hmmmmm......hmmmmm.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

976 visninger
19 svar
0 synes godt om
5. maj 2008

Sille

så var det jeg igår fik at vide at min gamle teenage forelskelse er sprunget ud som BØSSE8(
Ja ja.. det fint nok.. havde det måske lidt på fornemmeren.. men sgu da en underlig fornemmelse at man har været halv-kærester med en der ikke gengældte de følelser...
meget meget mærkeligt...
Var super vild med ham og vi fjollede rundt nogle måneder og han var super jaloux da jeg fandt en anden kæreste til sidst...
Fatter det ikke... Super mærkeligt..

Kom nu tøser... andre der har været forelskede i en bøsse... ??????

-sille

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2008

Lise

Jada - har alle piger ikke det??? :)) Jeg har fjollet rundt med en mand ganske uforpligtende i fire-fem år (ÅR!) fra jeg var 16 til ca 20-21 - han er så vidt jeg ikke sprunget ud, men jeg er sgu stadig 99,9 % sikker på at han er homo. Hehe...det er bare den måde han talte på, den måde han bevægede sig på, den måde han/vi havde sex på... :$ (neeeej, ikke 2'eren!). Har en veninde hvis teenagekæreste gennem flere år også sprang ud. Det var ikke den store overraskelse for nogen, og de sidste mange år har de blot nøjedes med at være veninder, men det er sjovt det der med at man har en kæreste, eller hvad de nu er, man er småforelsket...og så er han til mænd! Hmmm... skørt!

Anmeld

5. maj 2008

Loggidut

altså sille...nu kunne jeg jo være nasty og skrive...hvorfor tror du han er bøsse nu?

nej det er en joke, men jeg kan hilse dig at sige, at det med at springe ud er en lang procces (staves?)

min nevø sprang ud da han var hmmm, 16 vil jeg tro...han fortalte det til min søster, og derefter til mig...jeg har nu aldrig været i tvivl...ikke at han er så udbredt bøsse, med fesen stemme og alt det der...men bare måden, kan ikke lige sige hvad!

well, nu har han så måtte sande at han er både til mænd og damer...og det er helt ok med mig...markedet er bare lidt størrere for ham...og jeg har forresten sagt til ham at han fandme ikke skal rende med min mand!

det jeg vil sige hvis ellers jeg kunne komme frem til kernen, er at ham din x med garanti har været snot forvirret selv over hans følelser...

og nej, jeg har aldrig været forelsket i en bøsse...ihvertfald ikke hvad jeg ved af!

Anmeld

5. maj 2008

Sille

haha loggi.. so funny...;)

Ja jeg er da ik i tvivl om at han har været super forvirret.. og jeg er rigtig glad på hans vegne over at han nu har fundet sin vej... han må jo have haft det frygteligt..

but still... vi snakker.. super forelskelse og i en del år... lidt mærkelig fornemmelse..
men er glad på hans vegne og er spændt på at møde hans nye kæreste...:)

Anmeld

5. maj 2008

Tynen

Er ham fra Will og Grace bøsse irl?!
Han er sgu da meget charmerende!! :)

Synes bare tit bøsser har noget de andre mænner´ ikke har!

Anmeld

5. maj 2008

MrsMartens

Tynen skriver:

Hvem af dem?? Will eller Jack??

Anmeld

5. maj 2008

Plysbjørnen

MrsMartens skriver:

Tynen skriver:

rent faktisk skal både Will og Jack forstille at være bøsse i den serie, og Lise nej alle piger har ikke været forelsket i en bøsse jeg har ikke i hvert fald (så vidt jeg ved)....

Anmeld

5. maj 2008

MrsMartens

Tinatrold skriver:

MrsMartens skriver:

Tynen skriver:

rent faktisk skal både Will og Jack forstille at være bøsse i den serie, og Lise nej alle piger har ikke været forelsket i en bøsse jeg har ikke i hvert fald (så vidt jeg ved)....

Ja, det ved jeg godt, men jeg mente hvem af dem hun synes var sød!!!!!!!!!!!!

Men Will er IRL gift med Janet Holden og de har et barn, så han er nok ikke bøsse!!!
Jack, tor jeg ikke er det, men jeg har ikke kunnet finde noget på nette om det!!!

Anmeld

5. maj 2008

Lise

Jeg ved ikke med ham der spiller Jack - men med mindre han er en meget dygtig skuespiller så er han så homo man kan blive irl! :))

Ham der spiller Will er ikke bøsse irl.........

Anmeld

5. maj 2008

Tynen

Hmm.. Det var ellers Will jeg hentydede!
Klasse skuespillerpræstationer hvis ingen af dem er bøsser :)

Synes altså stadig han er hot ham der spiller Will (L)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.