Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
lillemunk skriver: Gør jeg selv men hun snakkede om det kunne ha betydning længere fremme med ilt tilførselen længere henne.... det håber jeg bare ikke.
Gør jeg selv men hun snakkede om det kunne ha betydning længere fremme med ilt tilførselen længere henne.... det håber jeg bare ikke.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
tanjaj19 skriver: Uhh nej det håber jeg heller ikke, men er sikker på de nok skal klare sig.. de ligger jo i mors gode hule Men du må lige give en lille opdate på hvad de siger næste gang..kæmpe herfra..
Uhh nej det håber jeg heller ikke, men er sikker på de nok skal klare sig.. de ligger jo i mors gode hule Men du må lige give en lille opdate på hvad de siger næste gang..kæmpe herfra..
lillemunk skriver: Skal nok gi en tilbage melding på tirsdag.
Skal nok gi en tilbage melding på tirsdag.
Så har jeg været afsted, og i maven min venter en lille prinsesse!!!!Det forløb lidt ligesom nf hun tog bare mål af mange forskellige ting og tjekkede hjertet og lunger hjerne mv.....det tog ca 40 min og ja så fandt hun ud af det var en lille pige.... Nøj jeg er lettet over at alt er som det skal, og hvis du spørger mig er hun den lækreste allerede
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128