40+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2010

Winnie

KatrineR skriver:

Ja det burde jeg osse syntes, men baby vil bare ikke.. hehe.. var til jordmoder igår, og er 2cm åben, så syns nok at han skal presse lidt på derinde så han kommer hurtigere

Nej jeg sover kun 1 gang i døgnet, men det er så næsten osse et halvt døgn af gangen .. kan bare IKKE komme tidligt op (dog med undtagelse af idag.)

Ej hvor ærgeligt ikke at have et mønster, så ville du da have noget at gå efter.. ku da have været dejligt

Har du fået lavet hindeløsning? Min JM sagde at hun ville lave det på tirsdag, hvis jeg vil have det, der er jeg jo så 40+4, men kan ikke rigtig bestemme mig for om jeg vil have det, eller vente på baby selv kommer...

Jeg sover ca 8 timer hver nat, og det er jeg super glad for, vågner jo ikke fordi jeg er frisk, men fordi at jeg ikke kan holde mig mere  

Ja, det ville have været dejligt med et mønster  Ønskede også mest at føde før pga af 2 af mine børn har fødselsdag i de næste 14 dage  og ville bare så gerne at de ikke rammer sammen

Men jeg kan jo ikke gøre andet end at vente og se  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2010

MoarTNoah

Winnie skriver:

Har du fået lavet hindeløsning? Min JM sagde at hun ville lave det på tirsdag, hvis jeg vil have det, der er jeg jo så 40+4, men kan ikke rigtig bestemme mig for om jeg vil have det, eller vente på baby selv kommer...

Jeg sover ca 8 timer hver nat, og det er jeg super glad for, vågner jo ikke fordi jeg er frisk, men fordi at jeg ikke kan holde mig mere  

Ja, det ville have været dejligt med et mønster  Ønskede også mest at føde før pga af 2 af mine børn har fødselsdag i de næste 14 dage  og ville bare så gerne at de ikke rammer sammen

Men jeg kan jo ikke gøre andet end at vente og se  

Ja jeg var inde igår ved jordmoder igår, men hun sagde at jeg ikke var moden nok fordi jeg kun var 1,5-2 cm åben og hvis hun lavede det på mig ville det blive noget juks..

Altså det er jo ikke altid at det virker, så hvis du vil have at du gerne skulle føde før dine andre børns fødselsdag er det jo et udenmærket alternativ at prøve

Jeg tror bare jeg har været super heldig, for jeg har bare ikke skulle op én eneste nat for at skulle tisse gennem hele min graviditet, har ej heller haft kvalme, og mod alle odds har jeg i løbet af de sidste 9 måneder fået den reneste hud jeg nogensinde har haft..  

Anmeld

16. januar 2010

Winnie

KatrineR skriver:

Ja jeg var inde igår ved jordmoder igår, men hun sagde at jeg ikke var moden nok fordi jeg kun var 1,5-2 cm åben og hvis hun lavede det på mig ville det blive noget juks..

Altså det er jo ikke altid at det virker, så hvis du vil have at du gerne skulle føde før dine andre børns fødselsdag er det jo et udenmærket alternativ at prøve

Jeg tror bare jeg har været super heldig, for jeg har bare ikke skulle op én eneste nat for at skulle tisse gennem hele min graviditet, har ej heller haft kvalme, og mod alle odds har jeg i løbet af de sidste 9 måneder fået den reneste hud jeg nogensinde har haft..  

Hold da op hvor er det vildt at du kan sove så meget uden at skulle op. Du er rigtig heldig    Også at du er sluppet for kvalme, det ville jeg sørme gerne have prøvet

Mht hindeløsning ved jeg godt at det ikke altid virker, men hvis hun havde tilbudt mig det sidste gang havde jeg nok sagt ja tak og håbet at det ville virke for at undgå de andres fødselsdage.

Det bliver spændende hvornår vores baby'er så kommer ud  

Anmeld

16. januar 2010

Pige2009

Winnie skriver:

Det var sørme en hurtig fødsel  Jeg må indrømme at det er heller ikke fordi jeg har et godt indtryk af at blive sat igang, så det vil jeg gerne slippe for.

Fik du kørt strimmel i 2 timer ?  Det var længe at ligge der, så skal man da huske en bog eller noget, så man har noget at lave i den tid

Fik kørt strimmel i tæt på 2 timer, men jeg havde Lauras far med, så vi sad (jeg lå) bare og snakkede med Lauras hjertelyd i baggrunden Det var faktisk ret hyggeligt.

Anmeld

16. januar 2010

Winnie

Linda2009 skriver:

Fik kørt strimmel i tæt på 2 timer, men jeg havde Lauras far med, så vi sad (jeg lå) bare og snakkede med Lauras hjertelyd i baggrunden Det var faktisk ret hyggeligt.

Okay, ja så kan jeg godt se at det kunne være hyggeligt, men rart at være forberedt på at det tager så lang tid, hvis jeg nu jeg går så længe, så tak for info'en

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.