karina pigen skriver:
som det er nu bor vi i lejlighed.. på 4 sal.. gør alt for at komme væk
vihar ikke bil på nuværende tidspunkt
og ved at mit barn ik skal gå i dagpleje.. men synes bare det svært.. for man vil jo gerne ha det praktisk og nemt men også godt for sit barn, og høre så mange forskellige ting, at jeg slet ik kan finde rundt i det...
måske er det meget godt man vælger en alm. og så køber klapvogn ved siden af oz hvisman gerne vil ha nummer 2 inden for 2 år efter.. så har man både til den støreste og den mindske`??
ang emmeljunga.. har jeg været inde på deres hjemmeside og set hvilke farver man kan få dem i. er det bare at finde en forhandler og sige hvilke farve model man vil ha og så bestiller de den hjem eller hvordan??
Vi havde heller ikke bil da vi købte vores, så vi tænkte at så måtte vi jo finde en bil der passede til barnevognen og ikke omvendt
.
Mht. dagpleje, ved jeg ikke om det er ens i alle kommuner, men hvis de ikke har en ledig institutions plads, så kan det godt være man bliver tilbudt dagpleje plads indtil ens ønskeplads bliver ledig.
Jeg ville vælge at have både barnevogn og klapvogn. Især hvis i regner med at få et barn mere inden de næste tre år. Sådan gør vi i alt fald herhjemme
.
Vi fandt vores på tilbud i lige den farve jeg ville have, så vi skulle ikke bestille hjem, men ellers mener jeg helt bestemt at man bare går ind til forhandleren og siger hvilken farve man ønsker den i, så bestiller de den hjem til dig. De har også stofprøver så du kan se og røre stoffet
.
Anmeld