barnevogns valg.. hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.139 visninger
28 svar
0 synes godt om
16. januar 2010

karina pigen

hva skalman vælge..

jeg har fundet frem til at jeg gerne vil ha en emmeljunga synes de er lidt fede.

men skal man så vælge en combi eller en alm..??

hvilke erfaringer har i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2010

frk Jensen

Jeg har en emmaljunga almindelig vogn er er SUPER glad for min...

Fordelen ved en almindelig er at den kan de sove i ret længe i forhold til en comi hvor liggemålet ikke er ret langt. (80 måske)

Min søn bruger hans hver dag i dagplejen, og er ikke sikker på at de må sove i en combi vogn i dagplejen..

Knus Betina

Anmeld

16. januar 2010

Misjelle

Jamen det kommer jo an på dit behov . Vi har en Big star supreme og er rigtig godt tilfredse med den. Den kræver dog en stor bil/bagagerum, hvis man ønsker at have den med i bil. Desuden har den et dejligt stort liggemål, hvilket jeg synes er fantastisk, da min dreng elsker at sove ude  .

En combi vogn er jo praktisk på mange andre områder. Hvis man fx. bor i lejlighed eller skal have den med mange små steder. Du skal dog være opmærksom på at hvis dit barn skal i dagpleje og du skal bruge din egen vogn, så må det vidst ikke være en combivogn.

Anmeld

16. januar 2010

karina pigen

Misjelle skriver:

Jamen det kommer jo an på dit behov . Vi har en Big star supreme og er rigtig godt tilfredse med den. Den kræver dog en stor bil/bagagerum, hvis man ønsker at have den med i bil. Desuden har den et dejligt stort liggemål, hvilket jeg synes er fantastisk, da min dreng elsker at sove ude  .

En combi vogn er jo praktisk på mange andre områder. Hvis man fx. bor i lejlighed eller skal have den med mange små steder. Du skal dog være opmærksom på at hvis dit barn skal i dagpleje og du skal bruge din egen vogn, så må det vidst ikke være en combivogn.

som det er nu bor vi i lejlighed.. på 4 sal.. gør alt for at komme væk

vihar ikke bil på nuværende tidspunkt

og ved at mit barn ik skal gå i dagpleje.. men synes bare det svært.. for man vil jo gerne ha det praktisk og nemt men også godt for sit barn, og høre så mange forskellige ting, at jeg slet ik kan finde rundt i det...

måske er det meget godt man vælger en alm. og så køber klapvogn ved siden af oz hvisman gerne vil ha nummer 2 inden for 2 år efter.. så har man både til den støreste og den mindske`??

ang emmeljunga.. har jeg været inde på deres hjemmeside og set hvilke farver man kan få dem i. er det bare at finde en forhandler og sige hvilke farve model man vil ha og så bestiller de den hjem eller hvordan??

Anmeld

16. januar 2010

Misjelle

karina pigen skriver:

som det er nu bor vi i lejlighed.. på 4 sal.. gør alt for at komme væk

vihar ikke bil på nuværende tidspunkt

og ved at mit barn ik skal gå i dagpleje.. men synes bare det svært.. for man vil jo gerne ha det praktisk og nemt men også godt for sit barn, og høre så mange forskellige ting, at jeg slet ik kan finde rundt i det...

måske er det meget godt man vælger en alm. og så køber klapvogn ved siden af oz hvisman gerne vil ha nummer 2 inden for 2 år efter.. så har man både til den støreste og den mindske`??

ang emmeljunga.. har jeg været inde på deres hjemmeside og set hvilke farver man kan få dem i. er det bare at finde en forhandler og sige hvilke farve model man vil ha og så bestiller de den hjem eller hvordan??

Vi havde heller ikke bil da vi købte vores, så vi tænkte at så måtte vi jo finde en bil der passede til barnevognen og ikke omvendt .

Mht. dagpleje, ved jeg ikke om det er ens i alle kommuner, men hvis de ikke har en ledig institutions plads, så kan det godt være man bliver tilbudt dagpleje plads indtil ens ønskeplads bliver ledig.

Jeg ville vælge at have både barnevogn og klapvogn. Især hvis i regner med at få et barn mere inden de næste tre år. Sådan gør vi i alt fald herhjemme .

