hmmmmm......hmmmmm.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. maj 2008

Plysbjørnen

Ved ikke om de er det irl men som lise skriver Jack må være en forbandet god skuespiller, men nu bare se på Kenau Revees(staves?) han ER bøsse, men ligner efter min mening ikke en...
Betina1978 - Laura 010807 - Rejen 16+6

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2008

Lise

Lise skriver:

Jeg ved ikke med ham der spiller Jack - men med mindre han er en meget dygtig skuespiller så er han så homo man kan blive irl! :))

Ham der spiller Will er ikke bøsse irl.........

Nå, nu måtte jeg finde ud af det. Eric McCormack (Will) er gift med Janet Leigh Holden, som er en kvinde! ;) Sean Hayes har været gift med en kvinde der hed Ellyn Glen i to år, men har tilsyneladende aldrig officielt uddybet sin sexuelle orientation, så det vides ikke med sikkerhed..

Anmeld

5. maj 2008

Tynen

Er Jesper Steinmetz (Eller havd dælen han hedder ham fra tv2-nyhederne) hot?!

Han er vist også bøs´.

Anmeld

5. maj 2008

Lise

[citat][f][småt]Tynen skriver:[/småt][/f] Er Jesper Steinmetz (Eller havd dælen han hedder ham fra tv2-nyhederne) hot?! Han er vist også bøs´.[/citat] Ved sgutte om han er hot, men bøs' det er han! ;) Hans kæreste hedder Niels!

Anmeld

5. maj 2008

MrsMartens

Tinatrold skriver:

Ved ikke om de er det irl men som lise skriver Jack må være en forbandet god skuespiller, men nu bare se på Kenau Revees(staves?) han ER bøsse, men ligner efter min mening ikke en...

Er du nu sikker på det????

Anmeld

5. maj 2008

Lise

MrsMartens skriver:

Tinatrold skriver:

Den er god nok

"Keanu Reeves and Alan Cumming get married"

kilde: http://www.joblo.com/index.php?id=3952

Anmeld

5. maj 2008

Lise

Lise skriver:

"Keanu Reeves and Alan Cumming get married"

kilde: http://www.joblo.com/index.php?id=3952

Nå, latterligt link... virker ikke helt..

Anmeld

5. maj 2008

Plysbjørnen

MrsMartens skriver:

Tinatrold skriver:

Ja det er jeg...

Anmeld

5. maj 2008

Plysbjørnen

Tinatrold skriver:

MrsMartens skriver:

Tinatrold skriver:

Ja det er jeg...

Må vist heller sige var jeg for jeg har lige fundet det her?!?!?!?

Keanu Reeves har fået en kæreste

05-03-08: 14:26 | af: Katrine Bøg Larsen

Foto: Scanpix
Den skønne Keanu Reeves er ifølge rygterne begyndt at danne par med skuespillerinden Parker Posey.

Parret blev set på Chateau Marmont Hotel i Los Angeles i sidste uge, hvor de sad meget tæt.

"De delte et sæde og sad meget, meget tæt. De grinede og morede sig, men det var godt nok det mærkeligste par, jeg nogensinde har set," fortæller en gæst fra hotellet.

Keanu og Parker mødte hinanden allerede i 2004, hvor Parker henvendte sig til Keanu vedrørende en filmidé, som dog aldrig blev ført ud i livet.

Keanu har ikke været involveret i et seriøst forhold, siden hans kæreste gennem mange år, Jennifer Syme, mistede livet i en bilulykke i 2001. To år forinden havde Jennifer og Keanu fået en dødfødt datter.

Sorger har der derfor været nok af i Keanus liv. Lad os håbe, at lykken begynder at tilsmile ham igen.

Nu fatter jeg minus?

Anmeld

7. maj 2008

Sille

[citat][f][småt]Lise skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]MrsMartens skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Tinatrold skriver:[/småt][/f] Ved ikke om de er det irl men som lise skriver Jack må være en forbandet god skuespiller, men nu bare se på [rød]Kenau Revees(staves?) han ER bøsse[/rød], men ligner efter min mening ikke en... Betina1978 - Laura 010807 - Rejen 16+6[/citat] Er du nu sikker på det????[/citat] Den er god nok [f][k]"Keanu Reeves and Alan Cumming get married"[/k][/f] [k]kilde: http://www.joblo.com/index.php?id=3952[/k][/citat] okay.. så er bøsser åbenbart my kind of men.. keanu er da også for hot.. Må vist lige ha mig en alvorlig bøs'snak med kæresten..8( ;)-sille

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.