Hvad sker der til MD ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2010

lillemunk

Winnie skriver:

Det er jo lidt forskelligt fra læge til læge, men dine børn vil blive gennem tjekket, og tænker mht lægen at det kommer an på hvor meget vedkommende fortæller og viser undervejs  Til denne MD tog det næsten 1 time  Vi var helt overrasket over at det varede så længe. Men måske har de flere ting de skal tjekke end tidligere??

Held og lykke  Fik du forresten af vide til sidste scanning, hvilke køn der gemmer sig i maven?

Knus

Ja hende der scanner mig hver gang, sagde at jeg skulle regne med at det tog 2 timer... helt vildt.
Nej de tog banditter ville bare ikke være med. Når vi så endelig så noget tænkte vi aiii det er da drenge.... hmm ja elller måske 2 søde piger.
Både lægen og jeg var meget usikker...Hun lovede mig at til MD fik jeg ikke lov at gå før vi havde løst gåden.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2010

lillemunk

Zette skriver:

os mig os mig os miiiiiiiiiiiig! 

På torsdag - jeg glæder mig, har ventet på den her dag de sidste 5 uger!

Jeg forstår dig så udmærket....jeg glæder mig også til at se mine små banditter...
Skal i vide hvad køn i venter ?

Anmeld

16. januar 2010

smokin

lillemunk skriver:

Jeg forstår dig så udmærket....jeg glæder mig også til at se mine små banditter...
Skal i vide hvad køn i venter ?

Det kan du tro vi skal. Hvis bebse altså gider sprede ben og vise frem 

Jeg har hørt at man skal drikke en cola en halv time før man tager derud. så burde bebse få sukkerchok og være yderst aktiv

Så selvom det er strengt så vil jeg prøve det trick.

Anmeld

16. januar 2010

lillemunk

Zette skriver:

Det kan du tro vi skal. Hvis bebse altså gider sprede ben og vise frem 

Jeg har hørt at man skal drikke en cola en halv time før man tager derud. så burde bebse få sukkerchok og være yderst aktiv

Så selvom det er strengt så vil jeg prøve det trick.

Griner det må prøves....

Anmeld

16. januar 2010

Winnie

lillemunk skriver:

Ja hende der scanner mig hver gang, sagde at jeg skulle regne med at det tog 2 timer... helt vildt.
Nej de tog banditter ville bare ikke være med. Når vi så endelig så noget tænkte vi aiii det er da drenge.... hmm ja elller måske 2 søde piger.
Både lægen og jeg var meget usikker...Hun lovede mig at til MD fik jeg ikke lov at gå før vi havde løst gåden.

Ja, det tænker jeg også, altså dobbelt tid til dine 2  Men fint at du er forberedt, for det var vi slet ikke og havde den yngste med der ind, så det blev lang tid for hende

Ej, hvor dejligt at lægen lovede dig at du for af vide hvilke køn der gemmer sig inde i maven, hvor er du heldig

Anmeld

16. januar 2010

lillemunk

Winnie skriver:

Ja, det tænker jeg også, altså dobbelt tid til dine 2  Men fint at du er forberedt, for det var vi slet ikke og havde den yngste med der ind, så det blev lang tid for hende

Ej, hvor dejligt at lægen lovede dig at du for af vide hvilke køn der gemmer sig inde i maven, hvor er du heldig

Vi har prøvet sat se det de sidste 2 gange jeg har været til scanning men uden held.... nogle gange tror vi det er piger og så fra anden vinkel så drenge... hun prøve også at d4/d4 scanne mig men det blev det ikke bedre af.
Så jeg glæder mig til tirsdag...for at se om det er små prinser eller prinsesser.

Aiii hvor snyd du måtte ha dit barn med... det må jeg ikke hat spurgt men fik nej.

Anmeld

16. januar 2010

Winnie

lillemunk skriver:

Vi har prøvet sat se det de sidste 2 gange jeg har været til scanning men uden held.... nogle gange tror vi det er piger og så fra anden vinkel så drenge... hun prøve også at d4/d4 scanne mig men det blev det ikke bedre af.
Så jeg glæder mig til tirsdag...for at se om det er små prinser eller prinsesser.

Aiii hvor snyd du måtte ha dit barn med... det må jeg ikke hat spurgt men fik nej.

Ej, så de driller rigtig de 2 små  Hvor frækt  

Jeg  for at at de ligger pænt på tirsdag, så det er nemt at se hvad der gemmer sig

Hi hi, vi spurgte skam ikke, tog hende bare med, for hun er hjemme hos mig til hverdag og vi har ikke så mange muligheder for pasning   Jeg forstår ikke hvorfor de skal bestemme om du må have dine børn med  

Anmeld

16. januar 2010

lillemunk

Winnie skriver:

Ej, så de driller rigtig de 2 små  Hvor frækt  

Jeg  for at at de ligger pænt på tirsdag, så det er nemt at se hvad der gemmer sig

Hi hi, vi spurgte skam ikke, tog hende bare med, for hun er hjemme hos mig til hverdag og vi har ikke så mange muligheder for pasning   Jeg forstår ikke hvorfor de skal bestemme om du må have dine børn med  

Hmm se det var smart....Bare at tage hende med De syntes ikke det er en god ide hvis der er noget galt... så det står med skilte deroppe at Børn ikke er velkommen desværre

Ja de er frække små banditter.
Men tirsdag Håber jeg at jeg ved det... Skal snart i gang med at købe lidt tøj dem.

Anmeld

16. januar 2010

lululupo

lillemunk skriver:

Nå ja vi følges jo
Jeg er noget spændt.... på hvad de siger om de 2 derinde må jeg sige.
Du må lige gi en melding tilbage.

ja det skal  jeg gøre, er håbløs spændt men også nervøs.......

Anmeld

16. januar 2010

Winnie

lillemunk skriver:

Hmm se det var smart....Bare at tage hende med De syntes ikke det er en god ide hvis der er noget galt... så det står med skilte deroppe at Børn ikke er velkommen desværre

Ja de er frække små banditter.
Men tirsdag Håber jeg at jeg ved det... Skal snart i gang med at købe lidt tøj dem.

okay på den måde kan jeg godt se at det måske ikke er så smart  Men synes altså at det måske skulle være op til forældrene at bestemme det  

Har du slet intet til de små endnu? Jeg kan godt forstå at du gerne vil købe noget til dem.  Jeg har/havde heldigvis det tøj jeg skal bruge i starten, så det var "bare" barnevogn, lift, vugge og sådanne ting jeg manglede. Hvis det bliver en pige kan vi klare os med tøj længe, (den yngste er en  pige), men drenge tøj har vi ikke ret meget af.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.