Vi fandt vores på tilbud i lige den farve jeg ville have, så vi skulle ikke bestille hjem, men ellers mener jeg helt bestemt at man bare går ind til forhandleren og siger hvilken farve man ønsker den i, så bestiller de den hjem til dig. De har også stofprøver så du kan se og røre stoffet .

Anmeld

16. januar 2010

FruEllingsen

vi ender nok også med at købe en emmaljunga. vi køber en alm. barnevogn, da det er den barnet kan sove i længst muligt. liggemålene ved en combi vogn er ikke særlig store.

Så man skal jo gøre op med sig selv hvilke behov man har.

inden vi flyttede i hus boede vi på 2. sal, og der havde vi snakket om at købe en gammel barnevogn til at stå på altanen som baby kunne sove i. og så havde vi nok valgt en combi vogn ved siden af.

Håber ikke det blev for forvirrende

Anmeld

16. januar 2010

karina pigen

Drømmer skriver:

vi ender nok også med at købe en emmaljunga. vi køber en alm. barnevogn, da det er den barnet kan sove i længst muligt. liggemålene ved en combi vogn er ikke særlig store.

Så man skal jo gøre op med sig selv hvilke behov man har.

inden vi flyttede i hus boede vi på 2. sal, og der havde vi snakket om at købe en gammel barnevogn til at stå på altanen som baby kunne sove i. og så havde vi nok valgt en combi vogn ved siden af.

Håber ikke det blev for forvirrende

vi har ik engang plads til en barnevogn uden på den mega lille altan vi har ... såå  meen vi leder efter noget større at bo i .. har lige fået tilbudt et rækkehus med have til 7000 i hvidovre.. men det er måske også mange penge når vi ik har så mange.. åååh

Anmeld

16. januar 2010

Malene84

HMMMM... DER HERSKER MISFORSTÅELSE OMKRING COMBIVOGNE!!!

Jeg venter tvillinger og har lige fået fingrne i denne helt nye model fra Emmaljunga - sys den er pisse fed, nu når det er en combivogn. DER ER IKKE MINDRE LIGGEMÅL, END I ALM. BARNEVOGN FRA EMMALJUNGA - hører dog tit denne misforståelse og synes det er lidt synd. Jeg synes nemlig det er pisse smart, at vi sparer penge på ikke at skulle købe klapvogn senere.

http://www.emmaljunga.dk/start.asp?lang=DK&country=DK

Vi har købt to luksus lifte til - quadroliftene også fra Emmaljunga

Anmeld

16. januar 2010

Pige2009

Jeg har en Emmaljunga Big Star Supreme med Uniq letvægtstel, og jeg er bare rigtig glad for den. Laura er nu 12 uger og sover i voksipose i den hver dag. Jeg bor i lejlighed, men har heldigvis elevator. Fordelen ved Uniq stellet er vægten som er minimal ift. det almindelige. Hjulene er også anderledes og punkterfrie. Farven er Platina, som jeg valgte, da jeg synes sort var for kedelig. Desuden er der små frøer og bier i stoffet, og Laura elsker at ligge og kigge på de små figurer.

Derfor kan jeg varmt anbefale vognen, som både min datter og jeg er rigtig glade for

K.h. Linda

Anmeld

16. januar 2010

Malene84

Malene84 skriver:

HMMMM... DER HERSKER MISFORSTÅELSE OMKRING COMBIVOGNE!!!

Jeg venter tvillinger og har lige fået fingrne i denne helt nye model fra Emmaljunga - sys den er pisse fed, nu når det er en combivogn. DER ER IKKE MINDRE LIGGEMÅL, END I ALM. BARNEVOGN FRA EMMALJUNGA - hører dog tit denne misforståelse og synes det er lidt synd. Jeg synes nemlig det er pisse smart, at vi sparer penge på ikke at skulle købe klapvogn senere.

http://www.emmaljunga.dk/start.asp?lang=DK&country=DK

Vi har købt to luksus lifte til - quadroliftene også fra Emmaljunga

Hov mit link første vist bare til emmaljunga hjemmesiden, men det er en Nitro City vi har valgt.

Den vejer 10, 9 kilo og den har et stort siddemål på hele 90 cm lang og 32 cm bred, det samme som de andre Emmaljungavogne.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.