Hvad sker der til MD ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2010

lillemunk

Winnie skriver:

okay på den måde kan jeg godt se at det måske ikke er så smart  Men synes altså at det måske skulle være op til forældrene at bestemme det  

Har du slet intet til de små endnu? Jeg kan godt forstå at du gerne vil købe noget til dem.  Jeg har/havde heldigvis det tøj jeg skal bruge i starten, så det var "bare" barnevogn, lift, vugge og sådanne ting jeg manglede. Hvis det bliver en pige kan vi klare os med tøj længe, (den yngste er en  pige), men drenge tøj har vi ikke ret meget af.

Jo jeg har det meste.... men intet tøj... slet intet.
Er det piger kanjeg ave fra en veninde
men er det drenge... tja så skal der shoppes.

Ja det burde vær eop til forældrene, pigerne vil så gerne se dem, og gi 800 kr for en extra scanning.
Ja det syntes jeg bare ikke jeg har råd til når jeg er alene om alt.
Heller ikke når jeg bliver scannet så tit.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2010

Malene84

lillemunk skriver:

Ja hende der scanner mig hver gang, sagde at jeg skulle regne med at det tog 2 timer... helt vildt.
Nej de tog banditter ville bare ikke være med. Når vi så endelig så noget tænkte vi aiii det er da drenge.... hmm ja elller måske 2 søde piger.
Både lægen og jeg var meget usikker...Hun lovede mig at til MD fik jeg ikke lov at gå før vi havde løst gåden.

Det tog 1½ time for mig pga der var to - det kommer også an på hvor meget styr de har på det. Hun indrømmede ærligt, at det var ikke det hun var bedst til - da hun ikke var vant titl tvillinger... oooooooog jo tak - det kunne mærkes.... ikke ligefrem skide behageligt at ligge på briksen i 1½ time  - men jeg nød bare, at ligge og kigge på dem. er totalt in love. hehe. og de var heldigvis begge sunde og raske og havde alt det de skulle... er dog nervøs for om jeg skal lægge noget i det, at de er meget glade allerede nu for at vise deres diller frem. hahaha. Hun blev ved med at grine hende der scannede mig, for ligemeget hvad hun gjorde - så drejede de sig og viste dem frem. hmmmmm...

Anmeld

17. januar 2010

lillemunk

Malene84 skriver:

Det tog 1½ time for mig pga der var to - det kommer også an på hvor meget styr de har på det. Hun indrømmede ærligt, at det var ikke det hun var bedst til - da hun ikke var vant titl tvillinger... oooooooog jo tak - det kunne mærkes.... ikke ligefrem skide behageligt at ligge på briksen i 1½ time  - men jeg nød bare, at ligge og kigge på dem. er totalt in love. hehe. og de var heldigvis begge sunde og raske og havde alt det de skulle... er dog nervøs for om jeg skal lægge noget i det, at de er meget glade allerede nu for at vise deres diller frem. hahaha. Hun blev ved med at grine hende der scannede mig, for ligemeget hvad hun gjorde - så drejede de sig og viste dem frem. hmmmmm...

Det ville jeg heller ikke ha det godt med...
Hende der scanner mig er den sammen hver gang en ældre overlæge, hun virker som om hun har styr på det.
Første gang var hun bare så sur, men der efter har hun bare været så sød.

Mine tvillinger er ikke meget for at vise hvad de gemmer mellem deres ben... men jeg håber at vi finder ud af det på Tirsdag... Hmmm overlægen hun har lovet at jeg ikke får lov at gå før vi kan se det.

Anmeld

17. januar 2010

Winnie

lillemunk skriver:

Jo jeg har det meste.... men intet tøj... slet intet.
Er det piger kanjeg ave fra en veninde
men er det drenge... tja så skal der shoppes.

Ja det burde vær eop til forældrene, pigerne vil så gerne se dem, og gi 800 kr for en extra scanning.
Ja det syntes jeg bare ikke jeg har råd til når jeg er alene om alt.
Heller ikke når jeg bliver scannet så tit.

Jeg kan godt forstå at du ikke lige har lyst til at bruge 800 kr på det. Jeg fik lavet en d3-d4 scanning sidste gang og det var vildt fedt, men denne gang har vi slet ikke penge til det. Ellers ville jeg gerne have haft det også for at vide kønnet

Det er da dejligt at du har det meste  så er det jo spændende mht kønnet om der skal shoppes

Anmeld

17. januar 2010

Koen.

lillemunk skriver:

Havde det nogle betydning for den lille og fødselen i den sidste ende...
Hvis du forstår hvad jeg mener ?

Altså det kan have den betydning at hun er lidt mindre af vækst når hun kommer ud, men ellers mente de ikke der var nogen problemer

Anmeld

17. januar 2010

lillemunk

tanjaj19 skriver:

Altså det kan have den betydning at hun er lidt mindre af vækst når hun kommer ud, men ellers mente de ikke der var nogen problemer

Det var dejligt at høre....;o)
Hende der scannede mig, sagde sidt at den ene tvillings navlesnor lå noget yderligt... men det tog vi næste gang til MD.

Anmeld

17. januar 2010

lillemunk

Winnie skriver:

Jeg kan godt forstå at du ikke lige har lyst til at bruge 800 kr på det. Jeg fik lavet en d3-d4 scanning sidste gang og det var vildt fedt, men denne gang har vi slet ikke penge til det. Ellers ville jeg gerne have haft det også for at vide kønnet

Det er da dejligt at du har det meste  så er det jo spændende mht kønnet om der skal shoppes

Ja det er mange penge... så pigerne må undvære og vente med at se dem til de kommer til verden.
For 800 kr kan bruges på så meget andet...til tvillingerne og pigerne.

Det bliver spændene hvad der gemmer sig der inde

Jeg gætter på at du føder tirsdag når alle festlighederne er overstået.

Anmeld

17. januar 2010

Koen.

lillemunk skriver:

Det var dejligt at høre....;o)
Hende der scannede mig, sagde sidt at den ene tvillings navlesnor lå noget yderligt... men det tog vi næste gang til MD.

Jamen så for at det ikke har noget at sige det med din tvillings navlestreng og alt er som det skal være

Tanja 27 + 1

Anmeld

17. januar 2010

lillemunk

tanjaj19 skriver:

Jamen så for at det ikke har noget at sige det med din tvillings navlestreng og alt er som det skal være

Tanja 27 + 1

Gør jeg selv men hun snakkede om det kunne ha betydning længere fremme med ilt tilførselen længere henne.... det håber jeg bare ikke.

Anmeld

17. januar 2010

Winnie

lillemunk skriver:

Ja det er mange penge... så pigerne må undvære og vente med at se dem til de kommer til verden.
For 800 kr kan bruges på så meget andet...til tvillingerne og pigerne.

Det bliver spændene hvad der gemmer sig der inde

Jeg gætter på at du føder tirsdag når alle festlighederne er overstået.

Ja 800 kr kan bruges til så meget  

Jeg glæder mig til at høre på tirsdag hvad du gemmer i din mave

Tirsdag, ja måske  det er jo muligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.