvilke køn det bliver...griner.
men tiden går langsomt..
hvilke behandling er i så igang med og hvor henne?
vi går ude på hvidovre hospital