barnevogns valg.. hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2010

luckas-mor

karina pigen skriver:

hva skalman vælge..

jeg har fundet frem til at jeg gerne vil ha en emmeljunga synes de er lidt fede.

men skal man så vælge en combi eller en alm..??

hvilke erfaringer har i?

vi har valgt en alm. barnevogn
en rigtig flot emmal junga bigstar supreme.. vist nok..
(er ikk sikker)_ har valgt den fordi jeg sys den er såå flot, og for mig behøver det ikk være en combi

natascha 35+5

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2010

Bavianis

www.firstchildstore.com er en ny hjemmeside der bl.a. sælger de populære barnevogne - blot til 20% under prisen i butikkerne;-)

Anmeld

18. januar 2010

Risen

Malene84 skriver:

HMMMM... DER HERSKER MISFORSTÅELSE OMKRING COMBIVOGNE!!!

Jeg venter tvillinger og har lige fået fingrne i denne helt nye model fra Emmaljunga - sys den er pisse fed, nu når det er en combivogn. DER ER IKKE MINDRE LIGGEMÅL, END I ALM. BARNEVOGN FRA EMMALJUNGA - hører dog tit denne misforståelse og synes det er lidt synd. Jeg synes nemlig det er pisse smart, at vi sparer penge på ikke at skulle købe klapvogn senere.

http://www.emmaljunga.dk/start.asp?lang=DK&country=DK

Vi har købt to luksus lifte til - quadroliftene også fra Emmaljunga

ihh den har vi også købt , bare til et barn.. Den er så lækker !

Anmeld

19. januar 2010

MM1987

Malene84 skriver:

Teksten er taget fra Emmaljungas hjemmeside, de må vel vide at målene er de samme, ellers havde de forhåbentlig ikke skrevet dem

Men noget med man køber sådan en forlænger ting  så klapvognen bliver lige så lækker at ligge i, som en barnevogn fra Emmaljunga - vognen er helt ny og kun på markedet fra næste måned - de har gjort alt for at komforten skal være den samme i alle deres vogne.

Den der ting du skriver om som forlænger er det citybag'en eller??

Jeg er nemlig meget i tvivl om jeg det skal være en mondialduo combi, som jo er ligesom en barnevogn og så er der klapvogns overdel med, eller om jeg skal vælge en klapvogn med citybag...

Tænker lidt det er vigtigt med klapvognen da man bruger den i længst tid, men synes det er så hyggeligt med barnevognen, og så synes jeg der er langt ned til citybag'en...altså den er lav...

MVH Mia Maia - der allerede kigger på barnevogne med stor iver, selvom hun først ved om hun er gravid om 2 uger...

Anmeld

21. januar 2010

karina pigen

Mia Maia skriver:

Den der ting du skriver om som forlænger er det citybag'en eller??

Jeg er nemlig meget i tvivl om jeg det skal være en mondialduo combi, som jo er ligesom en barnevogn og så er der klapvogns overdel med, eller om jeg skal vælge en klapvogn med citybag...

Tænker lidt det er vigtigt med klapvognen da man bruger den i længst tid, men synes det er så hyggeligt med barnevognen, og så synes jeg der er langt ned til citybag'en...altså den er lav...

MVH Mia Maia - der allerede kigger på barnevogne med stor iver, selvom hun først ved om hun er gravid om 2 uger...

hehe.. jeg kender det godt .. jeg får også først svar den 2.2....  og synes tiden går alt for langsomt....

hehe..

synes det svært med de barnevogne..men tror jeg har besluttet at det skal være en ikke combi og så køber jeg en klapvogn når behovet er der..

har fundet med farve og design... og  nhar fundet et sted hvor man får lift den der smarte en som også kan bruges som køre pose, taske og vognen for 7000..

men har lovet manden ik at blive for vild og købe det hele.. hehe

Anmeld

21. januar 2010

MM1987

karina pigen skriver:

hehe.. jeg kender det godt .. jeg får også først svar den 2.2....  og synes tiden går alt for langsomt....

hehe..

synes det svært med de barnevogne..men tror jeg har besluttet at det skal være en ikke combi og så køber jeg en klapvogn når behovet er der..

har fundet med farve og design... og  nhar fundet et sted hvor man får lift den der smarte en som også kan bruges som køre pose, taske og vognen for 7000..

men har lovet manden ik at blive for vild og købe det hele.. hehe

Det gør den også, den sidste uge op til er forfærdelig...

Kunne se i var i behandling??...hvilken slags??

Jeg er helt sikker på en combi, da vi bor i lejlighed og uden altan, så den skal ikke bruges til at sove ude I, så den skal bare være smart og handy...

Herhjemme er det mig der står for alt til den kommende baby og så har han købt bilen, så vi har lige som delt det op efter interesse område og ja pris, for hans er ca. 10 gange dyrere, hi-hi...

Vi  det er vores tur, så vi uden at være alt for pinlige kan kigge på barnevogne...

