40+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2010

Winnie

MoarJ skriver:

Så flot en mave...

Tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2010

lulle1985

sender også lidt ve-støv i din retning....

Anmeld

16. januar 2010

Pige2009

Okay, men ud af 4 børn er det kun den ene som jeg har gået over tid med, så regnede bestemt med at føde inden termin denne gang.

til mig

Troede faktisk at man blev sat igang inden man nåede 42+0 ? Gik din fødsel selv i gang? Og hvor stor var Laura ved fødslen?

Jeg var på svangreafdelingen og skulle have kørt strimmel, da jeg var 42+0, og der fik jeg så at vide, at jeg var 4 cm åben, og det havde jeg intet mærket til. De spørger så om jeg vil have prikket vandet på fødegangen, hvilket jeg siger nej til, da der er travlt på fødegangen, og jeg får at vide, jeg alligevel vil blive sendt hjem efter de har prikket vandet. Jeg siger også til dem, at jeg er sikker på, jeg føder om natten. Det her er om lørdagen, og inden vi tager hjem, får jeg så en tid til at blive sat i gang mandag, hvis der ikke sker noget inden.

MEN som min fornemmelse sagde, fødte jeg søndag nat en dejlig stor pige på 4200 gram og 55 cm 

Burde du ikke ligge på fødegangen nu i stedet for at sidde foran computeren?

Anmeld

16. januar 2010

smokin

Linda2009 skriver:

Jeg var på svangreafdelingen og skulle have kørt strimmel, da jeg var 42+0, og der fik jeg så at vide, at jeg var 4 cm åben, og det havde jeg intet mærket til. De spørger så om jeg vil have prikket vandet på fødegangen, hvilket jeg siger nej til, da der er travlt på fødegangen, og jeg får at vide, jeg alligevel vil blive sendt hjem efter de har prikket vandet. Jeg siger også til dem, at jeg er sikker på, jeg føder om natten. Det her er om lørdagen, og inden vi tager hjem, får jeg så en tid til at blive sat i gang mandag, hvis der ikke sker noget inden.

MEN som min fornemmelse sagde, fødte jeg søndag nat 

Jeg kunne godt tænke mig at lære lidt i min graviditet om det "at køre strimmel"

Kan du forklare mig det? 

Anmeld

16. januar 2010

Pige2009

Zette skriver:

Jeg kunne godt tænke mig at lære lidt i min graviditet om det "at køre strimmel"

Kan du forklare mig det? 

Der bliver sat elektroder på maven, så de kan måle babys hjertefrekvens og om der er veaktivitet Oplysningerne bliver løbende kørt ud på en strimmel af papir, heraf navnet kørt strimmel

Anmeld

16. januar 2010

smokin

Linda2009 skriver:

Der bliver sat elektroder på maven, så de kan måle babys hjertefrekvens og om der er veaktivitet Oplysningerne bliver løbende kørt ud på en strimmel af papir, heraf navnet kørt strimmel

Okay og det får man gjort, hvis man er i tvivl om man er gået igang med fødsel, eller hvordan? 

Knus

Fra den meget "grønne" gravide.

Anmeld

16. januar 2010

Pige2009

Zette skriver:

Okay og det får man gjort, hvis man er i tvivl om man er gået igang med fødsel, eller hvordan? 

Knus

Fra den meget "grønne" gravide.

Det får alle på OUH gjort, når man er gået 12-14 dage over tiden, og man gør det for at sikre sig, at barnet ikke er påvirket af at ligge så lang tid i maven Jeg tror i det hele taget det er kotume at gøre landet over, hvis man går så langt over tiden...

Anmeld

16. januar 2010

smokin

Linda2009 skriver:

Det får alle på OUH gjort, når man er gået 12-14 dage over tiden, og man gør det for at sikre sig, at barnet ikke er påvirket af at ligge så lang tid i maven Jeg tror i det hele taget det er kotume at gøre landet over, hvis man går så langt over tiden...

HOV HOV nu kom der et nyt udtryk OUH?

Anmeld

16. januar 2010

Pige2009

Zette skriver:

HOV HOV nu kom der et nyt udtryk OUH?

Griner... Sorry. Det står for Odense Universitetshospital

Anmeld

16. januar 2010

smokin

Linda2009 skriver:

Griner... Sorry. Det står for Odense Universitetshospital

Nåårh, og jeg som straks troede det var et nyt fagligt udtryk. 

Nå men der er længe til at jeg skal køre strimmel kan jeg høre...

Knus

Zette 19+3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.