40+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2010

Pige2009

Zette skriver:

Nåårh, og jeg som straks troede det var et nyt fagligt udtryk. 

Nå men der er længe til at jeg skal køre strimmel kan jeg høre...

Knus

Zette 19+3

Jeg håber da ikke du ender med at få kørt strimmel, for det betyder jo, at du går en del over tid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2010

MoarTNoah

Winnie skriver:

Ja, så kom vi så langt. Det troede jeg ikke at jeg ville, men baby har det altså for godt derinde

Stor og flot mave ..

Men du får IKKE noget af mit ve-støv .. jeg samler selv ind, og mangler en del

Du kan lige vove på at føde før mig..

Knus Katrine 41+3

Anmeld

16. januar 2010

Winnie

KatrineR skriver:

Stor og flot mave ..

Men du får IKKE noget af mit ve-støv .. jeg samler selv ind, og mangler en del

Du kan lige vove på at føde før mig..

Knus Katrine 41+3

Tak

Jeg kan godt forstå at du gemmer dit ve-støv til dig selv  Men synes du bare skal føde nu, så jeg kan komme igang  Synes slet ikke at det er fair at jeg skal gå over her 5. gang  

Knus

Anmeld

16. januar 2010

MoarTNoah

Winnie skriver:

Tak

Jeg kan godt forstå at du gemmer dit ve-støv til dig selv  Men synes du bare skal føde nu, så jeg kan komme igang  Synes slet ikke at det er fair at jeg skal gå over her 5. gang  

Knus

Heh, ja det syns jeg osse (Samt resten af familien, venner og tja - ALLE.. heh)..

Er du gået over tid med nogen af de andre?

Anmeld

16. januar 2010

Winnie

Linda2009 skriver:

Jeg var på svangreafdelingen og skulle have kørt strimmel, da jeg var 42+0, og der fik jeg så at vide, at jeg var 4 cm åben, og det havde jeg intet mærket til. De spørger så om jeg vil have prikket vandet på fødegangen, hvilket jeg siger nej til, da der er travlt på fødegangen, og jeg får at vide, jeg alligevel vil blive sendt hjem efter de har prikket vandet. Jeg siger også til dem, at jeg er sikker på, jeg føder om natten. Det her er om lørdagen, og inden vi tager hjem, får jeg så en tid til at blive sat i gang mandag, hvis der ikke sker noget inden.

MEN som min fornemmelse sagde, fødte jeg søndag nat en dejlig stor pige på 4200 gram og 55 cm 

Burde du ikke ligge på fødegangen nu i stedet for at sidde foran computeren?

Okay, så du havde tid til igangsættelse, men faktisk først 42+2.

Jeg synes at det er sejt at du sagde nej til at de skulle tage vandet  Jeg sq nok sagt JA skynd jer  Så fedt at du/din krop, klarede det selv  Wow en stor pige du fik dig, gik du i stykker?

Uh, jo, jeg burde jo ligge og føde, men ingen tegn overhoved  Så nu lader vi (jeg) som om den bliver der inde og tænker på noget andet.

Og dejligt at vide at man for kørt en strimmel når man går så meget over tid, at de holde lidt øje med en

Anmeld

16. januar 2010

Pige2009

Ja jeg fik først en tid til igangsættelse, hvor jeg var 42+2. Jeg ville bare så gerne føde af mig selv så at sige uden at blive sat i gang osv., da jeg ofte har hørt veninder der har gået flere dage efter de er blevet sat i gang. Derudover regnede jeg også med, at jeg ville føde hurtigt, da jeg jo allerede var 4 cm åben uden jeg mærkede noget til det.

Fik kørt strimmel kl. 11-13 og vandet gik kl. 0.15, hvorefter veerne startede lige efter. Jeg fødte kl. 6 om morgenen. Så en hurtig og nem fødsel

K.h. Linda

Anmeld

16. januar 2010

Winnie

KatrineR skriver:

Heh, ja det syns jeg osse (Samt resten af familien, venner og tja - ALLE.. heh)..

Er du gået over tid med nogen af de andre?

Jamen du er også så langt nu at den baby burde komme  

Den udflugt du var på skulle ellers have sat noget i gang

Er du meget træt? Jeg er død træt og kan faktisk ikke klare en hel dag uden at sove til middag

Ja, en enkel er over tid 40+5, en på termin, og 2 før termin, så intet fast mønster.

Anmeld

16. januar 2010

Pige2009

Winnie skriver:

Okay, så du havde tid til igangsættelse, men faktisk først 42+2.

Jeg synes at det er sejt at du sagde nej til at de skulle tage vandet  Jeg sq nok sagt JA skynd jer  Så fedt at du/din krop, klarede det selv  Wow en stor pige du fik dig, gik du i stykker?

Uh, jo, jeg burde jo ligge og føde, men ingen tegn overhoved  Så nu lader vi (jeg) som om den bliver der inde og tænker på noget andet.

Og dejligt at vide at man for kørt en strimmel når man går så meget over tid, at de holde lidt øje med en

Ja jeg fik først en tid til igangsættelse, hvor jeg var 42+2. Jeg ville bare så gerne føde af mig selv så at sige uden at blive sat i gang osv., da jeg ofte har hørt veninder der har gået flere dage efter de er blevet sat i gang. Derudover regnede jeg også med, at jeg ville føde hurtigt, da jeg jo allerede var 4 cm åben uden jeg mærkede noget til det.

Fik kørt strimmel kl. 11-13 og vandet gik kl. 0.15, hvorefter veerne startede lige efter. Jeg fødte kl. 6 om morgenen. Så en hurtig og nem fødsel

Anmeld

16. januar 2010

MoarTNoah

Winnie skriver:

Jamen du er også så langt nu at den baby burde komme  

Den udflugt du var på skulle ellers have sat noget i gang

Er du meget træt? Jeg er død træt og kan faktisk ikke klare en hel dag uden at sove til middag

Ja, en enkel er over tid 40+5, en på termin, og 2 før termin, så intet fast mønster.

Ja det burde jeg osse syntes, men baby vil bare ikke.. hehe.. var til jordmoder igår, og er 2cm åben, så syns nok at han skal presse lidt på derinde så han kommer hurtigere

Nej jeg sover kun 1 gang i døgnet, men det er så næsten osse et halvt døgn af gangen .. kan bare IKKE komme tidligt op (dog med undtagelse af idag.)

Ej hvor ærgeligt ikke at have et mønster, så ville du da have noget at gå efter.. ku da have været dejligt

Anmeld

16. januar 2010

Winnie

Linda2009 skriver:

Det var sørme en hurtig fødsel  Jeg må indrømme at det er heller ikke fordi jeg har et godt indtryk af at blive sat igang, så det vil jeg gerne slippe for.

Fik du kørt strimmel i 2 timer ?  Det var længe at ligge der, så skal man da huske en bog eller noget, så man har noget at lave i den tid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.