Anmeld

21. januar 2010

LHB

Vi har købt en Brio Kompakt Plus på tilbud til 4500 alt inkl. Det er en rigtig smart vogn, når man skal have den med i bilen ofte, da den er hurtig lige at klappe sammen uden at skille kasse og stel fra hinanden. Og den kan være i alle biler! Så lige gylidigt hvilken bil vi ender op med er det ikke noget problem ifht valg af barnevognen. Og så er den med aluminiumsstel, så jeg heller ikke brækker ryggen af at flytte rundt på den i længden.Liggemålet i den er 92cm og det har jeg vurderet er godt nok til os. Vi er ikke særlig høje, så vores barn bliver nok heller ikke den længste

Anmeld

21. januar 2010

karina pigen

Mia Maia skriver:

Det gør den også, den sidste uge op til er forfærdelig...

Kunne se i var i behandling??...hvilken slags??

Jeg er helt sikker på en combi, da vi bor i lejlighed og uden altan, så den skal ikke bruges til at sove ude I, så den skal bare være smart og handy...

Herhjemme er det mig der står for alt til den kommende baby og så har han købt bilen, så vi har lige som delt det op efter interesse område og ja pris, for hans er ca. 10 gange dyrere, hi-hi...

Vi  det er vores tur, så vi uden at være alt for pinlige kan kigge på barnevogne...

øhhh.. jaaa.. det er alm inserminition, med manden eget..

første forsøg..

jamen vi bor oz i lejlighed.. men vi regner med at flytte i noget større og gerne med noget gård miljø, så vil helst ha barnet kan sove ude så vist som muligt.. eller på en altan hvis det er det der er.. men har bare fundet en vogn jeg synes er meget fed.

vi har ik bil på nuværende tidspunkt, så ang pladsen der har vi ik tænkt så meget over..

jeg tør ik at købe noget før jeg ved med sikkerhed at jeg er gravid, og endgang helle rik før jeg ved at alt er okay.. bliver så skuffet hvis jeg ik er og så at se tinmgene man har købt og set til barnet ..neej det er bare et extra slag.. hehe

alle mine veninder siger nej til combi og fortryder deres.. men det er lidt svært især når jeg ik ved hvordan og hvorledes med bolig.. på stånede fod..

lige nu burde jeg købe det minste af alt .. så småt bor vi.. heh og på 4 sal.. uden altan.. i KBH..

men har kigget på alt, tror nok oz det er mig der kommer til at bestemme stillen og tingene tror manden er glad hvis jeg er glad.. hehe så har da luret en masse ting ud.. tremmesenge, puslebord, væg pynt.. jaja .. hehe.. alt efter hvilke køn det bliver...griner.

men tiden går langsomt..

hvilke behandling er i så igang med og hvor henne?

vi går ude på hvidovre hospital

Anmeld

21. januar 2010

MM1987

karina pigen skriver:

øhhh.. jaaa.. det er alm inserminition, med manden eget..

første forsøg..

jamen vi bor oz i lejlighed.. men vi regner med at flytte i noget større og gerne med noget gård miljø, så vil helst ha barnet kan sove ude så vist som muligt.. eller på en altan hvis det er det der er.. men har bare fundet en vogn jeg synes er meget fed.

vi har ik bil på nuværende tidspunkt, så ang pladsen der har vi ik tænkt så meget over..

jeg tør ik at købe noget før jeg ved med sikkerhed at jeg er gravid, og endgang helle rik før jeg ved at alt er okay.. bliver så skuffet hvis jeg ik er og så at se tinmgene man har købt og set til barnet ..neej det er bare et extra slag.. hehe

alle mine veninder siger nej til combi og fortryder deres.. men det er lidt svært især når jeg ik ved hvordan og hvorledes med bolig.. på stånede fod..

lige nu burde jeg købe det minste af alt .. så småt bor vi.. heh og på 4 sal.. uden altan.. i KBH..

men har kigget på alt, tror nok oz det er mig der kommer til at bestemme stillen og tingene tror manden er glad hvis jeg er glad.. hehe så har da luret en masse ting ud.. tremmesenge, puslebord, væg pynt.. jaja .. hehe.. alt efter hvilke køn det bliver...griner.

men tiden går langsomt..

hvilke behandling er i så igang med og hvor henne?

vi går ude på hvidovre hospital

Det var egentlig også IUI, men blev konverteret til IVF da jeg blev overstimuleret...

IUI skulle bare være foregået på en gyn. klinik i middelfart, men IVF foregår på sygehuset, og jeg ved ikke hvad der skal ske hvis det her ikke lykkedes...

Hi-hi...det er sjovt med de forskellige meninger, for har en veninde der bor herinde i Odense som os hun siger combi...men det bliver det også er ikke i tvivl, kun om det skal være den ene eller anden slags...

Nej jeg køber heller intet før alt er okay, tror først efter nakkefolds scanningen, men ventetøj tror jeg nok jeg køber med det samme, men det er fordi jeg har fundet noget, og så inden det bliver udsolgt...

Der er en tråd der hedder "nogen der snart skal teste"...der må du lige få skrevet dig på...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.